loading...

سلام پرواز | تورهای ارزان لحظه آخری

بازدید : 32
شنبه 6 فروردين 1401 زمان : 13:12

حالا وقت این رسیده تا کوله بار سفرتان را آماده کنید و با هم به قسمت جنوبی کشورمان و جزیره های بی نهایت زیبا و خیره کننده آن یعنی جزیره کیش برویم ، این جزیره سرسبز که در واقع یکی از جزایر خلیج فارس است در شهری بی نظیر و بی همتا به نام بندر لنگه که در استان هرمزگان می باشد قرار گرفته است و همان طور که می دانید کیش تنها جزیره ای موجود در کشورمان و در نزدیکی خلیج فارس نیست و اگر مایل بودید می توانید بعد از این که از کیش و جاذبه های خیره کننده اش دیدن کردید از جزیره های دیگر خلیج فارس چون جزیره معروف کیش ، جزیره ابوموسی ، جزیره هندورابی ، جزیره هنگام ، جزیره میر مهنا ، جزیره سه دندون ، جزایر تنب کوچک و بزرگ ، جزیره شیف ، جزیره خارکو ، جزیره فارسی و .... نیز دیدن کنید. خوب است بدانید که بعضی از این جزایر مسکونی و بعضی دیگر غیر مسکونی می باشند اما باز هم با وجود این همه جزیره در خلیج فارس که تعداد آن ها به 41 عدد می رسد سفر به جزیره کیش می تواند بسیار متفاوت تر باشد و این امر خود از دلایل بسیاری برخوردار می باشد که به یکی از این دلایل می توان به وجود درصد بسیار بالایی از اکسیژن در این جزیره اشاره کرد و باید گفت در واقع به همین دلیل است که اکثر افرادی که در این جزیره زندگی می کنند کمتر دچار احساس کسالت و یا خواب آلودگی می شوند و شاید به همین دلیل است که وقتی با تور کیش همسفر می شوید اصلا احساس خستگی نمی کنید و ضمنا شاید جالب باشد که بدانید این جزیره توانسته در حدود 90 کیلومتر از مساحت ایران را به خود اختصاص دهد.

تور کیش

اطلاعات مهم جزیره کیش


جزیره کیش یکی از زیباترین جزایر مرجانی خلیج فارس میباشد که با بیش از 90 کیلومتر مربع وسعت در 18 کیلومتری کرانه جنوبی ایران قرار گرفته است. طول جزیره کیش در حدود 12 کیلومتر از جهت مشرق تا مغرب و عرض آن 7 کیلومتر و مساحت آن 90 کیلومتر مربع است بوده و 120 قدم از سطح دریا ارتفاع دارد. ارتفاع وسط جزیره از اطرافش بیشتر میباشد، اما ارتفاع اطراف کیش از سطح آب در بعضی نقاط از یک متر هم کمتر است. ضمنا در قسمت شمالی جزیره آب زیرزمینی ‌اش شیرین بوده و نیز باغ‌ های نخل خرما در کیش به وفور دیده می شود. همچنین جزیره کیش یکی از جزایر توریستی در خلیج فارس بشمار رفته که در استان هرمزگان در جنوب ایران میباشد. این جزیره بکر و زیبا به طور سالانه یک میلیون و 700 هزار گردشگر را میزبانی می کند و جمعیت آن مطابق با آمار سرشماری که در سال 1390 انجام شده حدود 24819 نفر بوده است. جالب است بدانید که به شهروندان کیش، کیشوند نیز می گویند و نژاد مردم اینجا در اصل بومی های کیش از نژاد دراویدی، نوردیک، سامی و سیاهپوست را شامل می شود؛ البته امروزه شمار مهاجران نیز در کیش زیاد شده است.

  • زبان: فارسی و عربی
  • کد کیش: 076
  • فاصله هوایی از تهران: 1052 کیلومتر
  • فاصله زمینی از تهران: 1600 کیلومتر
  • مدت سفر زمینی: حدود 20 ساعت
  • مدت سفر هوایی: 1 ساعت و 40 دقیقه

نقشه گردشگری کیش

نقشه گردشگری کیش

قیمت تور کیش


قیمت تور کیش به عوامل بسیار متعددی از جمله رزرو هتل های همراه با وعده های غذایی، بلیط هواپیما، نوع خدماتی که ارائه میشود، ترانسفر فرودگاهی برای رفت و برگشت و... ارتباط مستقیمی دارد و این مژده را به شما بدهیم که میتوانید برای تجربه سفری مقرون به صرفه و ارزان تورهای مسافرتی و لحظه آخری کیش را از طریق وب سایت ما رزرو نمایید و همچنین نگران قیمت تور کیش هم نباشید چون مجموعه سلام پرواز با ارائه تور لحظه آخری کیش و تور ارزان قیمت این مقصد در تعطیلات و پیک سفر، شرایط را به گونه ای برای شما فراهم کرده ایم تا با کمترین هزینه برای تور، بیشترین لذت را از سفرتان و پکیج تور انتخابی خود ببرید و در ضمن ما قیمت های عالی برای متنوع ترین تورهای کیش را به شما ارائه خواهیم کرد تا با توجه به بودجه مورد نظرتان، بهترین انتخاب تور مسافرتی به مقصد کیش را داشته باشید و نیز قیمت تور کیش با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین و سایر امکانات ارائه شده در تور کاملا متغیر محاسبه می شود و شما به راحتی برای رزرو تور این مقصد می توانید با مشخص نمودن تور کیش و انتخاب تاریخ رفت و برگشت از میان تورهای نمایش داده شده در بالای همین صفحه، تور دلخواهتان را به صورت آنلاین رزرو نمایید.

قیمت تور کیش

تور کیش ارزان


موارد بسیاری هستند که در ارزان بودن تور کیش تاثیر می گذارند و اینکه توجه به قیمت هتل یکی از همین موارد است که قطعا گردشگرانی که به سراغ هتل داریوش و ... می روند، اما بدانید که هزینه متفاوتی بین هتل های رده های متوسط و هتل های لاکچری کیش می باشد پس انتخاب مناسب محل اقامت تاثیر بسزایی در قیمت تور شما دارد و موضوع بعدی اینه که برای خرید تور کیش ارزان به فصل سفر هم دقت داشته باشید. به طور مثال، اگر در فصل کم مسافر و در اصطلاح لو سیزن اقدام به خرید تور کیش کنید، می توانید تور لحظه آخری کیش را به راحتی خریداری نمایید. این زمان، مصادف با فصل اردیبهشت تا آخر تابستان می باشد. تابستان فصل ارزان کیش محسوب می شود و در این زمان نه تنها بلیط لحظه آخری کیش بیشتر می شود؛ بلکه قیمت هتل کیش کاهش می یابد. اما بهترین زمان برای سفر به کیش، فصل انتهای پاییز تا اوایل بهار پیشنهاد می شوند. نه تنها خدمات ارائه شده در تور کیش بهتر خواهد بود؛ بلکه آب و هوا نیز مساعدتر و مطبوع است.

تور کیش ارزان

تور کیش لحظه آخری


قیمت تور لحظه آخری کیش بسته به زمان سفر، هتل های تور کیش، نوع پرواز و خدماتی که در تور مورد نظر ارائه می‏‎ شود و… بستگی دارد. هتل‌ های کیش آن قدر متنوع و مجهز هستند که با هر سلیقه و هر توان مالی می‌ توانید گزینه مورد نظر خودتان را برای اقامت پیدا کنید. در تور کیش شما جدا از اینکه از دریای نیلگون خلیج فارس و دیگر جاذبه‎ های طبیعی این جزیره لذت خواهید برد؛ می‎ توانید از وجود تفریحات آبی فوق ‎العاده شگفت انگیز، هتل‎ های لوکس، رستوران‎ های لاکچری و مراکز خرید متنوع نیز لذت ببرید. تور کیش لحظه آخری مناسب مسافرانی است که چمدان به دست هستند چرا که این تورها 2 الی 3 روز مانده به شروع تور به مسافران ارائه می شود و چندان وقتی ندارید برای اینکه راهی شوید و همین موضوع باعث شده است که گاها تا 50 درصد تخفیف می خورد. این را هم بدانید که کیفیت این تورها هیچ تفاوتی با تور مسافرتی سیستمی ندارد ولی با وجود تور لحظه آخری کیش برای کسانی که به دنبال سفر ارزان تر هستند، بسیار مناسب است.

تور هوایی کیش از چه شهرهایی برگزار می‌شود؟


روزانه ده ها پرواز از فرودگاه‌های کشور به مقصد جزیره کیش انجام می‌شود. از جمله فرودگاه‌های مهمی که به مقصد کیش پرواز دارند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

تور کیش از تهران، ارزان و لحظه آخری


روزانه به طور میانگین 40 پرواز از ایرلاین های مختلف، فرودگاه مهرآباد تهران (THR) را به مقصد فرودگاه کیش (KIH) ترک می‌کنند. این پروازها در ساعات مختلفی برقرار می‌شوند. حجم بالای پرواز کیش از تهران باعث شده تا امکان تهیه بلیت پرواز چارتر کیش و رزرو تور کیش از تهران ارزان و لحظه آخری، بیش از سایر شهرها باشد.

تور کیش از مشهد


فرودگاه مشهد (MHD) پس از تهران، رکورد انجام بیشترین تعداد پرواز را به مقصد جزیره کیش در اختیار دارد. به طوری که هر روز بیش از 20 پرواز این فرودگاه را به مقصد فرودگاه کیش ترک می‌کنند. تعدد پروازهای کیش از مشهد، این امکان رزرو تور کیش از مشهد با پرواز چارتری ارزان و لحظه آخری را میسر می سازد.


تور کیش از اصفهان


تور کیش از اصفهان یکی از تورهای پر طرفدار در میان مردم اصفهان است. به همین خاطر روزانه چند پرواز از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان(IFN) به کیش انجام می‌شود. اما پایین بودن تعداد پروازهای کیش از اصفهان، احتمال دسترسی به بلیط و تور لحظه آخری کیش از اصفهان را کم کرده است.


تور کیش از شیراز


روزانه حدود 3 الی 4 سورتی پرواز از فرودگاه شهید دستغیب شیراز (SYZ) به کیش برگزار می‌شود. البته تور کیش از شیراز به جهت فاصله کم این شهر تا بندرعباس مرکز استان هرمزگان، به‌ صورت زمینی با اتوبوس و قطار نیز امکان برگزاری دارد.


تور کیش از کرمان


فرودگاه کرمان(KER) با عنوان فرودگاه آیت الله هاشمی رفسنجانی شناخته می شود. تقریباً هر هفته 2 تا 3 پرواز از کرمان به کیش وجود دارد. این تعداد پروازهای کیش سبب کم شدن احتمال لحظه آخری شدن تور کیش از کرمان شده است. البته تورهای لحظه آخری کیش از کرمان در ماه مبارک رمضان و اوایل مهر ماه امکان پذیر می باشد

بهترین زمان سفر به کیش


کیش آب و هوایی گرم و مرطوب را دارد و بیشترین دمای کیش 46 درجه و کمترین 16 درجه‌ سانتی گراد به ثبت رسیده است و میزان رطوبت در گرما در این مقصد بسیار بالاست و در ادامه جزیره کیش بزرگترین جزیره ایران درست در تنگه هرمز قرار دارد و اینکه این مقصد با شهر بندرعباس، بندر خمیر، جزیره لارک، جزیره هنگام، تنب کوچک و تنب بزرگ در همسایگی می باشد و نیز مساحت زیاد، تنوع آب و هوایی و پدیده‌ های طبیعی منحصر به فرد از ویژگی‌ های این سرزمین بشمار می رود و اینکه آب و هوای کیش در بیشتر اوقات سال گرم است و دمای بالای هوا و تابش مستقیم آفتاب آن شما را در سفر به جزیره حسابی برنزه خواهد کرد و اگر گرمایی هستید، فصل تابستان و اواخر بهار این جزیره را انتخاب نکنید و در عوض فصول پاییز و زمستان هوای کیش عالی و منحصر به فرد بوده و با یک پیراهن می ‌توانید در جزیره گردش کنید و کلی لذت ببرید و در آخر بهترین زمان سفر به جزیره زیبای کیش فصل پاییز و زمستان است، چونکه در اواخر فصل بهار و به‌ خصوص تابستان گرمای هوا و میزان رطوبت به حدی بالا میرود که برای گردشگران مناسب نیست و می ‌تواند از لذت سفر شما بکاهد.

بهترین زمان سفر به کیش

جاذبه های گردشگری کیش

  • شهر باستانی حریره | Harireh Ancient City


یکی از جاذبه های فوق العاده زیبا و گردشگری کیش، شهر باستانی حریره نام دارد و این شهر واقع در بخش کیش از توابع شهرستان بندر لنگه و از نقاط دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران می باشد و نیز این شهر قدیمی 800 سال قدمت و 120 هکتار وسعت را به خود اختصاص داده و جالبه بدونید حریره در زمان خود شهری بزرگ و آباد در این جزیره بوده و نیز دوران طلایی شهر حریره کیش از سال 367 تا 912 هجری قمری بوده است. پیشنهاد می کنیم در سفر به کیش حتما از این جزیره دیدن نمایید.

شهر باستانی حریره

  • کشتی یونانی کیش | Greek Ship


شاید یکی از معروف ‌ترین و محبوب ترین جاهای دیدنی کیش " کشتی یونانی " آن باشد. کشتی یونانی قصه جالبی هم دارد، این کشتی زیبا که ساخت انگلستان و متعلق به یونان است، در سال 1345 در دریای کیش به گل نشست. جالبه بدونید که آن زمان یونانی‌ ها خیلی تلاش کردند که کشتی زیبا و لوکس ‌شان را نجات بدهند، اما ظاهرا ایرادات فنی خیلی جدی ‌تر از این حرف‌ها بود ؛ به همین دلیل نفت کشتی تخلیه شد و خودش در جزیره باقی ماند و امروزه تبدیل به یک جاذبه مهم شد. تصویر کشتی یونانی روی آب در زمان غروب آفتاب و البته شب ‌ها بسیار زیبا و تماشایی بوده خصوصا اگر اهل عکس انداختن هستید، این منظره را از اصلا دست ندهید.

کشتی یونانی کیش

  • آب انبار دوقلو کیش | Kish Island's Historical Cistern


یکی دیگر از دیدنی های کیش " آب انبار دوقلو " می باشد که این آب انبار در گذشته برای نگهداری و البته خنک نگه ‌داشتن آب مورد استفاده قرار میگرفته است. چرا که وجود بادگیرهایی به شکل خانه‌ های منطقه کویری باعث می‌ شده تا آب بهتر خنک شود. همچنین وجود دو گنبدی که در کنار هم در این آب انبار وجود دارد باعث شده که به آن دوقلو گفته شود. رفتن به آب انبار دوقلو کیش شما را به دنیایی متفاوت از بافت مدرن جزیره خواهد برد و به نوعی با فرهنگ و آداب و رسوم مردم کیش هم آشنا می شوید.

  • شهر زیرزمینی کاریز | Kariz Underground City


شهر زیرزمینی کاریز با بیش از 10 هزار مترمربع مساحت امروزه با نام کاریز کیش شناخته می شود و دارای محبوبیت ویژه ای نزد مسافران تور کیش می باشد. کاریز در قدیم به معنای " قنات " بوده است. آب موجود در این قنات شیرین است و نیز اهالی جزیره از آن برای آشامیدن هم استفاده میکنند. این شهر قدیمی و زیبا یکی از جاهای دیدنی کیش است که زیرزمینی در عمق 16 متری سطح زمین قرار گرفته است و سقفی 8 متر مملو از صدف، سنگواره و مرجان های دریایی را در خود جای داده و قدمتی بین 270 – 570 میلیون سال را دپنهان کرده است. همچنین این مجموعه در فاز اول خود دارای بخش های متنوعی از جمله غرفه های صنایع دستی ایران و جهان، رستوران سنتی و جدید، موزه، سالن آمفی تئاتر، سالن کنفرانس و گالریهای هنری را دارا است که هر کدام جذابیت های خاص خودشان را دارند.

  • جزیره هندورابی | Island Hendorabi


یکی دیگر از جذابیت های دیدنی کیش جزیره هندورابی یکی از آرام ترین جزایر که تقریباً متروک منطقه است. این جزیره مساحتی حدود 23 کیلومتر را در بر می گیرد. بلندترین قله آن بیست و نه متر است و حدود هفت و نیم کیلومتر طول دارد. دهکده ای در جزیره به نام هندورابی وجود دارد در نزدیکی برخی از دهکده های دیگر به نام های دورانت و سرات قرار می گیرد. این جزیره از قرن 15 متعلق به پرتغالی ها بوده و از آن به عنوان پایگاه نظامی و تجاری استفاده می شده است. بقایای پایگاه نظامی پرتغال هنوز در معرض نمایش است.

بهترین هتل های کیش

  • هتل ترنج کیش | Toranj Marine Hotel


در فهرست بهترین و لاکچری ترین هتلهای کیش هتل ترنج قطعا در صدر لیست قرار می گیرد. این هتل زیبا در شمال غربی جزیره کیش و بر روی دریا ساخته شده است. هتل بی نظیر ترنج کیش در دو فاز ارائه شده ؛ فاز اول آن بر روی آب و به صورت سوئیت های مجزا و لوکس بوده و فاز دوم که در حال تکمیل شدن است و بصورت طبقاتی می باشند. در ضمن هتل ترنج دارای 100 سوئیت مجزا است که همگی آن ها دارای کف شیشه ای هستند و میهمانان این امکان را دارند از داخل اتاق دریا و آبزیان موجود در آن را نظاره گر باشند و در این مجموعه برای حمل و نقل میهمانان در محیط هتل از ماشین های گلف استفاده می شود که بسیار جذاب خواهد بود. آن چه هتل ترنج را به یکی از هتل های لاکچری کیش تبدیل کرده زیبایی بدون همتای آن و امکانات و خدمات رفاهی عالی و بی شماری است که در این هتل به مشتریان ارائه می شود.

  • هتل داریوش کیش | Dariush Grand Hotel


هتل داریوش کیش با معماری شگفت انگیزی که دارد قطعا چشم هر بیننده ای را محسور خود می کند. این هتل که یکی از هتل های لاکچری و خیلی شیک در کیش شناخته میشود، یادآور معماری تاریخی و خاص در دوران غرورآفرین پادشاهی هخامنشی بشمار می رود و از مهم ترین امکانات هتل داریوش می توان به : کافی شاپ، روم سرویس، ماساژ، سرویس رفت و برگشت ، خودپرداز، خشک شوئی، صندوق امانات، مینی بار ، بالکن رو به دریا، استخر روباز تابستانی، پینت بال و اینترنت وایرلس رایگان در تمام بخش های هتل اشاره نمود.

  • هتل ویدا کیش | Vida Hotel


هتل ویدا یک هتل 9 طبقه ای تازه ساخت و لوکس در کیش بوده که از سال پیش افتتاح شده و در اصطلاح تازه ساخت است اما در همین مدت کوتاه با امکانات و خدمات مطلوب خود توانسته است محبوبیت بسیار زیادی پیدا کند و از امتیازات بسیار مثبت این هتل مدرن و زیبا به عنوان یکی از هتل های لاکچری کیش، می توان نزدیکی به مهم ترین مراکز خرید شهر و اماکن تفریحی کیش را نام برد. همچنین از امکانات اصلی هتل ویدا داشتن اینترنت رایگان، مینی بار، رستوران لوکس، تشریفات ویژه، ترانسفر رفت ‌وبرگشت فرودگاهی، امکانات ورزشی مانند سونا و جکوزی، سالن بدنسازی و استخر رایگان و … است.

منبع : تور کیش

بازدید : 24
دوشنبه 9 اسفند 1400 زمان : 13:36

شاید به جرات بتوان گفت که در بعضی از شرایط حساسی که برای سفر و گردشگری پیش می‌آید تورهای داخلی به عنوان قلب تپنده این صنعت نقش ایفا می‌کنند. چنانچه در شرایط کرونا که کشورها مرزهای‌شان را به روی هم بستند و حتی گاهی مرزهای بین شهرها هم بسته شدند، تورهای داخلی تمام قد در مقابل این شرایط ایستادند.

در کشور ما نیز کیش، قشم و مشهد توانست گردشگری را احیا و روح امید را در مردم زنده نگه دارد. جزیره کیش با آب و هوای دل‌انگیز و جاذبه‌های تفریحی، جزیره قشم با تمام ناشناخته‌های شگفت‌انگیزش و مشهد با حال و هوای معنوی و روحانی خود چنان تبلیغات تور ها را رونق بخشیده‌اند که هر مسافری وسوسه می‌شود تا به آن‌ شهر ها سفر کند.

سفر با تور کیش: تفریحات هیجان‌انگیز گردشگری

در میان تورهای داخلی؛ تور کیش و قشم و مشهد از محبوبیت فراوانی در بین مسافران برخوردار است. البته بستگی دارد که سفر با چه هدف و انگیزه‌ای صورت بگیرد. برای نمونه سفر به کیش با دو هدف عمده صورت می‌گیرد؛ دسته‌ای از مسافران با هدف تفریح و گردشگری و دسته‌ای نیز با هدف تجارت و خرید و یا آمیخته‌ای از این دو هدف به این جزیره زیبا سفر می‌کنند. البته برای تجارت و خرید در هر فصلی از سال می‌توان با تور کیش سفر کرد. از سیاحت و تفریح تا حال و هوای معنوی زیارت مرقد امام رضا (ع) می‌تواند برای گردشگران جذابیت بالایی داشته باشد. البته شاید برای بسیاری از مسافران قیمت تورهای داخلی مهم باشد لذا می‌توان با دقت به فاکتورهای مختلفی چون ستاره هتل، نوع ایرلاین، تعداد شب‌اقامت‌ها و زمان مسافرت هزینه تور را مدیریت کرد تا برای این دسته از مسافران نیز تور به‌صرفه و دارای جذابیت قیمتی باشد.

به هر حال سفر به کیش و لذت بردن از تفریحات آبی نظیر، جت اسکی، غواصی، سافاری و ... نیز هزینه‌بردار خواهد بود ولی این سفر می‌تواند آنقدر هیجان‌انگیز باشد که هزینه‌ها اصلا به چشم مسافران نیاید، البته تا 300 هزار تومان تخفیف استفاده از تفریحات هم که پیش سلام پرواز دارید.

قشم: سفر به سرزمین عجایب ایران

یکی دیگر از دیدنی ها و جزایر دل‌انگیز در گردشگری داخلی قشم است که به ویژه در سال‌های اخیر رونق قابل‌توجهی را تجربه کرده است.لذت و هیجان غواصی در قشم، چشیدن طعم خوراکی‌های محلی قشم و ماهی‌های کبابی، سافاری در میان شن‌های صحرایی، ماجراجویی در دره ستارگان و جنگل‌های حرا تجربه نابی از زیبایی‌های ناشناخته در تور قشم به مسافران هدیه می‌دهد. دیدار از جاذبه‌های گردشگری قشم مانند غار نمکی، قلعه پرتغالی‌ها، تفریح در ساحل نقره‌ای و دیدن دلفین‌ها در جزیره قشم بسیار شگفت‌انگیز خواهد بود. جدا از جنبه های تفریحی و گردشگری جزیره قشم تعدادی از مسافران نیز به قصد خرید از بازارهای سنتی و ارزان به آن سفر می‌کنند که بازار درگهان قشم مورد توجه ویژه آن‌ها قرار می‌گیرد. به دلیل همین جاذبه‌های منحصربه‌فرد و فوق‌العاده است که عنوان سرزمین عجایب ایران به قشم داده شده است. در مسافرت های داخلی در مقایسه با تور کیش، و تور مشهد شاید جزیره قشم کم‌تر مورد توجه مسافران قرار گرفته باشد چرا که نسبت به سایر مقاصد کم‌تر شناخته‌شده است اما این موضوع از جذابیت های این مقصد گردشگری چیزی کم نمی کند.

تور کیش، قشم و مشهد؛ سفر از اسکله تفریحی تا بارگاه معنوی ایران

مشهد: سفر به آمیخته‌ای از سیاحت و زیارت‌

مشهد یکی دیگر از مقاصد پرطرفدار و پرتردد در سفرهای داخلی است که در جهت رونق گردشگری مذهبی مسافران را از شهرهای ایران و حتی کشورهای اطراف به خود جذب می‌کند. مشهد مقدس به دلیل وجود بارگاه مطهر امام هشتم (ع) و همچنین جاذبه‌های دیدنی توانسته به یک قطب گردشگری داخلی و منطقه‌ای تبدیل شود. خرید از بازار رضا، چشیدن طعم بی‌نظیر غذاهای مشهدی، هیجان در پارک آبی مشهد و ده‌ها جاذبه دیگر که مسافران را به هنگام سفر به مشهد شگفت‌زده خواهد کرد.از میان کیش، قشم و مشهد باید گفت که مشهد از قدرت جاذبه و حال و هوای معنوی بیشتری برخوردار است که با توجه به جامعه مذهبی ایران توانسته است رونق چشم‌گیری هم پیدا کند. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد تور مشهد وجود هتل‌های متنوع از یک تا پنج‌ستاره و هتل‌آپارتمان بوده که توانسته‌اند قیمت‌های نسبتا متعادل و مناسبی به گردشگران ارائه دهند. مسافرت با تور مشهد برای طیف‌های مختلف مردم جذابیت و محبوبیت دارد.

تور کیش، قشم و مشهد؛ سفر از اسکله تفریحی تا بارگاه معنوی ایران

تورهای داخلی آژانس مسافرتی سلام پرواز

رزرو تورهای داخلی نظیر تور کیش، قشم و مشهد دارای مزایای بی شماری است که مسافران را به خرید این تورها از آژانس مسافرتی سلام پرواز ترغیب می‌کند. مسافران عزیزی که قصد تهیه تور را دارند می‌توانند به وب‌سایت این مجموعه به نشانی salamparvaz.com مراجعه کرده و در قسمت تورهای داخلی، تور مورد نظر خود را انتخاب کنند. شما می توانید برای کسب اطلاعات دقیق‌تر در مورد هتل‌ها و تورها با شماره تلفن 22221500 تماس گرفته و از کارشناس مربوطه اطلاعات تکمیلی را به دست آورید.

منبع : تور داخلی

بازدید : 40
يکشنبه 8 اسفند 1400 زمان : 11:18

تور کیش از مشهد یکی از از تورهای محبوب مردم مشهد‌ می‌باشد که سالانه افراد زیادی از طریق آن اقدام به مسافرت می‌کنند. اهالی مشهد اعم از زائران و خود مردم مشهد برای دیدن این جزیره توریستی و زیبا در جنوب‌غربی ایران از مشهد به آنجا سفر می‌کنند. به همین دلیل داشتن اطلاعات در مورد جزیره کیش برای مسافران به ویژه کسانی که از مشهد به آن مسافرت می‌کنند مهم می‌باشد. از آنجا که مشهد به عنوان پایتخت گردشگری مذهبی در ایران شناخته می‌شود لذا زیرساخت‌ها و امکانات این شهر بسیار خوب هستند. به خاطر همین برای سفر به کیش نیز می‌توان از این امکانات نهایت استفاده را برد. در این مطلب همراه ما باشید تا در مورد تورهای کیش از مشهد و همچنین در مورد هزینه‌های آن چه به صورت زمینی و چه هوایی از قیمت تور کیش از مشهد مطلع شوید و با اطلاعات کامل به مسافرت بروید.

تور کیش از مشهد ارزان

این موضوع بدیهی است که قیمت تور کیش از مشهد به صورت زمینی بسیار متفاوت با قیمت تور هوایی به این مقصد خواهد بود. در این نوع تورها، شاید خستگی سفر با وجود فاصله 1740 کیلومتری مشهد از کیش باشد ولی دیدنی‌های مسیر، خستگی را از تن‌ها خواهد زدود.

تور کیش از مشهد با قطار

سفر با تورهای کیش از شهر مشهد به وسیله قطار از مبدا مشهد شروع شده و تا بندر چارک در شهر بندرعباس ادامه خواهد داشت و از آنجا با شناورها به جزیره زیبای کیش در جنوبی‌ترین نقطه ایران خواهید رسید. این دسته از تورها از راه‌های ریلی صورت می‌گیرد که در این مورد می‌توان گفت، تور کیش از مشهد با قطار دارای امنیت بیش‌تری است چرا که دارای قطارهای باکیفیت و خوبی هستند. مدت زمان سفر از کیش به مشهد با قطار به صورت حدودی 21 ساعت خواهد بود. در مسیر سفر به کیش از مشهد در ایستگاه‌های زیر توقف خواهید داشت: فریمان، تربت حیدریه، بجستان، طبس، مبارکه، سه چاهون، بافق، احمدآباد. همچنین از تعدادی دیگر از ایستگاه‌ها برای رسیدن به بندرعباس خواهید گذشت. البته صرف زمینی بودن ممکن است قیمت تور را ارزان نکند بلکه نوع هتلی که انتخاب می‌شود و یا نوع ایرلاین، بسیار در هزینه‌های تورهای کیش از مشهد تاثیرگذار خواهند بود. برای نمونه قیمت تور کیش از مشهد با پرواز ماهان و مثلا انتخاب هتلی مانند ترنج مشخصا با قیمت تورهای کیش با سایر ایرلاین‌ها و هتل‌ها متفاوت خواهد بود.

تور کیش از مشهد با اتوبوس یا وسیله شخصی

از دیگر راه‌های مهم برای تور ارزان کیش می‌توان به راه‌های آسفالت اشاره کرد که مسافران عزیز می‌توانند با استفاده از وسیله شخصی و یا اتوبوس به نگین جنوبی ایران سفر کنند. البته هر چند قیمت تور کیش از مشهد در این مسیر به‌صرفه‌تر خواهد بود ولی خستگی بیش‌تری نیز خواهد داشت. در مسیر سفر با تور کیش از مبدا مشهد می‌توانید از شهرهای زیبایی مانند خراسان جنوبی، یزد و بخشی از شهرهای اصفهان، هرمزگان و کرمان دیدن کنید که بر زیبایی این سفر خواهند افزود. مدت زمان سفر با تور های کیش از مشهد با اتوبوس و وسیله شخصی حدودا یک شبانه‌روز خواهد بود. البته باز به ایستگاه‌هایی که توقف می‌کنید و مدت زمانی که به گردشگری بین راهی اختصاص می‌دهید متفاوت خواهد بود. هزینه تورهای مختلف کیش از مشهد بسته به نوع خدمات تور، ایرلاین‌ها و سایر موارد می‌تواند متفاوت باشد لذا در تور کیش از مشهد هتل آبادگران با سایر هتل‌ها فرق خواهد بود. توصیه می‌کنیم مسافران محترم به این فاکتورها توجه لازم را داشته باشند.

بهترین زمان سفر با تور کیش از مشهد

حالا که با تور کیش از مشهد تا حدودی آشنا شدید در اینجا به بهترین زمان سفر به کیش، اشاره‌ای خواهیم داشت. سفر از یک شهر مذهبی با آب و هوای گرم و خشک به یک جزیره توریستی با آب و هوای گرم و مرطوب دارای لذت خاص خود خواهد بود که بسیاری از زائران و مسافران این تورها آن را تجربه خواهند کرد. به همین خاطر باید برای این سفر، بهترین زمان را هم از نظر آب و هوایی و هم از نظر هزینه‌ها انتخاب کرد تا قیمت تور کیش برای مسافران به‌صرفه و رقابتی باشد. از نظر آب و هوایی دقت داشته باشید که بسیاری از فعالیت‌ها و تفریحات گردشگری کیش به شرایط آب و هوایی بستگی دارد لذا فصول بهار و تابستان بهترین زمان برگزاری تورهای کیش خواهد بود. اما از نظر هزینه‌های باید گفت که قضیه تا حدودی متفاوت خواهد بود چرا که انتخاب یک تور کیش لحظه آخری می‌تواند هزینه‌ها را تا حدود زیادی پایین بیاورد. همچنین بهترین زمان برای صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر با تور کیش، فصول کم‌گردشگر جزیره کیش می‌باشد که نرخ‌های هتل‌ها و پروازها تا مقدار زیادی پایین خواهد بود.

هتل‌های متنوع در سفر به کیش

از آنجا که جزیره کیش یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری داخلی ایران می‌باشد این جزیره دارای امکانات خوب تفریحی، توریستی و اقامتگاهی است. از هتل‌های دو ستاره تا هتل‌های چهار ستاره تاپ و پنج ستاره می‌توانید در خدمات تورهای متنوع کیش از مشهد پیدا کنید.

تور کیش از مشهد هتل آبادگران

تور کیش با انتخاب هتل سه ستاره آبادگران حتما باعث خواهد شد که مسافران قیمت مناسب‌تری را تجربه کنند چرا که این هتل با داشتن امکانات خوب و کادر مجرب توانسته است سهم مهمی از تورهای گردشگری کیش را به خود اختصاص دهد. این هتل دو طبقه‌ای دارای 76 باب اتاق، سوئیت و ویلا با امکانات مناسب است که در همجواری ساحل آبی خلیج فارس قرار دارد. اگر قصد سفر با تور کیش از مشهد هتل آبادگران را دارید پشیمان نخواهید شد چرا که این هتل، دارای دسترسی بسیار مناسب به مراکز خرید کیش نظیر: مریم، پانیذ، ونوس و پردیس 2 می‌باشد.

تور کیش از مشهد هتل فلامینگو

یکی از هتل‌های خوب و عالی در جزیره دیدنی کیش، هتل فلامینگو است. هتل فلامینگو در پنج طبقه بنا شده و دارای ستاره چهار در ارائه خدمات به گردشگران است. مسافران در تور کیش هتل فلامینگو خواهند توانست خدماتی را با کیفیت یک هتل پنج ستاره تجربه کنند. این هتل از امکانات رفاهی مناسب برخوردار بوده که دسترسی بسیار خوبی هم به مراکز خرید ونوس، مریم، زیتون، مروارید و اسکله تفریحی جدید دارد.

تور کیش از مشهد هتل ترنج

هتل پنج ستاره ترنج کیش یکی از هتل‌های جذاب و خواستنی در تورهای گردشگری جزیره کیش می‌باشد. این هتل دارای معماری زیبا و منحصر به‌فردی در طراحی بیرونی است چنانچه فاز اول ساخت این هتل با طرح بت جقه بر روی آب ساخته شد و فاز دوم آن به صورت طبقاتی در ساحل جزیره انجام گرفت. تمامی اتاق‌های هتل ترنج دارای دریچه شیشه‌ای در کف اتاق‌ها و بالکن هستند.

سایر هتل‌های پنج ستاره‌ای که در خدمات تورهای کیش از مشهد وجود دارند؛ هتل‌های شایان و داریوش هستند. مسلما انتخاب این هتل‌ها می‌تواند هزینه‌های تور کیش را را بالا و پایین کند. برای مثال تور کیش هتل شایان با تور کیش از مشهد هتل آبادگران بسیار تفاوت خواهد داشت و چه بسا هزینه‌ی بیش‌تری را متحمل خواهید شد. مسافرانی که قصد دارند سفر به‌صرفه‌ای به جزیره کیش داشته باشند نباید به سراغ هتل‌های پنج ستاره بروند و چه بسا انتخاب تور کیش از مشهد هتل فلامینگو می‌تواند پاسخگوی نیازهای متفاوت گردشگران باشد.

منبع : تور کیش از مشهد

بازدید : 38
دوشنبه 2 اسفند 1400 زمان : 18:10

تور زمینی آنتالیا نوروز 1401

آنتالیا از شهرهای بسیار زیبا و توریستی است که بیشترین تعداد تورهای تفریحی مسیر ترکیه را به خود اختصاص داده است. پیک سفر با تور آنتالیا فصل بهار و تابستان بوده که مسافران زیادی را به خود جذب ‌می‌کند. شهر شگفت‌انگیز و ساحلی آنتالیا، باعث رونق تور آنتالیا زمینی و هوایی شده است چنانچه بیشترین گردشگران ورودی در کشور ترکیه به آنتالیا سفر می‌کنند. استانبول و آنتالیا از مقاصد پرطرفدار و جذاب گردشگران ایرانی هستند ولی تفاوت شهر ساحلی آنتالیا با استانبول وجود هتل‌های متعدد با خدمات UALL است که امکان مسافرتی راحت را با تور آنتالیا فراهم آورده است. انواع تورهای آنتالیا چه به صورت زمینی و چه هوایی از طریق شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری سلام پرواز به مسافران محترم ارائه می‌شود لذا در این مطلب سعی داریم با جزئیات به آن‌ها بپردازیم.

قیمت تور آنتالیا زمینی

قیمت تورهای آنتالیا مانند تمامی تورهای مسافرتی می‌تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. تعداد شب‌اقامت‌ها، نوع ایرلاین، نوع هتل و ارائه خدمات آن، فصول کم‌گردشگر و پرگردشگر و ... می‌توانند روی قیمت این تورها تاثیر بگذارند. البته اگر تور آنتالیا زمینی به صورت تک شهر باشد قیمت آن با تور آنتالیا ترکیبی نیز متفاوت خواهد بود. سیستم حمل و نقل عمومی آنتالیا به اندازه استانبول پیشرفته نیست مثلا سیستم مترو آنتالیا ضعیف‌تر از استانبول بوده و مناطق اطراف آن را پوشش نمی‌دهد. همین عوامل بر قیمت تورهای آنتالیا تاثیر خواهد گذاشت اما در صورت تمایل می‌توان با تاکسی یا اجاره موتور به اطراف آنتالیا بروید. نکته دیگری که مسافران تور آنتالیا زمینی باید به آن توجه داشته باشند این است که تهیه تور به خودی خود قیمت سفر با تور زمینی آنتالیا را کاهش خواهد داد چرا که آژانس‌های مسافرتی به عنوان چارترکننده تمام خدمات را در قالب تور به مسافران و گردشگران ارائه می‌دهند لذا هزینه به‌صرفه‌تری دارد. تورهای آنتالیا زمینی کم برگزار می‌شوند لذا فقط در زمان‌هایی که تعداد مسافران این تورها به حد نصاب و اوج خود برسند برگزار می‌شوند. تور آنتالیا زمینی به ویژه در ابتدای بهار و فصل تابستان به دلیل ارزانی و منحصر به‌فرد بودن تجربه سفر گروهی برای مسافران علاقه‌مند برگزار می‌شود.

تور آنتالیا زمینی از تهران

تورهای آنتالیا که به صورت زمینی برگزار می‌شوند ممکن است از مبادی مختلف باشند که یکی از مبادی شهر تهران است. از تهران به آنتالیا هم می‌توانید با وسیله شخصی و هم با اتوبوس یا قطار مسافرت کنید که به این ترتیب می‌بایست ابتدا از شهرهای تهران، قزوین، زنجان، تبریز به مرند، ماکو (مرز بازرگان) سپس از آنجا به ترکیه رفته و از شهرهای دوبایزید، ارزروم، ارزجان، سیواس، اکسارای، نفت شهر، قونیه، ماناوگات ترکیه گذشته و در نهایت به آنتالیا خواهید رسید. مدت زمان سفر با تور آنتالیا زمینی و طی کردن مسافت 2336 کیلومتری تهران تا آنتالیا حدود 29 ساعت به طول خواهد انجامید که دیدار از شهرهای در مسیر تور نیز برای مسافران شگفت‌انگیز و جذاب خواهد بود. لذا مسافران عزیز برای رزرو تورهای آنتالیا می‌توانند به قسمت تورهای ترکیه سایت سلام پرواز مراجعه کرده و سپس تور آنتالیا زمینی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

تور آنتالیا زمینی هتل ویند آو لارا (Wind Of Lara)

یکی از هتل‌های لوکس و پنج ستاره شهر آنتالیا که تور آنتالیا زمینی در آژانس مسافرتی سلام پرواز روی آن بسته می‌شود. از امکانات این هتل می‌توان به استخر روباز، رستوران و بار، مینی کلاب، متخصصان ماساژ، حمام ترکی، وای فای رایگان، پارکینگ و ... اشاره کرده که به مسافران عزیز این تور ارائه می‌شود. این هتل از نظر دسترسی درست در مرکز شهر و در منطقه لارا واقع شده است لذا در میان گردشگران آنتالیا دارای محبوبیت بالایی است. توجه داشته باشید که هتل‌های پنج ستاره در تورهای مسافرتی منجر به افزایش قیمت این تورها می‌شود لذا به هنگام رزرو تور حتما به ستاره هتل مورد نظر خود دقت داشته باشید. فاصله هتل ویند آو لارا آنتالیا تا اماکن پر رفت و آمدی مانند قلعه ایدیرلیک، پارک کارالی اوغلو حدود نیم ساعت و تا آبشار دودن آنتالیا یک ربع فاصله است. همچنین فاصله این هتل تا مراکز خرید اوریون بازار و گرند بازار لارا تنها حدود دقیقه است که می‌تواند منجر به افزایش مطلوبیت خدمات برای مسافران گردد.

تور آنتالیا زمینی نوروز 1401

یکی از ایام پرتردد در تورهای ترکیه و به ویژه تورهای آنتالیا، ایام نوروز می‌باشد. تور آنتالیا زمینی نیز در این ایام و پیک سفر به این مورد توجه بسیاری از مسافران قرار می‌گیرد لذا افرادی که تمایل به مسافرت در این فصل را دارند می‌بایست اطلاعات و تورهای وب‌سایت سلام پرواز رو به صورت مدام چک کنند. تور آنتالیا زمینی نوروز 1401 برای بسیاری از مسافران تور ترکیه جذاب و به یادمادنی خواهد بود چرا که به دلیل اینکه این تور در فصل بهار برگزار می‌شود هم طبیعت آنتالیا و هم طبیعت شهرهای موجود در مسیر تور تجربه لذت‌بخشی برای مسافران عزیز به همراه خواهد داشت. دیدار از مراکز خرید، جاذبه‌های فرهنگی و طبیعی آنتالیا، تفریحات دریایی و ساحلی می‌تواند در این تور رضایت خاطر مسافران آژانس مسافرتی سلام پرواز را فراهم آورد.


منبع : تور زمینی آنتالیا نوروز 1401

بازدید : 46
شنبه 30 بهمن 1400 زمان : 18:06

بوستان آهوان کیش (deer park kish)، یکی از محبوب ترین جاذبه های جزیره کیش می باشد. این جاذبه دیدنی درست در انتهای خیابان فردوسی کیش قرار گرفته و این منطقه به دلیل وجود این بوستان جذاب خیلی مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. این بوستان آهوان در سال 1380 ساخته و تاسیس گردیده است، اما با تمامی این توضیحات این باغ وحش زیبا دقیقا در سال 1390 تخریب شد و امروزه، یک مجتمع تجاری به نام " میکا مال " در زمین‌ های آن در حال ساخت است که شنیده ها حاکیست که در آینده یکی از بهترین مراکز خرید کیش خواهد شد. همچنین در هنگام بازدید از این بوستان می توانید تعداد زیادی آهوی زیبای ایرانی با چشمانی گیرا و پوستی فوق العاده زیبا را در حالی که کاملا آزاد رفت و آمد می کردند را از نزدیک نظاره گر باشید. مشاهده این آهوان در این بوستان امری بسیار عادی است که هر بیننده ای را مجذوب خود می کند. بدین ترتیب می توانید در تور کیش خود تجربه مشاهده این پدیده از خلقت آفرینش را با چشم خود از نزدیک بدون وجود هیچ حایلی مانند میله های قفس مشاهده کنید و لذت تماشای این موجودات دوست داشتنی را به خود هدیه دهید.

این بوستان یکی از پر بازدیدترین و شلوغ ‌ترین مکان‌ های گردشگری جزیره کیش بوده که در زمینی بکر و دست نخورده با پوشش گیاهی گوناگونی به مساحت 2 هکتار ساخته شده است که فضای بسیار دوست‌ داشتنی و جذابی دارد

تاریخچه بوستان آهوان کیش

در این قسمت قصد داریم نگاهی بر گذر تاریخ این مجموعه حیات وحش زیبای جزیره کیش بیندازیم؛ درست در سال 1363 هجری شمسی یعنی حدود 34 سال قبل که جزیره کیش به یک منطقه آزاد تبدیل گردید، برای حفظ بقای آهوی ایرانی و نیز به منظور افزایش جذابیت های جزیره پرطرفدار کیش از استان هرمزگان در کشور ایران حدود 30 راس آهو به کمک سازمان حفاظت از محیط زیست از جزیره خارک به جزیره کیش آورده شدند. بدین ترتیب تعداد زیادی از این آهوهاعزیز به صورت گله هایی بزرگ و کوچک در کل این جزیره به مخصوص در قسمت شرق و جنوب جزیره قابل مشاهده بودند و اینکه به طرز باورنکردنی بر جذابیت جزیره افزوده بودند به طوری که وجود این آهوها و مشاهده آنها از نزدیک به یکی از ویژگی های خاص کیش به عنوان یک قطب گردشگری در ایران تبدیل گشته بود. اما این را هم بدانید که شرایط محیطی، وجود آبشخور و عمل توزیع علوفه در بخش های گوناگون جزیره در ادامه بقا و زندگی آهوان بسیار تاثیرگذار بوده و اما از آنجایی که اصلی ترین عامل مرگ و میر آنها تصادفات جاده ای شناخته شده که متاسفانه به دلیل عدم توجه و دقت رانندگان اتفاق می افتاد و نیز بعدها در سال 1380 مکانی به صورت پارک طبیعی به عنوان محل زندگی آهوها تعبیه و بنا نهاده شد که خوشبختانه بعد از ساختن محوطه امکان بازدید از آنها برای گردشگران تور کیش مهیا شد. مکانی که در آن علاوه بر آهوها حیوانات دیگری هم در کنار هم زندگی می کنند؛ در ادامه تنها تفاوتی که شیوه زندگی آنها با آهوها داشت اینکه آنها در قفس نگهداری می شوند، پس تاریخ تاسیس بوستان آهوان کیش به صورت یک پارک طبیعی به سال 1380 بر می گردد که اگر علاقه مند به حیات وحش هستید پیشنهاد ما پارک آهوان کیش برای شماست.

بوستان آهوان کیش

معرفی پارک آهوان جزیره کیش

بوستان آهوان جزیره کیش یکی از زیباترین جاذبه‌های کیش است که هر مسافر تور کیش نباید از دیدن این بوستان هیجانی غافل شود. این بوستان یکی از پر بازدیدترین و شلوغ ‌ترین مکان‌ های گردشگری جزیره کیش بوده که در زمینی بکر و دست نخورده با پوشش گیاهی گوناگونی به مساحت 2 هکتار ساخته شده است که فضای بسیار دوست‌ داشتنی و جذابی برای گردشگران به ویژه کودکان بشمار می رود. شما علاقه مندان در هنگام بازدید از این بوستان می ‌توانید تعداد زیادی آهوی زیبای ایرانی با چشمانی گیرا و پوستی فوق ‌العاده زیبا را در حالی که کاملا آزاد رفت و آمد می‌ کنند را ببینید و کلی ذوق کنید. بدین ترتیب می توانید تجربه‌ مشاهده‌ این پدیده از خلقت آفرینش را با چشم خود از نزدیک بدون وجود هیچ محدودیتی ببنید و همچنین در بوستان آهوان کیش باغ وحشی هم وجود دارد که 17 قفس برای نگهداری حیوانات تعبیه شده و در آن انواع متنوعی از حیواناتی اعم از : شیر، روباه، شغال، میمون، سنجاب، گوزن، اسب و چند گونه از پرندگان استرالیایی نگهداری می ‌شود که ارزش دیدن دارد. در باغ وحش بوستان آهوان کیش بر خلاف سایر باغ وحش ‌های ایران آهوها بدون هیچ محدودیتی در بوستان زندگی می ‌کنند به طوری که شما این امکان را دارید که لمسشان کنید و با آن‌ ها عکس یادگاری بگیرید. در ادامه مهمه بدونید که یکی از دلایل نامگذاری بوستان آهوان کیش هم همین موضوع بوده و همچنین در این مجموعه وسایل بازی متنوعی هم جهت بازی کودکان نصب شده تا کودکان از گشت و گذار در این بوستان و باغ وحش آن غرق در لذت و شادی بشوند. راستی درب ورودی باغ وحش بوستان آهوان جزیره کیش بسیار دیدنی است و از جذابیت ‌های باغ وحش این است که به هنگام ورود به محوطه باغ وحش در بوستان آهوان کیش با یک قطار کوچک روبرو خواهید شد که در تمامی بخش های این باغ شما را همراهی می ‌کند. برای رفتن به این مجموعه دوست داشتنی و هیجان انگیز باید به آدرس بوستان آهوان در جزیره کیش و انتهای خیابان فردوسی که امروزه مجتمع عظیم میکا مال نیز در آنجا ساخته می ‌شود، بروید. مسافران تور کیش می توانند از ساعت 5 بعد از ظهر تا 9 شب از این بوستان زیبا دیدن کنند. برای بازدید از دیدنی‌ های این جزیره تور کیش سلام پرواز بهترین گزینه برای شماست و همچنین شما علاقه مندان برای اقامت در بهترین هتل های کیش می ‌توانید در هتل ترنج کیش که از هتل های منتخب ما در جزیره افسانه‌ ای کیش است، بهره ببرید و شب های به یادماندنی را در آنجا سپری کنید.

آهوان کیش

امکانات بوستان آهوان کیش

حیواناتی از جمله شیر، ببر، روباه، طاووس و انواع پرندگان را می توانستید در این بوستان زیبا مشاهده کنید. در این بوستان حدود 20 نوع حیوان مختلف وجود داشت که باعث شده بود گردشگران فراوانی با رنج سنی متفاوت از این باغ وحش بازدید کنند. این منطقه با پوشش گیاهی خاص و سرسبز خود تبدیل به یکی از مراکز تفریحی پر طرفدار جزیره کیش شده بود. اغلب مسافرانی که با تور کیش به این شهر زیبا سفر می کردند از این باغ وحش مهیج نیز بازدید به عمل می آورند. همچنین در این پارک وسایل بازی بسیار مهیج و هیجان انگیزی برای کودکان وجود دارد و ورودی باغ وحش بوستان آهوان کیش بسیار جذاب است چون محوطه ورودی بوستان با پوشیش گیاهی بی نظیری تزئین شده که بسیار چشمنواز است. علاقه مندانی که با تور کیش همراه شده اند به وسیله ون های برقی که در درب ورودی این پارک تعبیه شده بود می توانستند به بخش های مختلف بوستان بروند و از همه آنها دیدن کنند و این را هم بدانید که بوستان آهوان، در واقع باغ وحش شهر کیش به شمار می رود. این بوستان در جنوب پارک هنگام کیش قرار داشت و گردشگران علاوه بر بازدید از این مجموعه می توانستند از پارک هنگام هم بروند. محوطه سرسبز بسیار زیبای این پارک با بیش از 200 اصله درخت و وجود گونه ‌های مختلف حیوانات، فضایی بسیار چشم نواز و رویایی را برای گشت‌ و گذار مسافران و به خصوص کودکان فراهم شده است.

امکانات بوستان آهوان کیش

ساعت بازدید بوستان آهوان کیش

شما مسافران و بازدید کنندگان عزیز می توانند از ساعت 5 بعد از ظهر تا 9 شب از این بوستان زیبا بازدید کنند. بوستان آهوان کیش در فاصله 10 کیلومتری از مرکز شهر قرار داشت که به راحتی با تاکسی های موجود در جزیره کیش در عرض 15 دقیقه به آنجا می رسید و نیمی از روز خود را در آن منطقه زیبا و دوست داشتنی سپری کنند و هزینه ورودی این مجموعه بسیار کم و می توان گفت رایگان است.

باغ وحش آهوان کیش

بوستان آهوان جزیره کیش

بوستان آهوان کیش (deer park kish)، یکی از محبوب ترین جاذبه های جزیره کیش می باشد. این جاذبه دیدنی درست در انتهای خیابان فردوسی کیش قرار گرفته و این منطقه به دلیل وجود این بوستان جذاب خیلی مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. این بوستان آهوان در سال 1380 ساخته و تاسیس گردیده است، اما با تمامی این توضیحات این باغ وحش زیبا دقیقا در سال 1390 تخریب شد و امروزه، یک مجتمع تجاری به نام " میکا مال " در زمین‌ های آن در حال ساخت است که شنیده ها حاکیست که در آینده یکی از بهترین مراکز خرید کیش خواهد شد. همچنین در هنگام بازدید از این بوستان می توانید تعداد زیادی آهوی زیبای ایرانی با چشمانی گیرا و پوستی فوق العاده زیبا را در حالی که کاملا آزاد رفت و آمد می کردند را از نزدیک نظاره گر باشید. مشاهده این آهوان در این بوستان امری بسیار عادی است که هر بیننده ای را مجذوب خود می کند. بدین ترتیب می توانید در تور کیش خود تجربه مشاهده این پدیده از خلقت آفرینش را با چشم خود از نزدیک بدون وجود هیچ حایلی مانند میله های قفس مشاهده کنید و لذت تماشای این موجودات دوست داشتنی را به خود هدیه دهید.

این بوستان یکی از پر بازدیدترین و شلوغ ‌ترین مکان‌ های گردشگری جزیره کیش بوده که در زمینی بکر و دست نخورده با پوشش گیاهی گوناگونی به مساحت 2 هکتار ساخته شده است که فضای بسیار دوست‌ داشتنی و جذابی دارد

تاریخچه بوستان آهوان کیش

در این قسمت قصد داریم نگاهی بر گذر تاریخ این مجموعه حیات وحش زیبای جزیره کیش بیندازیم؛ درست در سال 1363 هجری شمسی یعنی حدود 34 سال قبل که جزیره کیش به یک منطقه آزاد تبدیل گردید، برای حفظ بقای آهوی ایرانی و نیز به منظور افزایش جذابیت های جزیره پرطرفدار کیش از استان هرمزگان در کشور ایران حدود 30 راس آهو به کمک سازمان حفاظت از محیط زیست از جزیره خارک به جزیره کیش آورده شدند. بدین ترتیب تعداد زیادی از این آهوهاعزیز به صورت گله هایی بزرگ و کوچک در کل این جزیره به مخصوص در قسمت شرق و جنوب جزیره قابل مشاهده بودند و اینکه به طرز باورنکردنی بر جذابیت جزیره افزوده بودند به طوری که وجود این آهوها و مشاهده آنها از نزدیک به یکی از ویژگی های خاص کیش به عنوان یک قطب گردشگری در ایران تبدیل گشته بود. اما این را هم بدانید که شرایط محیطی، وجود آبشخور و عمل توزیع علوفه در بخش های گوناگون جزیره در ادامه بقا و زندگی آهوان بسیار تاثیرگذار بوده و اما از آنجایی که اصلی ترین عامل مرگ و میر آنها تصادفات جاده ای شناخته شده که متاسفانه به دلیل عدم توجه و دقت رانندگان اتفاق می افتاد و نیز بعدها در سال 1380 مکانی به صورت پارک طبیعی به عنوان محل زندگی آهوها تعبیه و بنا نهاده شد که خوشبختانه بعد از ساختن محوطه امکان بازدید از آنها برای گردشگران تور کیش مهیا شد. مکانی که در آن علاوه بر آهوها حیوانات دیگری هم در کنار هم زندگی می کنند؛ در ادامه تنها تفاوتی که شیوه زندگی آنها با آهوها داشت اینکه آنها در قفس نگهداری می شوند، پس تاریخ تاسیس بوستان آهوان کیش به صورت یک پارک طبیعی به سال 1380 بر می گردد که اگر علاقه مند به حیات وحش هستید پیشنهاد ما پارک آهوان کیش برای شماست.

بوستان آهوان کیش

معرفی پارک آهوان جزیره کیش

بوستان آهوان جزیره کیش یکی از زیباترین جاذبه‌های کیش است که هر مسافر تور کیش نباید از دیدن این بوستان هیجانی غافل شود. این بوستان یکی از پر بازدیدترین و شلوغ ‌ترین مکان‌ های گردشگری جزیره کیش بوده که در زمینی بکر و دست نخورده با پوشش گیاهی گوناگونی به مساحت 2 هکتار ساخته شده است که فضای بسیار دوست‌ داشتنی و جذابی برای گردشگران به ویژه کودکان بشمار می رود. شما علاقه مندان در هنگام بازدید از این بوستان می ‌توانید تعداد زیادی آهوی زیبای ایرانی با چشمانی گیرا و پوستی فوق ‌العاده زیبا را در حالی که کاملا آزاد رفت و آمد می‌ کنند را ببینید و کلی ذوق کنید. بدین ترتیب می توانید تجربه‌ مشاهده‌ این پدیده از خلقت آفرینش را با چشم خود از نزدیک بدون وجود هیچ محدودیتی ببنید و همچنین در بوستان آهوان کیش باغ وحشی هم وجود دارد که 17 قفس برای نگهداری حیوانات تعبیه شده و در آن انواع متنوعی از حیواناتی اعم از : شیر، روباه، شغال، میمون، سنجاب، گوزن، اسب و چند گونه از پرندگان استرالیایی نگهداری می ‌شود که ارزش دیدن دارد. در باغ وحش بوستان آهوان کیش بر خلاف سایر باغ وحش ‌های ایران آهوها بدون هیچ محدودیتی در بوستان زندگی می ‌کنند به طوری که شما این امکان را دارید که لمسشان کنید و با آن‌ ها عکس یادگاری بگیرید. در ادامه مهمه بدونید که یکی از دلایل نامگذاری بوستان آهوان کیش هم همین موضوع بوده و همچنین در این مجموعه وسایل بازی متنوعی هم جهت بازی کودکان نصب شده تا کودکان از گشت و گذار در این بوستان و باغ وحش آن غرق در لذت و شادی بشوند. راستی درب ورودی باغ وحش بوستان آهوان جزیره کیش بسیار دیدنی است و از جذابیت ‌های باغ وحش این است که به هنگام ورود به محوطه باغ وحش در بوستان آهوان کیش با یک قطار کوچک روبرو خواهید شد که در تمامی بخش های این باغ شما را همراهی می ‌کند. برای رفتن به این مجموعه دوست داشتنی و هیجان انگیز باید به آدرس بوستان آهوان در جزیره کیش و انتهای خیابان فردوسی که امروزه مجتمع عظیم میکا مال نیز در آنجا ساخته می ‌شود، بروید. مسافران تور کیش می توانند از ساعت 5 بعد از ظهر تا 9 شب از این بوستان زیبا دیدن کنند. برای بازدید از دیدنی‌ های این جزیره تور کیش سلام پرواز بهترین گزینه برای شماست و همچنین شما علاقه مندان برای اقامت در بهترین هتل های کیش می ‌توانید در هتل ترنج کیش که از هتل های منتخب ما در جزیره افسانه‌ ای کیش است، بهره ببرید و شب های به یادماندنی را در آنجا سپری کنید.

آهوان کیش

امکانات بوستان آهوان کیش

حیواناتی از جمله شیر، ببر، روباه، طاووس و انواع پرندگان را می توانستید در این بوستان زیبا مشاهده کنید. در این بوستان حدود 20 نوع حیوان مختلف وجود داشت که باعث شده بود گردشگران فراوانی با رنج سنی متفاوت از این باغ وحش بازدید کنند. این منطقه با پوشش گیاهی خاص و سرسبز خود تبدیل به یکی از مراکز تفریحی پر طرفدار جزیره کیش شده بود. اغلب مسافرانی که با تور کیش به این شهر زیبا سفر می کردند از این باغ وحش مهیج نیز بازدید به عمل می آورند. همچنین در این پارک وسایل بازی بسیار مهیج و هیجان انگیزی برای کودکان وجود دارد و ورودی باغ وحش بوستان آهوان کیش بسیار جذاب است چون محوطه ورودی بوستان با پوشیش گیاهی بی نظیری تزئین شده که بسیار چشمنواز است. علاقه مندانی که با تور کیش همراه شده اند به وسیله ون های برقی که در درب ورودی این پارک تعبیه شده بود می توانستند به بخش های مختلف بوستان بروند و از همه آنها دیدن کنند و این را هم بدانید که بوستان آهوان، در واقع باغ وحش شهر کیش به شمار می رود. این بوستان در جنوب پارک هنگام کیش قرار داشت و گردشگران علاوه بر بازدید از این مجموعه می توانستند از پارک هنگام هم بروند. محوطه سرسبز بسیار زیبای این پارک با بیش از 200 اصله درخت و وجود گونه ‌های مختلف حیوانات، فضایی بسیار چشم نواز و رویایی را برای گشت‌ و گذار مسافران و به خصوص کودکان فراهم شده است.

امکانات بوستان آهوان کیش

ساعت بازدید بوستان آهوان کیش

شما مسافران و بازدید کنندگان عزیز می توانند از ساعت 5 بعد از ظهر تا 9 شب از این بوستان زیبا بازدید کنند. بوستان آهوان کیش در فاصله 10 کیلومتری از مرکز شهر قرار داشت که به راحتی با تاکسی های موجود در جزیره کیش در عرض 15 دقیقه به آنجا می رسید و نیمی از روز خود را در آن منطقه زیبا و دوست داشتنی سپری کنند و هزینه ورودی این مجموعه بسیار کم و می توان گفت رایگان است.

باغ وحش آهوان کیش

بازدید : 175
پنجشنبه 28 بهمن 1400 زمان : 11:37

تصور کنید هتلی ساحلی با منظره بی نظیر و دیدنی، کف اتاق شیشه ای، سرآشپزهای بین المللی و بالکن ممتاز در محیط آرام و شب هایی خاطره انگیز را یکجا با هم تجربه می کنید، لذت بخش نیست؟ خوب تمامی این ویژگی ها را می توانید با اقامت در هتل 5 ستاره ترنج کیش بدست آورید. هتل ترنج کیش همه این امکانات فوق العاده را به همراه رستورانی در محل دریا برای لذت بردن از وعده غذایی برای شما فراهم کرده است و همچنین پیاده روی از میان سوئیت ها و مسیر چوبی روی آن بسیار شگفت انگیز و لذت بخش است. این یک انتخاب عالی برای مسافرانی که به دنبال آرامش، شب هایی به یادماندنی و ساحل گردی هستند میباشد. هتل شگفت انگیز ترنج تجربه ای بینظیر از نزدیک بودن آب و طبیعت، با القای راحتی و آرامش روح و روان را برای شما می سازد که با خاطراتی شیرین از تور کیش خود برگردید؛ در ادامه قصد داریم اطلاعات کامل و مناسبی را به شما بدهیم همراه ما باشید.

هتل ترنج کیش یکی از بهترین ترین هتل های های کیش است، این هتل تلفیقی است از هر آن چه که برای یک مسافرت عالی و رویایی به آن نیاز دارید

آشنایی با هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش در دو فاز هتل روی آب و هتل ساحلی طراحی شده است، این هتل درست در سال 1392 شروع به احداث و در سال 1394 به بهره برداری رسید. فاز اول هتل پنج ستاره ترنج که بر روی آب به شکل بته جقه است، اولین هتل دریایی خاورمیانه نامبرده می شود که همچون نگین اصیل ایرانی بر روی خلیج فارس می درخشد و خودنمایی می کند. در ادامه اتاق های این هتل دارای بالکن اختصاصی و کف شیشه ای بر روی آب میباشند و نمای رویایی و جذابی از دریا را به نمایش میهمانانش می گذارند. هتل دریایی ترنج کیش دارای 100 ویلا و 5 سوئیت مجلل می باشد و توسط گذرگاهی به طول یک کیلومتر به یکدیگر متصل هستند. ضمنا ویلاهای آب، از طریق یک اسکله چوبی بهم متصلند و در قالب بته جغه، نماد ملی ایرانی طراحی و اجرا شده است. قسمت ویلا آب، دارای بالکن اختصاصی با چشم اندازی چشمنواز و رویایی برای تماشای آب و زندگی دریایی بهترین گزینه است و شامل 100 سوئیت از 40 سوئیت کلاسیک، 60 سوئیت سلطنتی و 120 سوئیت امپریال با ظرفیت 2، 4 و 6 نفر می باشد. از طریق یک طبقه شیشه ای، هر مجموعه دارای چشم انداز شگفت انگیز است که شما می توانید دریای زیر آن را به عنوان یک منظره آکواریوم طبیعی نظاره گر باشید.

هتل ترنج کیش

معماری هتل ترنج کیش

ساخت و ساز هتل ترنج کیش دقیقا از سال 1392 استارت خورد. خوشبختانه این هتل بر خلاف اقامتگاه های آبی دیگر خیلی به موضوع حفظ محیط زیست پایبند بوده و هست، همچنین تمام تلاشش را کرده تا کمترین آسیبی به اکوسیستم نزند. در طرح این هتل، هزار شمع یا پایه به عنوان اساس بنا در آب و ساحل جاسازی شده است و هیچ گونه خاک ریزی در آب انجام نگرفته است. آب به راحتی از زیر ویلاها و عرشه ساختمان در جریان قرار میگیرد و اختلالی در مسیر آب ایجاد نمی کند. مصالح به کار گرفته شده در ویلاها و اسکله با استاندارد‏های روز دنیا منطبق میباشد و استحکام کافی و امنیت لازم را دارد. همچنین تمامی ویلاها به وسیله یک اسکله چوبی به همدیگر متصل هستند و نیز ساخت و نصب عرشه اسکله به عهده شرکتی فرانسوی بوده که از بزرگترین شرکت ‏های اسکله‏ ساز دنیا محسوب می شوند. نمای هوایی آن شبیه به یک ترنج می باشد که ترنج، طرحی ایرانی است و بدین شکل هنر ایرانی را در معماری این هنر به بهترین شکل نشان داده اند.

معماری هتل ترنج کیش


مهم است بدانید که برای تامین انرژی اتاق ها، پیل های خورشیدی بر سقف ها نصب کرده شده و اینکه میهمانان باید قوانینی را رعایت کنند مثلا اینکه اجازه ندارند هیچگونه آسیبی به اکوسیستم و محیط زیست وارد کنند و پیشنهاد می کنیم برای حفظ آرامش و طبیعت زیبای محدوده دریا و ساحل هتل ترنج تلاش کنند. در خصوص معمای هتل هم تلاش هایی فوق العاده صورت گرفته که اکوسیستم طبیعی بیشتر جلوه گر شود. برای مثال دو جزیره مصنوعی در میان آب و در مقابل ویلاها ساخته شده تا پرندگان مهاجر به آنجا بیایند و مناظر زیبایی را تداعی کنند. ساحل این هتل تقریبا با سطح آب برابر است و این موضوع احداث ویلاها را بسیار راحت تر کرده است، از ساحل تا 1000 متر آن طرف تر به سمت دریا همین یکنواختی سطح را خواهید دید و بعد از آن با اختلافی زیاد، دریا عمیق می شود و این موضوع کمک کرده که هیچ وقت موج های خطرناک به سمت ویلاها راهی نشوند.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل ترنج

در بالا هم اشاره کردیم که این هتل دارای 100 ویلا و 5 سوئیت است که دارای چندین مدل و شکل اتاق می باشد که در متنوع ترین حالت دیزاین شده اند. با توجه به این که تمامی ویلا ها و سوئیت های هتل روی آب می باشد، نمای ساحل و دریا برای تمامی اتاق های این هتل وجود دارد که بتوانند نهایت لذت را از تصاویر روبروشان ببرند. در کنار آن از دیگر امکانات اتاق های این هتل می توان به یخچال، تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، مینی بار، اینترنت رایگان، پارکینگ، سالن بازی و ورزش، سونا و جکوزی و ترانسفر فرودگاهی اشاره نمود و البته امکانات متنوع دیگری مانند سوریس اتاق، لاندری، اجاره ماشین، خدمات نگهداری کودک و خدمات تشریفات نیز وجود دارد که بسته به نوع آن دارای هزینه های جداگانه و متفاوتی از شما دریافت می کنند.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل ترنج


دیگر امکانات رفاهی هتل دوچرخه سواری، ورزشگاه، اینترنت بی سیم، نمکده سنتی ساحلی و استخر شنا و .... است و همچنین کارکنان این هتل دوستانه، حرفه ای و مهربان هستند و نیز سرویس جهت رفت به مراکز خرید، اقامت در هتل ترنج را برای شما عزیزان به یاد ماندنی می کند و شما میهمانان هتل ترنج می توانند به ماساژ، مرکز آبگرم و سالن بدنسازی دسترسی راحتی داشته باشند. میهمانانی که به دنبال ماجراجوییو تجربیات جدید هستند، از امکانات تفریحی و فعالیت های ورزشی و بازی های ساحلی هتل می توانند کلی لذت ببرند، در حالی که بچه ها می توانند در زمین بازی آن سرگرم شوند و خوش بگذرونند و نیز شما می توانید در این هتل دریایی از رستوران و کافی شاپ آن بهره ببرید. سه نوع رستوران متنوع، دو نوع کافی شاپ ، کافه گلف و کافه شاپ ساحلی از دیگر امکانات رفاهی این هتل زیبا هستند و در آخر همچنین برای رفاه میهمانان و گردشگران از ماشین های گلف برای حمل و نقل ملزومات روزمره گردشگران در بین سوئیت ها بر روی مسیر چوبی استفاده می شود که همگی در دسترس شما عزیزان است.

انواع اتاق ها در هتل ترنج کیش

هتل ترنج، یکی از بهترین مکان های لوکس و دیدنی کیش می باشد که مشتمل بر 100 ویلا و پنج سوئیت در میان آب است. این اتاق ها به کمک مسیر اسکله به طول 1 کیلومتر به هم متصل می شوند. بخشی از کف اتاق ها، شیشه ای است و بدینوسیله پیوند میان آب و اتاق برقرار می شود و مناظر رویایی را برای میمانان می سازد. راه دیگر برای برقراری ارتباط با دریا، تراس های دنج و خصوصی اتاق ها می باشد که تراس ها رو به پهنای بیکران آب طراحی شده و کاملا اختصاصی هستند و از میان اتاق ها می توانید مناظر چشمنواز مثل تصویر ‏غروب خورشید، آبی فیروزه ای دریا، امواج آرام آب، مرجان ها، فضای سبز و ساحل را ببنید و کیف کنید.

اتاق ها در هتل ترنج کیش


اتاق های مختلفی در این هتل وجود دارد که بسته به تعداد نفراتی که به این هتل مراجعه می کنند، متنوع اند. مثلا اتاق های دو تخته رو به دریا، دو تخته رو به غروب، دو تخته ترنج، سوئیت رویال دریا، روئیت رویال دریا، سوئیت رویال غروب، سوئیت رویال ترنج و سوئیت امپریال را می توانید رزرو نمایید. تمامی این اتاق ها شامل ظرفیت دو نفره، سه نفره، چهار نفره هستند که قابلیت افزایش ظرفیت تا 6 نفر را هم دارند و نیز بسته به نوع اتاق انتخابی شما عزیزان نیز می تواند بالکن رو به دریا و یا غروب آفتاب و یا بالکنی مجهز به جکوزی یا نمای دریا از کف اتاق برای اتاق محیا باشد اتاق های متنوعی در این هتل وجود دارد.

هتل ترنج کیش

تصور کنید هتلی ساحلی با منظره بی نظیر و دیدنی، کف اتاق شیشه ای، سرآشپزهای بین المللی و بالکن ممتاز در محیط آرام و شب هایی خاطره انگیز را یکجا با هم تجربه می کنید، لذت بخش نیست؟ خوب تمامی این ویژگی ها را می توانید با اقامت در هتل 5 ستاره ترنج کیش بدست آورید. هتل ترنج کیش همه این امکانات فوق العاده را به همراه رستورانی در محل دریا برای لذت بردن از وعده غذایی برای شما فراهم کرده است و همچنین پیاده روی از میان سوئیت ها و مسیر چوبی روی آن بسیار شگفت انگیز و لذت بخش است. این یک انتخاب عالی برای مسافرانی که به دنبال آرامش، شب هایی به یادماندنی و ساحل گردی هستند میباشد. هتل شگفت انگیز ترنج تجربه ای بینظیر از نزدیک بودن آب و طبیعت، با القای راحتی و آرامش روح و روان را برای شما می سازد که با خاطراتی شیرین از تور کیش خود برگردید؛ در ادامه قصد داریم اطلاعات کامل و مناسبی را به شما بدهیم همراه ما باشید.

هتل ترنج کیش یکی از بهترین ترین هتل های های کیش است، این هتل تلفیقی است از هر آن چه که برای یک مسافرت عالی و رویایی به آن نیاز دارید

آشنایی با هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش در دو فاز هتل روی آب و هتل ساحلی طراحی شده است، این هتل درست در سال 1392 شروع به احداث و در سال 1394 به بهره برداری رسید. فاز اول هتل پنج ستاره ترنج که بر روی آب به شکل بته جقه است، اولین هتل دریایی خاورمیانه نامبرده می شود که همچون نگین اصیل ایرانی بر روی خلیج فارس می درخشد و خودنمایی می کند. در ادامه اتاق های این هتل دارای بالکن اختصاصی و کف شیشه ای بر روی آب میباشند و نمای رویایی و جذابی از دریا را به نمایش میهمانانش می گذارند. هتل دریایی ترنج کیش دارای 100 ویلا و 5 سوئیت مجلل می باشد و توسط گذرگاهی به طول یک کیلومتر به یکدیگر متصل هستند. ضمنا ویلاهای آب، از طریق یک اسکله چوبی بهم متصلند و در قالب بته جغه، نماد ملی ایرانی طراحی و اجرا شده است. قسمت ویلا آب، دارای بالکن اختصاصی با چشم اندازی چشمنواز و رویایی برای تماشای آب و زندگی دریایی بهترین گزینه است و شامل 100 سوئیت از 40 سوئیت کلاسیک، 60 سوئیت سلطنتی و 120 سوئیت امپریال با ظرفیت 2، 4 و 6 نفر می باشد. از طریق یک طبقه شیشه ای، هر مجموعه دارای چشم انداز شگفت انگیز است که شما می توانید دریای زیر آن را به عنوان یک منظره آکواریوم طبیعی نظاره گر باشید.

هتل ترنج کیش

معماری هتل ترنج کیش

ساخت و ساز هتل ترنج کیش دقیقا از سال 1392 استارت خورد. خوشبختانه این هتل بر خلاف اقامتگاه های آبی دیگر خیلی به موضوع حفظ محیط زیست پایبند بوده و هست، همچنین تمام تلاشش را کرده تا کمترین آسیبی به اکوسیستم نزند. در طرح این هتل، هزار شمع یا پایه به عنوان اساس بنا در آب و ساحل جاسازی شده است و هیچ گونه خاک ریزی در آب انجام نگرفته است. آب به راحتی از زیر ویلاها و عرشه ساختمان در جریان قرار میگیرد و اختلالی در مسیر آب ایجاد نمی کند. مصالح به کار گرفته شده در ویلاها و اسکله با استاندارد‏های روز دنیا منطبق میباشد و استحکام کافی و امنیت لازم را دارد. همچنین تمامی ویلاها به وسیله یک اسکله چوبی به همدیگر متصل هستند و نیز ساخت و نصب عرشه اسکله به عهده شرکتی فرانسوی بوده که از بزرگترین شرکت ‏های اسکله‏ ساز دنیا محسوب می شوند. نمای هوایی آن شبیه به یک ترنج می باشد که ترنج، طرحی ایرانی است و بدین شکل هنر ایرانی را در معماری این هنر به بهترین شکل نشان داده اند.

معماری هتل ترنج کیش


مهم است بدانید که برای تامین انرژی اتاق ها، پیل های خورشیدی بر سقف ها نصب کرده شده و اینکه میهمانان باید قوانینی را رعایت کنند مثلا اینکه اجازه ندارند هیچگونه آسیبی به اکوسیستم و محیط زیست وارد کنند و پیشنهاد می کنیم برای حفظ آرامش و طبیعت زیبای محدوده دریا و ساحل هتل ترنج تلاش کنند. در خصوص معمای هتل هم تلاش هایی فوق العاده صورت گرفته که اکوسیستم طبیعی بیشتر جلوه گر شود. برای مثال دو جزیره مصنوعی در میان آب و در مقابل ویلاها ساخته شده تا پرندگان مهاجر به آنجا بیایند و مناظر زیبایی را تداعی کنند. ساحل این هتل تقریبا با سطح آب برابر است و این موضوع احداث ویلاها را بسیار راحت تر کرده است، از ساحل تا 1000 متر آن طرف تر به سمت دریا همین یکنواختی سطح را خواهید دید و بعد از آن با اختلافی زیاد، دریا عمیق می شود و این موضوع کمک کرده که هیچ وقت موج های خطرناک به سمت ویلاها راهی نشوند.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل ترنج

در بالا هم اشاره کردیم که این هتل دارای 100 ویلا و 5 سوئیت است که دارای چندین مدل و شکل اتاق می باشد که در متنوع ترین حالت دیزاین شده اند. با توجه به این که تمامی ویلا ها و سوئیت های هتل روی آب می باشد، نمای ساحل و دریا برای تمامی اتاق های این هتل وجود دارد که بتوانند نهایت لذت را از تصاویر روبروشان ببرند. در کنار آن از دیگر امکانات اتاق های این هتل می توان به یخچال، تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، مینی بار، اینترنت رایگان، پارکینگ، سالن بازی و ورزش، سونا و جکوزی و ترانسفر فرودگاهی اشاره نمود و البته امکانات متنوع دیگری مانند سوریس اتاق، لاندری، اجاره ماشین، خدمات نگهداری کودک و خدمات تشریفات نیز وجود دارد که بسته به نوع آن دارای هزینه های جداگانه و متفاوتی از شما دریافت می کنند.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل ترنج


دیگر امکانات رفاهی هتل دوچرخه سواری، ورزشگاه، اینترنت بی سیم، نمکده سنتی ساحلی و استخر شنا و .... است و همچنین کارکنان این هتل دوستانه، حرفه ای و مهربان هستند و نیز سرویس جهت رفت به مراکز خرید، اقامت در هتل ترنج را برای شما عزیزان به یاد ماندنی می کند و شما میهمانان هتل ترنج می توانند به ماساژ، مرکز آبگرم و سالن بدنسازی دسترسی راحتی داشته باشند. میهمانانی که به دنبال ماجراجوییو تجربیات جدید هستند، از امکانات تفریحی و فعالیت های ورزشی و بازی های ساحلی هتل می توانند کلی لذت ببرند، در حالی که بچه ها می توانند در زمین بازی آن سرگرم شوند و خوش بگذرونند و نیز شما می توانید در این هتل دریایی از رستوران و کافی شاپ آن بهره ببرید. سه نوع رستوران متنوع، دو نوع کافی شاپ ، کافه گلف و کافه شاپ ساحلی از دیگر امکانات رفاهی این هتل زیبا هستند و در آخر همچنین برای رفاه میهمانان و گردشگران از ماشین های گلف برای حمل و نقل ملزومات روزمره گردشگران در بین سوئیت ها بر روی مسیر چوبی استفاده می شود که همگی در دسترس شما عزیزان است.

انواع اتاق ها در هتل ترنج کیش

هتل ترنج، یکی از بهترین مکان های لوکس و دیدنی کیش می باشد که مشتمل بر 100 ویلا و پنج سوئیت در میان آب است. این اتاق ها به کمک مسیر اسکله به طول 1 کیلومتر به هم متصل می شوند. بخشی از کف اتاق ها، شیشه ای است و بدینوسیله پیوند میان آب و اتاق برقرار می شود و مناظر رویایی را برای میمانان می سازد. راه دیگر برای برقراری ارتباط با دریا، تراس های دنج و خصوصی اتاق ها می باشد که تراس ها رو به پهنای بیکران آب طراحی شده و کاملا اختصاصی هستند و از میان اتاق ها می توانید مناظر چشمنواز مثل تصویر ‏غروب خورشید، آبی فیروزه ای دریا، امواج آرام آب، مرجان ها، فضای سبز و ساحل را ببنید و کیف کنید.

اتاق ها در هتل ترنج کیش


اتاق های مختلفی در این هتل وجود دارد که بسته به تعداد نفراتی که به این هتل مراجعه می کنند، متنوع اند. مثلا اتاق های دو تخته رو به دریا، دو تخته رو به غروب، دو تخته ترنج، سوئیت رویال دریا، روئیت رویال دریا، سوئیت رویال غروب، سوئیت رویال ترنج و سوئیت امپریال را می توانید رزرو نمایید. تمامی این اتاق ها شامل ظرفیت دو نفره، سه نفره، چهار نفره هستند که قابلیت افزایش ظرفیت تا 6 نفر را هم دارند و نیز بسته به نوع اتاق انتخابی شما عزیزان نیز می تواند بالکن رو به دریا و یا غروب آفتاب و یا بالکنی مجهز به جکوزی یا نمای دریا از کف اتاق برای اتاق محیا باشد اتاق های متنوعی در این هتل وجود دارد.

بازدید : 40
چهارشنبه 27 بهمن 1400 زمان : 17:00

هندورابی یکی از جاذبه های گردشگری بسیار شگفت انگیز کیش می باشد. این جزیره وسعت کمی دارد اما وسعت زیبایی هایش حد ندارد و دارای چندین جاذبه تاریخی فوق العاده است. در سال های اخیر سرمایه گذاری های عالی در جهت توسعه گردشگری در این جزیره انجام شده که باعث شده گردشگران و مسافران زیادی از سراسر ایران راهی تور کیش شوند. اگر بخواهیم به روایت جالبی که از گذشته های دور درباره این جزیره بر سر زبان ها افتاده بگوییم این است که اهالی اینجا می ‌گویند هند و رابی زوج عاشقی بودند که به این جزیره پناه می ‌آورند تا به دور از دغدغه ‌ها و تنش ‌ها با یکدیگر زندگی کنند و این‌ که این داستان افسانه است یا واقعیت، کسی چیزی نمیداند ؛ بر اساس مدارک به دست آمده قدیمی‌ ترین نام این جزیره " ابرون " بوده و بعد از آن هلندی ‌ها نام این جزیره را " هورن " گذاشتند و ما امروزه با نام هندورابی آن را می شناسیم و در ادامه قصد داریم بیشتر با این جزیره رویایی شما را آشنا کنیم.

جزیره هندورابی برای آن‎ دسته از افراد که عاشق سفرهای هیجان انگیز و طبیعت‎ گردی هستند بسیار مقصد مناسبی برای تفریح کردن است و همیشه بازدید از مناطق بکر آن جذابیت زیادی برای مسافران داشته است

معرفی جزیره هندورابی در کیش

جزیره هندورابی برای آن‎ دسته از افراد که عاشق سفرهای هیجان انگیز و طبیعت‎ گردی هستند بسیار مقصد مناسبی برای تفریح کردن است؛ همیشه بازدید از مناطق بکر آن جذابیت زیادی برای مسافران داشته است. جالبه بدونید در سال‎ های اخیر تعداد اینگونه افراد که علاقه مندند به ‎جای سفرهای لوکس و لاکچری جاذبه ‎های بکر و دست نخورده چه در داخل و چه در خارج از کشور را ببینند؛ بسیار بیشتر از قبل شده و با این توصیفات از آنجایی که جزایر اطراف کیش و خلیج فارس اکثرا ویژگی بکر بودن و منحصر به فرد بودن را دارند ؛ جزو گزینه های سفر بسیاری از افراد در سال‎ های اخیر قرار گرفته ‎اند که قطعا سفر با تور کیش ارزش دیدن دارند.

جزیره هندورابی


جزیره هندورابی جزیره کوچکی در خلیج فارس است که از توابع کیش به حساب می آید و این جزیره به دلیل زیبایی های طبیعی و بکری که دارد به یکی از جاذبه های گردشگری کشورمان ایران بدل شده و همچنین جالبه بدونید که توسعه اقتصادی و تجاری خاصی در این جزیره کوچک اتفاق نیفتاده است و تنها حدود 150 نفر در این جزیره سکونت دارند اما جذابیت های بیشماری باعث محبوبیت آن شده است. هندورابی ساختاری بسیار قدیمی و سنتی دارد و خانه های آن هم همچنان از گل و سنگ هستند، همین بافت قدیمی و یک سری از بناهای تاریخی دیگرش باعث شده تا این جزیره به یک مکان جالب برای گردشگران به عنوان جاذبه گردشگری کیش نامبرده شود و با توجه به اینکه توسعه اقتصادی و فعالیت صنعتی در هندورابی وجود نداشته به همین منظور ساکنان معدودی هم که در این جزیره هستند که از طریق صید ماهی امرار معاش می کنند. موقعیت جغرافیایی جزیره هم به این صورته که این منطقه زیبا درست در 23 کیلومتری جزیره کیش، بین جزایر کیش و لاوان جزیره همواری وجود دارد به نام " هندورابی " که شما عزیزان از طریق اسکله کیش، این امکان را دارید که با قایق‌ های چارتر و یا شناورهای بزرگی که حدود 350 نفر ظرفیت دارند، به سمت این جزیره رفت و آمد کنید. این راه حدود یک ساعت و نیم راه است که اکثر مسافران جزیره هندورابی با اجاره خانه محلی در کیش اقامت کرده و یک صبح تا شب را به هندورابی می ‌روند تا جاذبه های آن را ببینند. از ویژگی های این جزیره زیبا می توان به مسطح بودن آن اشاره نمود و اینکه بلند‎ترین نقطه هندورابی بیشتر از 45 متر ارتفاع ندارد و در این جزیره تقریبا هیچ ارتفاعی را تداعی نمی کند و یکی دیگر از ویژگی ‎های هندورابی که این جزیره را برای بازدید کنندگان تور کیش جذاب می‎ کند؛ وجود جاذبه ‎های تاریخی در کنار زیبایی‎ های طبیعی آن است.

مناطق دیدنی جزیره هندورابی

جاذبه ها و مناطق دیدنی هندورابی را می توان به دو دسته جاذبه های تاریخی و زیبایی های طبیعی هندورابی تقسیم بندی نمود و از جمله مهم ترین مکان های دیدنی تاریخی در جزیره هندورابی می توان موارد زیر را نام برد:

  • روستای هندورابی


در جزیره هندورابی دقیقا یک روستا به همین نام وجود دارد که در این روستا خانه ‎هایی که از مرجان و سنگ و گچ ساخته شده اند؛ به وفور دیده می شود. یک مغازه کوچک به ‎عنوان سوپر مارکت در این روستا وجود دارد که علاقه مندانی هم که خارج از روستا کمپ زده اند؛ اگر نیاز به خرید مواد غذایی داشته باشند به این مغازه بروند. یک نکته درباره مردم روستا این بوده که آنها به زبان عربی با یکدیگر صحبت می کنند ولی اگر شما به زبان عربی مسلط نیستید؛ حتما می توانید در روستا کسانی که متوجه زبان فارسی می شود را پیدا کنید تا کمکتان کند و در آخر در نزدیکی این روستا از دو روستای الدورات و الصراه که در قدیم پایگاه پرتغالی ‎ها در جنوب ایران بوده نیز حتما دیدن کنید که خالی از لطف نیست.

  • سواحل هندورابی


دومین جاذبه مهم این جزیره بی شک سواحل بکر و زیبای آن می باشد؛ این سواحل بکر و آرامش بخش مکان بسیار عالی برای بازی های ساحلی و شنا و تفریحات آبی شماست. شن های نرم، صخره‎ های عجیب و آب های زلال سبز رنگ از ویژگی های این سواحل می باشد که شما را مبهوت خود می کند. همچنین سواحل هندورابی یک مکان بسیار ایده آل برای عکاسی و ثبت خاطرات می باشد. اگر اواسط اسفند به هندورابی سفر کنید؛ می توانید شاهد تخم گذاری لاک پشت ها و بیرون آمدنشان باشید و کلی لذت ببرید و این منظره زیبایی سفرتان را قطعا دو چندان خواهد کرد.

سواحل هندورابی

  • قبرستان و مسجد جزیره هندورابی


یک قبرستان قدیمی در کنار روستاهای " الدورات و الصراه " وجود دارد هست که ایرانی ها و پرتغالی ها در آن به خاک سپرده شده اند. جالب است بدانید که قبرها جنسیت افراد را نشان می ‎دهند " قبر مردها یک سنگ و قبر زن دو سنگ دارد " اما هیچ نام و نشانی از افرادی که در این قبرها به خاک سپرده شده اند؛ دیده نمی شود. در ادامه مسجد هندورابی نیز یک مسجد زیبای کوچک و زیباست که تنها گنجایش خود اهل جزیره را در خود دارد و این مسجد با خاک و سیمان بنا نهاده شده و بافت سنتی دارد و از دیگر جاذبه های این جزیره می توان به :

  • ساختار خانه ها که نشان دهنده سبک زندگی بومی های جزایر ایران می باشد.

  • خرابه‌های قریه " الدورات "

  • دژهای نظامی پرتغالی‌ها مربوط به دوره صفویه

  • آب انبار

  • درخت سبز یا انجیر معابد هندرابی

  • قبرستان قدیمی جزیره

  • غارهای بوجود آمده در طول سالیان دراز به وسیله آب دریا و ... اشاره نمود.

روستای هندورابی

نکات مهمی که درباره هندورابی باید بدانید

1- در بیشتر مواقع این جزیره به عنوان منطقه ‌ای خالی از سکنه به همگان معرفی می‌ شود، اما در حقیقت این‌ طور نیست! چرا که حدود 200 نفر در آن سکونت دارند که اغلب ماهیگیر و از قبایل عرب هستند. برخی امکانات مانند مدرسه، پاسگاه پلیس و درمانگاه نیز در آن وجود دارد. ضمنا در قسمتی از جزیره هتل ‌های چادری برای گردشگران و مسافران تور کیش فراهم شده است و اینکه بندر هندورابی و فرودگاه آن نیز در سال 1396 افتتاح گردیده است.

2- هندورابی جزیره کم ارتفاع و کوچکی می باشد که می ‌توان گفت پرنده ای در آن پر نمی ‌زند. ارتفاع بلندترین نقطه این جزیره حدود 43 متر بوده و برخلاف جزایر کیش و هنگام که پوشیده از صخره‌ های بلند هستند، در جزیره هندورابی فقط در قسمت غربی چند صخره کم ارتفاع به چشمتان خواهد خورد.

3- شمال جزیره هندورابی کم عمق ‌تر از دیگر نقاط آن می باشد و تنها 5 متر عمق داشته و برای شنا کردن و غواصی ساحل شمالی مناسب ‌تر بوده و در ادامه اگر علاقه دارید ستاره ماهی را از نزدیک مشاهده کنید باید به سواحل شرقی آن بروید.

4- تفریحات شگفت انگیز موجود در جزیره عبارتند از : موتورسواری با موتورهای چهار چرخ دور جزیره، جت اسکی، سافاری، غواصی و بنانا سواری که هر کدام جذابیت های منحصر به فرد خودشان را دارند.

5- یکی از زیبایی ‌های این جزیره مربوط به تنوع گونه ‌های جانوری ‌اش میباشد. تنوع موجودات آبزی در اینجا بسیار زیاد است و در میان آن ‌ها مرجان ‌ها، جراح ماهی، طوطی ماهی، یونیک، پیکاسو، تن ماهی دم زرد و ملوان و ... به وفور قابل دیدن هستند. همچنین لاکپشت‌ ها نیز از نیمه اسفند تا نیمه خرداد در جزیره تخم‌ گذاری می ‌کنند که از دیدنی ترین جاذبه های جزیره است و بدین ‌گونه یکی از خارق ‌العاده ‌ترین صحنه‌های طبیعت خلق می ‌شود که مبهوت این منظره خواهید شد.

6- در جوار کلوپ دریایی یک رستوران بزرگ وجود دارد که انواع ماهی و میگو را طبخ می‌ کند. این را هم بدانید که در جزیره هندورابی فقط یک سوپر مارکت هست، اگر تمایل به خوراکی‌ های متنوع و بیشتری را دارید، قبل از آمدن به هندورابی آن‌ ها را خریداری کنید. همچنین به دلیل اینکه آب جزیره از چاه و آب انبارها تهیه می ‌شود، بهتر است آب خوراکی به همراه خود داشته باشید.

هندورابی

بهترین زمان سفر به هندورابی


بهترین فصل سفر به جزیره هندورابی را می توان آذر تا فروردین ماه نامید. چرا که در دیگر مواقع سال هوا شرجی می ‌باشد و دمای هوا نیز بسیار بالا بوده و شاید برایتان کمی سخت باشد سفر در این ایام. با این وجود تورهای یک روزه از جزیره کیش به جزیره هندورابی همیشه برقرار است و همچنین در فصل پاییز و زمستان مسافران بسیار زیادی راهی جزیره کیش می ‌شوند و بعد از اجاره آپارتمان در کیش، به بازدید از جزایر اطراف کیش و مناطق دیدنی میروند. جزیره بی نظیر هندورابی یکی از بکرترین و آرامش بخش ترین مناطق گردشگری بوده که برای افرادی که علاقه مندند وقتی از چادر خود بیرون می ‌آیند تا چشمهایشان کار می‌ کند آبی بی ‌کران دریا را ببینند و فقط صدای دریا و پرندگان دریایی را بشنوند، جزیره هندورابی بهترین مکان به دست آوردن این آرامش و سکون است.

جزیره هندورابی کیش

هندورابی یکی از جاذبه های گردشگری بسیار شگفت انگیز کیش می باشد. این جزیره وسعت کمی دارد اما وسعت زیبایی هایش حد ندارد و دارای چندین جاذبه تاریخی فوق العاده است. در سال های اخیر سرمایه گذاری های عالی در جهت توسعه گردشگری در این جزیره انجام شده که باعث شده گردشگران و مسافران زیادی از سراسر ایران راهی تور کیش شوند. اگر بخواهیم به روایت جالبی که از گذشته های دور درباره این جزیره بر سر زبان ها افتاده بگوییم این است که اهالی اینجا می ‌گویند هند و رابی زوج عاشقی بودند که به این جزیره پناه می ‌آورند تا به دور از دغدغه ‌ها و تنش ‌ها با یکدیگر زندگی کنند و این‌ که این داستان افسانه است یا واقعیت، کسی چیزی نمیداند ؛ بر اساس مدارک به دست آمده قدیمی‌ ترین نام این جزیره " ابرون " بوده و بعد از آن هلندی ‌ها نام این جزیره را " هورن " گذاشتند و ما امروزه با نام هندورابی آن را می شناسیم و در ادامه قصد داریم بیشتر با این جزیره رویایی شما را آشنا کنیم.

جزیره هندورابی برای آن‎ دسته از افراد که عاشق سفرهای هیجان انگیز و طبیعت‎ گردی هستند بسیار مقصد مناسبی برای تفریح کردن است و همیشه بازدید از مناطق بکر آن جذابیت زیادی برای مسافران داشته است

معرفی جزیره هندورابی در کیش

جزیره هندورابی برای آن‎ دسته از افراد که عاشق سفرهای هیجان انگیز و طبیعت‎ گردی هستند بسیار مقصد مناسبی برای تفریح کردن است؛ همیشه بازدید از مناطق بکر آن جذابیت زیادی برای مسافران داشته است. جالبه بدونید در سال‎ های اخیر تعداد اینگونه افراد که علاقه مندند به ‎جای سفرهای لوکس و لاکچری جاذبه ‎های بکر و دست نخورده چه در داخل و چه در خارج از کشور را ببینند؛ بسیار بیشتر از قبل شده و با این توصیفات از آنجایی که جزایر اطراف کیش و خلیج فارس اکثرا ویژگی بکر بودن و منحصر به فرد بودن را دارند ؛ جزو گزینه های سفر بسیاری از افراد در سال‎ های اخیر قرار گرفته ‎اند که قطعا سفر با تور کیش ارزش دیدن دارند.

جزیره هندورابی


جزیره هندورابی جزیره کوچکی در خلیج فارس است که از توابع کیش به حساب می آید و این جزیره به دلیل زیبایی های طبیعی و بکری که دارد به یکی از جاذبه های گردشگری کشورمان ایران بدل شده و همچنین جالبه بدونید که توسعه اقتصادی و تجاری خاصی در این جزیره کوچک اتفاق نیفتاده است و تنها حدود 150 نفر در این جزیره سکونت دارند اما جذابیت های بیشماری باعث محبوبیت آن شده است. هندورابی ساختاری بسیار قدیمی و سنتی دارد و خانه های آن هم همچنان از گل و سنگ هستند، همین بافت قدیمی و یک سری از بناهای تاریخی دیگرش باعث شده تا این جزیره به یک مکان جالب برای گردشگران به عنوان جاذبه گردشگری کیش نامبرده شود و با توجه به اینکه توسعه اقتصادی و فعالیت صنعتی در هندورابی وجود نداشته به همین منظور ساکنان معدودی هم که در این جزیره هستند که از طریق صید ماهی امرار معاش می کنند. موقعیت جغرافیایی جزیره هم به این صورته که این منطقه زیبا درست در 23 کیلومتری جزیره کیش، بین جزایر کیش و لاوان جزیره همواری وجود دارد به نام " هندورابی " که شما عزیزان از طریق اسکله کیش، این امکان را دارید که با قایق‌ های چارتر و یا شناورهای بزرگی که حدود 350 نفر ظرفیت دارند، به سمت این جزیره رفت و آمد کنید. این راه حدود یک ساعت و نیم راه است که اکثر مسافران جزیره هندورابی با اجاره خانه محلی در کیش اقامت کرده و یک صبح تا شب را به هندورابی می ‌روند تا جاذبه های آن را ببینند. از ویژگی های این جزیره زیبا می توان به مسطح بودن آن اشاره نمود و اینکه بلند‎ترین نقطه هندورابی بیشتر از 45 متر ارتفاع ندارد و در این جزیره تقریبا هیچ ارتفاعی را تداعی نمی کند و یکی دیگر از ویژگی ‎های هندورابی که این جزیره را برای بازدید کنندگان تور کیش جذاب می‎ کند؛ وجود جاذبه ‎های تاریخی در کنار زیبایی‎ های طبیعی آن است.

مناطق دیدنی جزیره هندورابی

جاذبه ها و مناطق دیدنی هندورابی را می توان به دو دسته جاذبه های تاریخی و زیبایی های طبیعی هندورابی تقسیم بندی نمود و از جمله مهم ترین مکان های دیدنی تاریخی در جزیره هندورابی می توان موارد زیر را نام برد:

  • روستای هندورابی


در جزیره هندورابی دقیقا یک روستا به همین نام وجود دارد که در این روستا خانه ‎هایی که از مرجان و سنگ و گچ ساخته شده اند؛ به وفور دیده می شود. یک مغازه کوچک به ‎عنوان سوپر مارکت در این روستا وجود دارد که علاقه مندانی هم که خارج از روستا کمپ زده اند؛ اگر نیاز به خرید مواد غذایی داشته باشند به این مغازه بروند. یک نکته درباره مردم روستا این بوده که آنها به زبان عربی با یکدیگر صحبت می کنند ولی اگر شما به زبان عربی مسلط نیستید؛ حتما می توانید در روستا کسانی که متوجه زبان فارسی می شود را پیدا کنید تا کمکتان کند و در آخر در نزدیکی این روستا از دو روستای الدورات و الصراه که در قدیم پایگاه پرتغالی ‎ها در جنوب ایران بوده نیز حتما دیدن کنید که خالی از لطف نیست.

  • سواحل هندورابی


دومین جاذبه مهم این جزیره بی شک سواحل بکر و زیبای آن می باشد؛ این سواحل بکر و آرامش بخش مکان بسیار عالی برای بازی های ساحلی و شنا و تفریحات آبی شماست. شن های نرم، صخره‎ های عجیب و آب های زلال سبز رنگ از ویژگی های این سواحل می باشد که شما را مبهوت خود می کند. همچنین سواحل هندورابی یک مکان بسیار ایده آل برای عکاسی و ثبت خاطرات می باشد. اگر اواسط اسفند به هندورابی سفر کنید؛ می توانید شاهد تخم گذاری لاک پشت ها و بیرون آمدنشان باشید و کلی لذت ببرید و این منظره زیبایی سفرتان را قطعا دو چندان خواهد کرد.

سواحل هندورابی

  • قبرستان و مسجد جزیره هندورابی


یک قبرستان قدیمی در کنار روستاهای " الدورات و الصراه " وجود دارد هست که ایرانی ها و پرتغالی ها در آن به خاک سپرده شده اند. جالب است بدانید که قبرها جنسیت افراد را نشان می ‎دهند " قبر مردها یک سنگ و قبر زن دو سنگ دارد " اما هیچ نام و نشانی از افرادی که در این قبرها به خاک سپرده شده اند؛ دیده نمی شود. در ادامه مسجد هندورابی نیز یک مسجد زیبای کوچک و زیباست که تنها گنجایش خود اهل جزیره را در خود دارد و این مسجد با خاک و سیمان بنا نهاده شده و بافت سنتی دارد و از دیگر جاذبه های این جزیره می توان به :

  • ساختار خانه ها که نشان دهنده سبک زندگی بومی های جزایر ایران می باشد.

  • خرابه‌های قریه " الدورات "

  • دژهای نظامی پرتغالی‌ها مربوط به دوره صفویه

  • آب انبار

  • درخت سبز یا انجیر معابد هندرابی

  • قبرستان قدیمی جزیره

  • غارهای بوجود آمده در طول سالیان دراز به وسیله آب دریا و ... اشاره نمود.

روستای هندورابی

نکات مهمی که درباره هندورابی باید بدانید

1- در بیشتر مواقع این جزیره به عنوان منطقه ‌ای خالی از سکنه به همگان معرفی می‌ شود، اما در حقیقت این‌ طور نیست! چرا که حدود 200 نفر در آن سکونت دارند که اغلب ماهیگیر و از قبایل عرب هستند. برخی امکانات مانند مدرسه، پاسگاه پلیس و درمانگاه نیز در آن وجود دارد. ضمنا در قسمتی از جزیره هتل ‌های چادری برای گردشگران و مسافران تور کیش فراهم شده است و اینکه بندر هندورابی و فرودگاه آن نیز در سال 1396 افتتاح گردیده است.

2- هندورابی جزیره کم ارتفاع و کوچکی می باشد که می ‌توان گفت پرنده ای در آن پر نمی ‌زند. ارتفاع بلندترین نقطه این جزیره حدود 43 متر بوده و برخلاف جزایر کیش و هنگام که پوشیده از صخره‌ های بلند هستند، در جزیره هندورابی فقط در قسمت غربی چند صخره کم ارتفاع به چشمتان خواهد خورد.

3- شمال جزیره هندورابی کم عمق ‌تر از دیگر نقاط آن می باشد و تنها 5 متر عمق داشته و برای شنا کردن و غواصی ساحل شمالی مناسب ‌تر بوده و در ادامه اگر علاقه دارید ستاره ماهی را از نزدیک مشاهده کنید باید به سواحل شرقی آن بروید.

4- تفریحات شگفت انگیز موجود در جزیره عبارتند از : موتورسواری با موتورهای چهار چرخ دور جزیره، جت اسکی، سافاری، غواصی و بنانا سواری که هر کدام جذابیت های منحصر به فرد خودشان را دارند.

5- یکی از زیبایی ‌های این جزیره مربوط به تنوع گونه ‌های جانوری ‌اش میباشد. تنوع موجودات آبزی در اینجا بسیار زیاد است و در میان آن ‌ها مرجان ‌ها، جراح ماهی، طوطی ماهی، یونیک، پیکاسو، تن ماهی دم زرد و ملوان و ... به وفور قابل دیدن هستند. همچنین لاکپشت‌ ها نیز از نیمه اسفند تا نیمه خرداد در جزیره تخم‌ گذاری می ‌کنند که از دیدنی ترین جاذبه های جزیره است و بدین ‌گونه یکی از خارق ‌العاده ‌ترین صحنه‌های طبیعت خلق می ‌شود که مبهوت این منظره خواهید شد.

6- در جوار کلوپ دریایی یک رستوران بزرگ وجود دارد که انواع ماهی و میگو را طبخ می‌ کند. این را هم بدانید که در جزیره هندورابی فقط یک سوپر مارکت هست، اگر تمایل به خوراکی‌ های متنوع و بیشتری را دارید، قبل از آمدن به هندورابی آن‌ ها را خریداری کنید. همچنین به دلیل اینکه آب جزیره از چاه و آب انبارها تهیه می ‌شود، بهتر است آب خوراکی به همراه خود داشته باشید.

هندورابی

بهترین زمان سفر به هندورابی


بهترین فصل سفر به جزیره هندورابی را می توان آذر تا فروردین ماه نامید. چرا که در دیگر مواقع سال هوا شرجی می ‌باشد و دمای هوا نیز بسیار بالا بوده و شاید برایتان کمی سخت باشد سفر در این ایام. با این وجود تورهای یک روزه از جزیره کیش به جزیره هندورابی همیشه برقرار است و همچنین در فصل پاییز و زمستان مسافران بسیار زیادی راهی جزیره کیش می ‌شوند و بعد از اجاره آپارتمان در کیش، به بازدید از جزایر اطراف کیش و مناطق دیدنی میروند. جزیره بی نظیر هندورابی یکی از بکرترین و آرامش بخش ترین مناطق گردشگری بوده که برای افرادی که علاقه مندند وقتی از چادر خود بیرون می ‌آیند تا چشمهایشان کار می‌ کند آبی بی ‌کران دریا را ببینند و فقط صدای دریا و پرندگان دریایی را بشنوند، جزیره هندورابی بهترین مکان به دست آوردن این آرامش و سکون است.

بازدید : 57
دوشنبه 25 بهمن 1400 زمان : 18:00

جاذبه های متنوع و شگفت انگیزی از سواحل زیبا خلیج فارس گرفته تا شهر تاریخی و اسرار آمیز زیرزمینی کاریز کیش و کلی دیدنی های اعجاب انگیز، زیبایی جزیره کیش را دو چندان کرده است. با این توصیفات محبوبیت تور کیش بی دلیل نیست، سفر به کیش نه تنها به یکی از محبوب ترین سفرهای داخلی در سال های اخیر بدل شده، بلکه به اولین انتخاب جوانان و خانواده های خوش ذوق و پر هیجان نیز تبدیل شده است. ساحل کیش یکی از فضاهای مناسبی است که می توانید در آن کلی تفریحات هیجان انگیز و کمیاب را تجربه کنید. از بالن سواری گرفته تا اسکی روی آب و ... که هر کدام جذابیت های خودشان را دارند. در ادامه زمین در ساحل ماسه ای کیش، از جنس مرجان بوده و در زیر نور خورشید درخششی نقره فام خاصی را جلوه گر میشود که در اصل پدیده ای که در سطح جهان بی همتاست. جالبه بدونید که کارشناس محیط زیست این خاصیت را به وجود مرجان ها در پیرامون جزیره نسبت می دهند و اعتقاد دارند که مرجان ها به صورت طبیعی باعث تصفیه آب و شفافیت و زیبایی سواحل این جزیره هستند.


البته که بیشتر مسافران ایرانی جزیره کیش را به تفریحات فوق العاده ای که دارد؛ می شناسند. در واقع بسیاری از افراد تور کیش را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می کنند تا بتوانند از این تفریحات هیجان انگیز مانند سافاری کیش ، پاراسل ، بانجی جامپینگ ، کیبل اسکی و… کلی لذت ببرند. ضمنا مسئولان در منطقه آزاد کیش تمام تلاششان را کرده اند تا تمام تفریحات مهیج در جهان را تا جایی که شرایط اقلیمی جزیره این اجازه را می دهد در کیش هم ارائه نمایند. به جرات می توان گفت که بسیاری از مردم سفر با تور کیش را به دلیل وجود همین تفریحات، یک سفر لوکس و لاکچری می دانند و همیشه از آن استقبال می کنند، در ادامه قصد داریم به معرفی این تفریحات بپردازیم.

سواحل کیش یکی از فضاهای مناسب و اعجاب برانگیز است که می توانید در آن کلی تفریحات هیجان انگیز و کمیاب را تجربه کنید

تفریحات هیجان انگیز جزیره کیش

  • غواصی جزیره کیش


بخش های کم عمق این جزیره این امکان را به شما علاقه مندانی که مبتدی هستید می دهد که غواصی را بدون هیچ گونه ترسی امتحان و از زیبایی های آن کلی لذت ببرید. در ادامه قصد داریم بعضی از قسمت هایی که می توانید در آن غواصی کنید را به شما معرفی کنیم. گزینه اول سایت سمبارون : این سایت زیبا درست در غرب کیش بین جزیره کیش و هندورابی قرار دارد که در اطراف خود ریبهای مرجانی محشری دارد و گونه های زیبایی از آبزیبان در آن زندگی می کنند. عمق آن بین 10 الی 12 متر است که برای رفتن به سایت سمبارون باید از قایق های اجاره ایی استفاده کنید و از غواصی جزیره کیش در این سایت بسیار شگفت انگیز دیدن کنید. گزینه بعدی شما کشتی یونانی کیش : از سایت هایی می باشد که شاید زیاد به آن توجهی نشده اما برای حس کنجکاوی و دیدن پروانه کشتی شما را به سمت خود جذب می کند و عمق این سایت 5 متر است که به وسیله پله هایی تعبیه شده که با چند دقیقه شنا به زنجیرلنگر می رسید و گزینه آخر کلبه هور : این سایت بسیار جذاب درست در قسمت غربی ترین دماغه کیش بوده که بستری صخره ایی دارد با غواصی در آن می توانید انواع لاک پشت ها صدف ها ، ماهی هامور ، ماهی سرخو و دیگر آبزیان را از نزدیک مشاهده کنید و ورود شما با این سایت از طریق پرتگاه صخره غرب آن یا ساحل کوچک آن امکان پذیر است و عمق آن 8 متر می باشد.

غواصی جزیره کیش

  • بانجی جامپینگ جزیره کیش


بانجی جامپینگ کیش از دیگر تفریحات هیجان انگیز این جزیره بی نظیر است که در مجاورت شهر زیر زمینی کاریز و در میدان المپیک قرار دارد. تفاوت بانجی جامپینگ با دیگر تفریحات در این بوده که احتیاج به آموزش خاصی ندارید، شما ابتدا بالا می روید و با طناب هایی کشی استاندارد ایمن میشوید و جای هیچ نگرانی نیست به دلیل اینکه بسیار ایمن تعبیه شده است. بانجی جامپینگ برای خانم های باردار و افرادی که بیماری قلبی دارند ممنوع و اصلا توصیه نمی شود. جالبه بدونید که بسیاری از افراد بعد از آن که به بالا می روند و ارتفاع زیاد را می بینند کلا از پریدن پشیمان شده و انصراف می دهند. در آخر جالبی بانجی جانپینگ این است که خودتان تعیین می کنید که می خواهید چه ارتفاعی از زمین برسید به همان ترتیب آن را برایتان تنظیم می کنند. پیشنهاد سلام پرواز به شما مسافران تور کیش این می باشد که حتما این تفریح را امتحان کنید و لحظه جدیدی همراه با فیلم و عکس در خاطراتتان ثبت کنید.

بانجی جامپینگ جزیره کیش

  • شاتل و بنانا جزیره کیش


شاتل و بنانا کیش از تفریحات بسیار خاطره انگیز نشاط بخش این جزیره است که همه افراد با هر رنج سنی علاقه به استفاده از این بازی آب م ی را دارند. شاتل در واقع یک تیوب با سایز های مختلف است که از هوا پر شده و روی آب می ایستد که یک قایق آن را به هر طرفی می کشد. حالا با توجه به استقبال مردم این شاتل ها تنوع زیادی پیدا کرده اند : شاتل تک نفره، شاتل سه نفره، شاتل 5 و 7 نفره و همچنین شاتل بنانا که 5 تا 7 نفر بر روی یک تیوب موزی شکل پشت هم می نشینند و قایق های گازی آن ها را با شتاب زیاد بر روی آب می کشند. لذت و هیجان این تفریح ساحلی به قدری زیاد است که مجدد دوست دارید آن را امتحان کنید. استفاده از شاتل و بنانا کیش برای افراد بالای 7 سال، خانم ها و آقایان آزاد می باشد و قیمت بلیط این بازی به نسبت دیگر تفریحات آبی کیش بسیار مناسب می باشد و به راحتی ی توانید از این سبک تفریحات هیجان انگیز کیش استفاده کنید.

شاتل و بنانا جزیره کیش

  • سافاری جزیره کیش


یکی از جذابیت های این مجموعه فراهم کردن پیست آفرود برای علاقه مندان به موتورسواری می باشد. افرادی که به این ورزش علاقه دارند این امکان را دارند که در پیست مناسب آن در کیش هیجان مثال زدنی را تجربه کنند. مهمه بدونید که یک پیست vip نیز در مجموعه پارس سافاری هست که به وسیله آن مسافران تور کیش می توانند به وسیله خودروهای دو دیفرانسیل و چهار محور اعم از لندرور، لندکروز و حتی شتر به گشت در جزیره بروند و هیجانات بی نظیری را تجربه کنند. شاید بدانید که شرایط اقلیمی برای یک تور صحرایی، طبیعت خشک و نیمه بیابانی بوده، کیش هم با داشتن این شرایط مناسب برای برپایی این نوع تورها تبحر خاصی دارد، شرکت پارس سافاری کیش هم با برنامه ریزی و سرمایه گذاری پیست های offroad را طوری طراحی و اجرا کرده که برای موتورسواری با موتورهای buggy، ATV، موتورهای Trail و cross تجربه لذت بخشی را به شما هدیه دهد. لازم به ذکر است که این گشت و گذار عالی یک و نیم ساعته فقط صبح ها قابل اجرا بوده و اگر دوست دارید امتحانش کنید، باید از روز قبل برای رزرو اقدام کنید و البته این مسئله را هم بدانید که سافاری کیش فقط یک سافاری معمولی نیست و شما این امکان را دارید که در این مجموعه باحال علاوه بر سافاری با ماشین های بزرگ و چهارچرخ از حدود 27 تفریح عالی را هم تجربه کنید.

سافاری جزیره کیش

  • فلای بورد جزیره کیش


فلای بورد کیش هم جزو بهترین تفریحات این جزیره است که در اصل یکی از ورزش های هیجان انگیز است که نیاز به عکس العمل و تصمیم گیری فوری شما علاقه مندان دارد تا بتوانید تعادل خود را هنگام پرواز روی سطح آب حفظ کنید و مثل یک انسان پرنده یا یک شناگر ماهر ساعت ها با تخته فلای بورد خود کلی پرواز کندی و لذت ببرید. این ورزش به نوعی تجربه ای متفاوت و توصیف ناپذیر برای کسانی است که با تور کیش راهی این جزیره شده اند. فلای بورد وسیله ‌ای است که با اتصال به یک جت اسکی شخص را بر روی هوا معلق نگه می دارد و با کمک پمپاژ و فشار آب به او اجازه مانور دادن و انجام حرکات نمایشی را خواهد داد.

فلای بورد جزیره کیش

  • کیبل اسکی جزیره کیش


در ابتدا مهمه بدونید که کشورمان ایران در زمینه " کیبل اسکی " جزو یکی از مطرح ترین کشورهای دنیا می باشد که حرف های زیادی برای گفن دارد. در ادامه بزرگ ترین سایت کیبل اسکی دنیا در جزیره کیش قرار گرفته است و همچنین اولین سایت اسکی روی آب خاورمیانه متعلق به این جزیره است. اگر قصد دارید به جزیره کیش سفر کنید و به ورزش های آبی هم علاقه مندید، سلام پرواز به شما این ورزش لذت بخش را پیشنهاد می دهد و نیز این سایت اسکی در یکی از زیباترین نقاط ساحلی کیش با درختان نارگیل متنوع و درختان لور قدیمی در کنار آلاچیق های زیبا در طول ساحل، نزدیک اسکله بزرگ تفریحی و پلاژ آقایان قرار گرفته شده و امکانات پارکینگ نیز برای شما عزیزان وجود دارد. این ورزش آسان، ایمن و لذت بخش، مختص تمامی افراد با هر سن و سلیقه ای میباشد و همه می توانند از آن لذت کافی را ببرند.

کیبل اسکی جزیره کیش

  • پاراسل جزیره کیش


پاراسل از لذت بخش ترین سرگرمی های ساحلی جزیره کیش بشمار می رود و شما میتوانید همراه دوستان و خانواده تان سوار بر چتر پاراسل شوید و کلی هیجان را به خود هدیه دهید و به وسیله‌ یک قایق با سرعت کشیده و اوج ‌گیری بسیار مهیجی را احساس و منظره زیبایی از جزیره را نظاره گر باشید. راستی چتر پاراسل می تواند ارتفاعی بین 150-300 متر بالاتر از سطح دریا را برای شما فراهم کند. در ابتدا که سوار بر پاراسل کیش می شوید، نوعی ترس همراه با هیجان را حس می کنید، اما با بالا رفتن و اوج گرفتن، این ترس به آرامشی که قابل وصف نیست، تبدیل خواهد شد و قطعا در پایان آن ترغیب می شوید برای بار مجدد امتحانش کنید.

پاراسل جزیره کیش

پرواز با گلایدر جزیره کیش


آخرین گزینه از بهترین تفریحات کیش می رسد به پرواز با گلایدر که یکی از تفریحات لذتبخش و پر از هیجان برای گردشگران و به ویژه جوانان در تور کیش است که تجربه ای جدید بر فراز آسمان جزیره کیش است. پرواز با گلایدر فرصتی است برای تجربه هیجان انگیز پرواز که به علاقه مندان این امکان را خواهد داد تا زیبایی های جزیره کیش را از آسمان تماشا کرده و کلی لذت ببرند.

معرفی بهترین تفریحات جزیره کیش

جاذبه های متنوع و شگفت انگیزی از سواحل زیبا خلیج فارس گرفته تا شهر تاریخی و اسرار آمیز زیرزمینی کاریز کیش و کلی دیدنی های اعجاب انگیز، زیبایی جزیره کیش را دو چندان کرده است. با این توصیفات محبوبیت تور کیش بی دلیل نیست، سفر به کیش نه تنها به یکی از محبوب ترین سفرهای داخلی در سال های اخیر بدل شده، بلکه به اولین انتخاب جوانان و خانواده های خوش ذوق و پر هیجان نیز تبدیل شده است. ساحل کیش یکی از فضاهای مناسبی است که می توانید در آن کلی تفریحات هیجان انگیز و کمیاب را تجربه کنید. از بالن سواری گرفته تا اسکی روی آب و ... که هر کدام جذابیت های خودشان را دارند. در ادامه زمین در ساحل ماسه ای کیش، از جنس مرجان بوده و در زیر نور خورشید درخششی نقره فام خاصی را جلوه گر میشود که در اصل پدیده ای که در سطح جهان بی همتاست. جالبه بدونید که کارشناس محیط زیست این خاصیت را به وجود مرجان ها در پیرامون جزیره نسبت می دهند و اعتقاد دارند که مرجان ها به صورت طبیعی باعث تصفیه آب و شفافیت و زیبایی سواحل این جزیره هستند.


البته که بیشتر مسافران ایرانی جزیره کیش را به تفریحات فوق العاده ای که دارد؛ می شناسند. در واقع بسیاری از افراد تور کیش را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می کنند تا بتوانند از این تفریحات هیجان انگیز مانند سافاری کیش ، پاراسل ، بانجی جامپینگ ، کیبل اسکی و… کلی لذت ببرند. ضمنا مسئولان در منطقه آزاد کیش تمام تلاششان را کرده اند تا تمام تفریحات مهیج در جهان را تا جایی که شرایط اقلیمی جزیره این اجازه را می دهد در کیش هم ارائه نمایند. به جرات می توان گفت که بسیاری از مردم سفر با تور کیش را به دلیل وجود همین تفریحات، یک سفر لوکس و لاکچری می دانند و همیشه از آن استقبال می کنند، در ادامه قصد داریم به معرفی این تفریحات بپردازیم.

سواحل کیش یکی از فضاهای مناسب و اعجاب برانگیز است که می توانید در آن کلی تفریحات هیجان انگیز و کمیاب را تجربه کنید

تفریحات هیجان انگیز جزیره کیش

  • غواصی جزیره کیش


بخش های کم عمق این جزیره این امکان را به شما علاقه مندانی که مبتدی هستید می دهد که غواصی را بدون هیچ گونه ترسی امتحان و از زیبایی های آن کلی لذت ببرید. در ادامه قصد داریم بعضی از قسمت هایی که می توانید در آن غواصی کنید را به شما معرفی کنیم. گزینه اول سایت سمبارون : این سایت زیبا درست در غرب کیش بین جزیره کیش و هندورابی قرار دارد که در اطراف خود ریبهای مرجانی محشری دارد و گونه های زیبایی از آبزیبان در آن زندگی می کنند. عمق آن بین 10 الی 12 متر است که برای رفتن به سایت سمبارون باید از قایق های اجاره ایی استفاده کنید و از غواصی جزیره کیش در این سایت بسیار شگفت انگیز دیدن کنید. گزینه بعدی شما کشتی یونانی کیش : از سایت هایی می باشد که شاید زیاد به آن توجهی نشده اما برای حس کنجکاوی و دیدن پروانه کشتی شما را به سمت خود جذب می کند و عمق این سایت 5 متر است که به وسیله پله هایی تعبیه شده که با چند دقیقه شنا به زنجیرلنگر می رسید و گزینه آخر کلبه هور : این سایت بسیار جذاب درست در قسمت غربی ترین دماغه کیش بوده که بستری صخره ایی دارد با غواصی در آن می توانید انواع لاک پشت ها صدف ها ، ماهی هامور ، ماهی سرخو و دیگر آبزیان را از نزدیک مشاهده کنید و ورود شما با این سایت از طریق پرتگاه صخره غرب آن یا ساحل کوچک آن امکان پذیر است و عمق آن 8 متر می باشد.

غواصی جزیره کیش

  • بانجی جامپینگ جزیره کیش


بانجی جامپینگ کیش از دیگر تفریحات هیجان انگیز این جزیره بی نظیر است که در مجاورت شهر زیر زمینی کاریز و در میدان المپیک قرار دارد. تفاوت بانجی جامپینگ با دیگر تفریحات در این بوده که احتیاج به آموزش خاصی ندارید، شما ابتدا بالا می روید و با طناب هایی کشی استاندارد ایمن میشوید و جای هیچ نگرانی نیست به دلیل اینکه بسیار ایمن تعبیه شده است. بانجی جامپینگ برای خانم های باردار و افرادی که بیماری قلبی دارند ممنوع و اصلا توصیه نمی شود. جالبه بدونید که بسیاری از افراد بعد از آن که به بالا می روند و ارتفاع زیاد را می بینند کلا از پریدن پشیمان شده و انصراف می دهند. در آخر جالبی بانجی جانپینگ این است که خودتان تعیین می کنید که می خواهید چه ارتفاعی از زمین برسید به همان ترتیب آن را برایتان تنظیم می کنند. پیشنهاد سلام پرواز به شما مسافران تور کیش این می باشد که حتما این تفریح را امتحان کنید و لحظه جدیدی همراه با فیلم و عکس در خاطراتتان ثبت کنید.

بانجی جامپینگ جزیره کیش

  • شاتل و بنانا جزیره کیش


شاتل و بنانا کیش از تفریحات بسیار خاطره انگیز نشاط بخش این جزیره است که همه افراد با هر رنج سنی علاقه به استفاده از این بازی آب م ی را دارند. شاتل در واقع یک تیوب با سایز های مختلف است که از هوا پر شده و روی آب می ایستد که یک قایق آن را به هر طرفی می کشد. حالا با توجه به استقبال مردم این شاتل ها تنوع زیادی پیدا کرده اند : شاتل تک نفره، شاتل سه نفره، شاتل 5 و 7 نفره و همچنین شاتل بنانا که 5 تا 7 نفر بر روی یک تیوب موزی شکل پشت هم می نشینند و قایق های گازی آن ها را با شتاب زیاد بر روی آب می کشند. لذت و هیجان این تفریح ساحلی به قدری زیاد است که مجدد دوست دارید آن را امتحان کنید. استفاده از شاتل و بنانا کیش برای افراد بالای 7 سال، خانم ها و آقایان آزاد می باشد و قیمت بلیط این بازی به نسبت دیگر تفریحات آبی کیش بسیار مناسب می باشد و به راحتی ی توانید از این سبک تفریحات هیجان انگیز کیش استفاده کنید.

شاتل و بنانا جزیره کیش

  • سافاری جزیره کیش


یکی از جذابیت های این مجموعه فراهم کردن پیست آفرود برای علاقه مندان به موتورسواری می باشد. افرادی که به این ورزش علاقه دارند این امکان را دارند که در پیست مناسب آن در کیش هیجان مثال زدنی را تجربه کنند. مهمه بدونید که یک پیست vip نیز در مجموعه پارس سافاری هست که به وسیله آن مسافران تور کیش می توانند به وسیله خودروهای دو دیفرانسیل و چهار محور اعم از لندرور، لندکروز و حتی شتر به گشت در جزیره بروند و هیجانات بی نظیری را تجربه کنند. شاید بدانید که شرایط اقلیمی برای یک تور صحرایی، طبیعت خشک و نیمه بیابانی بوده، کیش هم با داشتن این شرایط مناسب برای برپایی این نوع تورها تبحر خاصی دارد، شرکت پارس سافاری کیش هم با برنامه ریزی و سرمایه گذاری پیست های offroad را طوری طراحی و اجرا کرده که برای موتورسواری با موتورهای buggy، ATV، موتورهای Trail و cross تجربه لذت بخشی را به شما هدیه دهد. لازم به ذکر است که این گشت و گذار عالی یک و نیم ساعته فقط صبح ها قابل اجرا بوده و اگر دوست دارید امتحانش کنید، باید از روز قبل برای رزرو اقدام کنید و البته این مسئله را هم بدانید که سافاری کیش فقط یک سافاری معمولی نیست و شما این امکان را دارید که در این مجموعه باحال علاوه بر سافاری با ماشین های بزرگ و چهارچرخ از حدود 27 تفریح عالی را هم تجربه کنید.

سافاری جزیره کیش

  • فلای بورد جزیره کیش


فلای بورد کیش هم جزو بهترین تفریحات این جزیره است که در اصل یکی از ورزش های هیجان انگیز است که نیاز به عکس العمل و تصمیم گیری فوری شما علاقه مندان دارد تا بتوانید تعادل خود را هنگام پرواز روی سطح آب حفظ کنید و مثل یک انسان پرنده یا یک شناگر ماهر ساعت ها با تخته فلای بورد خود کلی پرواز کندی و لذت ببرید. این ورزش به نوعی تجربه ای متفاوت و توصیف ناپذیر برای کسانی است که با تور کیش راهی این جزیره شده اند. فلای بورد وسیله ‌ای است که با اتصال به یک جت اسکی شخص را بر روی هوا معلق نگه می دارد و با کمک پمپاژ و فشار آب به او اجازه مانور دادن و انجام حرکات نمایشی را خواهد داد.

فلای بورد جزیره کیش

  • کیبل اسکی جزیره کیش


در ابتدا مهمه بدونید که کشورمان ایران در زمینه " کیبل اسکی " جزو یکی از مطرح ترین کشورهای دنیا می باشد که حرف های زیادی برای گفن دارد. در ادامه بزرگ ترین سایت کیبل اسکی دنیا در جزیره کیش قرار گرفته است و همچنین اولین سایت اسکی روی آب خاورمیانه متعلق به این جزیره است. اگر قصد دارید به جزیره کیش سفر کنید و به ورزش های آبی هم علاقه مندید، سلام پرواز به شما این ورزش لذت بخش را پیشنهاد می دهد و نیز این سایت اسکی در یکی از زیباترین نقاط ساحلی کیش با درختان نارگیل متنوع و درختان لور قدیمی در کنار آلاچیق های زیبا در طول ساحل، نزدیک اسکله بزرگ تفریحی و پلاژ آقایان قرار گرفته شده و امکانات پارکینگ نیز برای شما عزیزان وجود دارد. این ورزش آسان، ایمن و لذت بخش، مختص تمامی افراد با هر سن و سلیقه ای میباشد و همه می توانند از آن لذت کافی را ببرند.

کیبل اسکی جزیره کیش

  • پاراسل جزیره کیش


پاراسل از لذت بخش ترین سرگرمی های ساحلی جزیره کیش بشمار می رود و شما میتوانید همراه دوستان و خانواده تان سوار بر چتر پاراسل شوید و کلی هیجان را به خود هدیه دهید و به وسیله‌ یک قایق با سرعت کشیده و اوج ‌گیری بسیار مهیجی را احساس و منظره زیبایی از جزیره را نظاره گر باشید. راستی چتر پاراسل می تواند ارتفاعی بین 150-300 متر بالاتر از سطح دریا را برای شما فراهم کند. در ابتدا که سوار بر پاراسل کیش می شوید، نوعی ترس همراه با هیجان را حس می کنید، اما با بالا رفتن و اوج گرفتن، این ترس به آرامشی که قابل وصف نیست، تبدیل خواهد شد و قطعا در پایان آن ترغیب می شوید برای بار مجدد امتحانش کنید.

پاراسل جزیره کیش

پرواز با گلایدر جزیره کیش


آخرین گزینه از بهترین تفریحات کیش می رسد به پرواز با گلایدر که یکی از تفریحات لذتبخش و پر از هیجان برای گردشگران و به ویژه جوانان در تور کیش است که تجربه ای جدید بر فراز آسمان جزیره کیش است. پرواز با گلایدر فرصتی است برای تجربه هیجان انگیز پرواز که به علاقه مندان این امکان را خواهد داد تا زیبایی های جزیره کیش را از آسمان تماشا کرده و کلی لذت ببرند.

بازدید : 31
يکشنبه 24 بهمن 1400 زمان : 15:04

جزیره کیش از نظر اکثر مردم بیشتر جزیره ای تفریحی با هتل‌ های لوکس و امکانات رفاهی عالی است اما با این حال طبیعت و تاریخی دیدنی دارد؛ شهر حریره کیش از جمله دیدنی‌ های مهم این جزیره است که قدمتی در حدود 800 سال دارد، این شهر با معماری زیبا و خاص در بخش شمالی کیش قرار گرفته. اگر شما هم می خواهید اطلاعاتی کامل‌‌ تر از شهر حریره کیش داشته باشید، این مطلب را دنبال کنید.

با وجود این که اغلب افراد جاذبه‌های جزیره کیش را با تفریحات و مراکز خرید آن می شناسند اما این جزیره دیدنی های تاریخی بی نظیری مانند شهر حریره نیز دارد

نگاهی به شهر باستانی حریره در کیش

شهر حریره در کیش با حدود 120 هکتار وسعت روایتگر تمدن شهری بزرگ بوده، شهری که گفته می شود بعد از ویران شدن بندر سیراف توسط بازرگانان آن بنا شده است؛ بندر سیراف یکی از بنادر قدیمی و مهم کشور بوده و بازرگانان از کشورهای مختلف برای تجارت به این منطقه می آمدند، بندر در سال 356 ه.ق در زمین لرزه ای سهمگین و طولانی مدفون شده و چیزی از آن باقی نمانده است؛ بعد از آن بلافاصله تجار به دنبال جایی برای سکنی بودند و بدین ‌‌ترتیب به جزیره زیبای کیش قدم گذاشتند؛ منطقه ای در شمال کیش که بر صخره‌هایی با ارتفاع 10 متر قرار دارد و از طرفی موقعیت خوب برای شکل گیری بندر نیز داشته است؛ این منطقه نسبتا دریای آرام‌‌تری دارد و همه این‌ها باعث شده تا بازرگانان حریره کیش را به عنوان مقر خود انتخاب کنند، امروزه از این شهر که نام آن از نام ملکه شان گرفته شده تنها بقایایی از دیوارها به جای مانده است؛ بناهای به جا مانده بیشتر بخش‌های اعیانی، کارگاهی و حمام‌ها هستند اما در بین آن‌ها بناهایی ساحلی و راهرو‌هایی نیز کشف شده است، اکثر بناها سقف ندارند و تنها دیوارهایشان پابرجاست؛ بقایای شهر و آثار کشف شده نشان از قدمت این شهر به زمان ساسانیان و اوایل ورود اسلام نیز دارد.

شهر قدیمی حریره در کیش

جاذبه های دیدنی شهر حریره کیش

با وجود این که اغلب جاذبه‌های توریستی جزیره کیش را با تفریحات دریایی و لوکس یا مراکز خرید بزرگ و مدرن کیش می شناسند اما شهر حریره یکی از مهم‌‌ترین آثار تاریخی این جزیره و حتی استان هرمزگان محسوب می شود؛ وقتی به این شهر پا می گذارید با تاریخی کهن و شهرنشینی بزرگی مواجه می شوید، در بخشی از شهر باستانی حریره خانه ای اعیانی می بینید که بی شباهت به خانه‌های سنتی و سراهای بزرگ یزد و کاشان نیست؛ اما چیزی که جلب توجه بیشتری می کند وسعت خانه و کاشی‌های به جای مانده از آن است که نشان می دهد مالک آن باید مردی ثروتمند بوده باشد؛ نمونه ای از کاشی‌های به کار رفته در این بنا را می توان در سلطانیه و همین طور تخت سلیمان پیدا کرد؛ اما این تنها شگفتی این شهر نیست و در ادامه با مجموعه ای در کنار ساحل مواجه می شوید، مجموعه از اتاق‌هایی تشکیل شده که با کمی شیب ملایم از شمال به جنوب در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و در داخل هریک حوضچه ای کوچک قرار دارد، در مورد کارکرد این فضا نظریه‌های متفاوتی وجود دارد، عده ای می گویند این حوضچه‌ها برای صید مروارید از دل صدف بوده است و عده ای دیگر بر این باورند این اتاق‌ها و شیارهای مابینشان محلی استخراج شیره خرما بوده به طوری که در این بخش خرما‌ها را روی هم انبار می کردند و شیره به دست آمده نیز از این شیار‌ها به سمت محل اصلی خمره‌ها جاری می شده، این نظریه دلیل موجه‌‌تری بر شیب ملایم اتاق‌ها دارد اما با این حال هنوز به قطعیت به راز استفاده از این اتاق‌ها پی نبرده اند.

شهر حریره کیش

از دیگر بناهایی که در شهر حریره کیش خواهید دید، حمامی بزرگ با مساحتی حدود 500 متر است که از اتاقک ای کوچک‌‌تر تشکیل شده و از آنجایی که در نزدیکی خانه اعیانی این شهر قرار دارد بیشتر به نظر می رشد برای استفاده شخصی اهالی خانه بوده است، به گفته محققین این قدیمی‌‌ترین حمامیست که در ایران کشف شده است؛ در کنار همه این‌ها راهرو‌ها و دالان‌هایی عجبیب به چشم می خورد که گفته می شود هم ممکن است راه عبوری برای صیادان بوده و هم می تواند راه فراری مخفی برای اهالی شهر باشد، در این مورد نیز هنوز ابهاماتی وجود دارد.

شهر باستانی حریره

دیدنی های اطراف شهر حریره کیش

شهر تاریخی حریره در کیش تنها آثار قدیمی و جالب توجه این منطقه نیست بلکه در فاصله ای حدود 3.5 کیلومتری آن یکی دیگر از بناهای تاریخی و منحصر به فرد جزیره به نام شهر زیرزمینی کاریز دیده می شود، حیف است اگر به شهر قدیمی حریره کیش سر بزنید و از دیدن شهر کاریز غافل شوید؛ البته هر زمان از گشت و گذار در آثار تاریخی خسته شوید می توانید از امکانات تفریحی و رفاهی این منطقه مانند بانچی جامپینگ، کلوپ دریایی آکواریوس و ... نیز که در فاصله تقریبا 2 کیلومتری آن قرار دارند، استفاده کنید؛ البته ناگفته نماند مرکز خرید لوکس دامون نیز در نزدیکی همین شهر قرار دارد که علاوه بر فروشگاه‌های برند و بزرگ، فود کورتی نیز در طبقه بالایی آن برای صرف غذا و نوشیدنی در نظر گرفته شده است.

شهر قدیمی حریره در کیش

آدرس و دسترسی به شهر حریره کیش

همان طور که گفته شد شهر حریره در قسمت شمالی جزیره قرار دارد، برای رفتن به این شهر وارد بلوار میرمهنا شوید و بعد از آن با پس و جو یا به کمک نقشه به سمت بلوار المپیک بروید، وارد این بلوار که شدید بعد از گذشتن از مجموعه ورزشی المپیک، کم کم ویرانه‌های شهر را خواهی دید؛ برای بازدید از این مجموعه می توانید از ساعت 10 صبح تا 10 شب مراجعه کنید و اگر بخواهید کل مجموعه را با دقت نگاه کنید حدود سه ساعت زمان لازم دارید، البته با کمی برنامه ریزی می توانید از این مجموعه و دیدنی‌های اطراف آن لذت ببرید و روز خاطره انگیزی داشته باشید.

شهر حریره کیش

جزیره کیش از نظر اکثر مردم بیشتر جزیره ای تفریحی با هتل‌ های لوکس و امکانات رفاهی عالی است اما با این حال طبیعت و تاریخی دیدنی دارد؛ شهر حریره کیش از جمله دیدنی‌ های مهم این جزیره است که قدمتی در حدود 800 سال دارد، این شهر با معماری زیبا و خاص در بخش شمالی کیش قرار گرفته. اگر شما هم می خواهید اطلاعاتی کامل‌‌ تر از شهر حریره کیش داشته باشید، این مطلب را دنبال کنید.

با وجود این که اغلب افراد جاذبه‌های جزیره کیش را با تفریحات و مراکز خرید آن می شناسند اما این جزیره دیدنی های تاریخی بی نظیری مانند شهر حریره نیز دارد

نگاهی به شهر باستانی حریره در کیش

شهر حریره در کیش با حدود 120 هکتار وسعت روایتگر تمدن شهری بزرگ بوده، شهری که گفته می شود بعد از ویران شدن بندر سیراف توسط بازرگانان آن بنا شده است؛ بندر سیراف یکی از بنادر قدیمی و مهم کشور بوده و بازرگانان از کشورهای مختلف برای تجارت به این منطقه می آمدند، بندر در سال 356 ه.ق در زمین لرزه ای سهمگین و طولانی مدفون شده و چیزی از آن باقی نمانده است؛ بعد از آن بلافاصله تجار به دنبال جایی برای سکنی بودند و بدین ‌‌ترتیب به جزیره زیبای کیش قدم گذاشتند؛ منطقه ای در شمال کیش که بر صخره‌هایی با ارتفاع 10 متر قرار دارد و از طرفی موقعیت خوب برای شکل گیری بندر نیز داشته است؛ این منطقه نسبتا دریای آرام‌‌تری دارد و همه این‌ها باعث شده تا بازرگانان حریره کیش را به عنوان مقر خود انتخاب کنند، امروزه از این شهر که نام آن از نام ملکه شان گرفته شده تنها بقایایی از دیوارها به جای مانده است؛ بناهای به جا مانده بیشتر بخش‌های اعیانی، کارگاهی و حمام‌ها هستند اما در بین آن‌ها بناهایی ساحلی و راهرو‌هایی نیز کشف شده است، اکثر بناها سقف ندارند و تنها دیوارهایشان پابرجاست؛ بقایای شهر و آثار کشف شده نشان از قدمت این شهر به زمان ساسانیان و اوایل ورود اسلام نیز دارد.

شهر قدیمی حریره در کیش

جاذبه های دیدنی شهر حریره کیش

با وجود این که اغلب جاذبه‌های توریستی جزیره کیش را با تفریحات دریایی و لوکس یا مراکز خرید بزرگ و مدرن کیش می شناسند اما شهر حریره یکی از مهم‌‌ترین آثار تاریخی این جزیره و حتی استان هرمزگان محسوب می شود؛ وقتی به این شهر پا می گذارید با تاریخی کهن و شهرنشینی بزرگی مواجه می شوید، در بخشی از شهر باستانی حریره خانه ای اعیانی می بینید که بی شباهت به خانه‌های سنتی و سراهای بزرگ یزد و کاشان نیست؛ اما چیزی که جلب توجه بیشتری می کند وسعت خانه و کاشی‌های به جای مانده از آن است که نشان می دهد مالک آن باید مردی ثروتمند بوده باشد؛ نمونه ای از کاشی‌های به کار رفته در این بنا را می توان در سلطانیه و همین طور تخت سلیمان پیدا کرد؛ اما این تنها شگفتی این شهر نیست و در ادامه با مجموعه ای در کنار ساحل مواجه می شوید، مجموعه از اتاق‌هایی تشکیل شده که با کمی شیب ملایم از شمال به جنوب در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و در داخل هریک حوضچه ای کوچک قرار دارد، در مورد کارکرد این فضا نظریه‌های متفاوتی وجود دارد، عده ای می گویند این حوضچه‌ها برای صید مروارید از دل صدف بوده است و عده ای دیگر بر این باورند این اتاق‌ها و شیارهای مابینشان محلی استخراج شیره خرما بوده به طوری که در این بخش خرما‌ها را روی هم انبار می کردند و شیره به دست آمده نیز از این شیار‌ها به سمت محل اصلی خمره‌ها جاری می شده، این نظریه دلیل موجه‌‌تری بر شیب ملایم اتاق‌ها دارد اما با این حال هنوز به قطعیت به راز استفاده از این اتاق‌ها پی نبرده اند.

شهر حریره کیش

از دیگر بناهایی که در شهر حریره کیش خواهید دید، حمامی بزرگ با مساحتی حدود 500 متر است که از اتاقک ای کوچک‌‌تر تشکیل شده و از آنجایی که در نزدیکی خانه اعیانی این شهر قرار دارد بیشتر به نظر می رشد برای استفاده شخصی اهالی خانه بوده است، به گفته محققین این قدیمی‌‌ترین حمامیست که در ایران کشف شده است؛ در کنار همه این‌ها راهرو‌ها و دالان‌هایی عجبیب به چشم می خورد که گفته می شود هم ممکن است راه عبوری برای صیادان بوده و هم می تواند راه فراری مخفی برای اهالی شهر باشد، در این مورد نیز هنوز ابهاماتی وجود دارد.

شهر باستانی حریره

دیدنی های اطراف شهر حریره کیش

شهر تاریخی حریره در کیش تنها آثار قدیمی و جالب توجه این منطقه نیست بلکه در فاصله ای حدود 3.5 کیلومتری آن یکی دیگر از بناهای تاریخی و منحصر به فرد جزیره به نام شهر زیرزمینی کاریز دیده می شود، حیف است اگر به شهر قدیمی حریره کیش سر بزنید و از دیدن شهر کاریز غافل شوید؛ البته هر زمان از گشت و گذار در آثار تاریخی خسته شوید می توانید از امکانات تفریحی و رفاهی این منطقه مانند بانچی جامپینگ، کلوپ دریایی آکواریوس و ... نیز که در فاصله تقریبا 2 کیلومتری آن قرار دارند، استفاده کنید؛ البته ناگفته نماند مرکز خرید لوکس دامون نیز در نزدیکی همین شهر قرار دارد که علاوه بر فروشگاه‌های برند و بزرگ، فود کورتی نیز در طبقه بالایی آن برای صرف غذا و نوشیدنی در نظر گرفته شده است.

شهر قدیمی حریره در کیش

آدرس و دسترسی به شهر حریره کیش

همان طور که گفته شد شهر حریره در قسمت شمالی جزیره قرار دارد، برای رفتن به این شهر وارد بلوار میرمهنا شوید و بعد از آن با پس و جو یا به کمک نقشه به سمت بلوار المپیک بروید، وارد این بلوار که شدید بعد از گذشتن از مجموعه ورزشی المپیک، کم کم ویرانه‌های شهر را خواهی دید؛ برای بازدید از این مجموعه می توانید از ساعت 10 صبح تا 10 شب مراجعه کنید و اگر بخواهید کل مجموعه را با دقت نگاه کنید حدود سه ساعت زمان لازم دارید، البته با کمی برنامه ریزی می توانید از این مجموعه و دیدنی‌های اطراف آن لذت ببرید و روز خاطره انگیزی داشته باشید.

بازدید : 172
پنجشنبه 21 بهمن 1400 زمان : 13:08

شاید شما هم اسم کشتی یونانی کیش را شنیده باشید، جاذبه ای گردشگری در جزیره کیش است که بسیاری از آن دیدن می کنند، کیش جزیره ای زیبا و پرجاذبه است و دیدنی‌ های زیادی دارد، کشتی یونانی نیز یکی از همین دیدنی‌ هاست که گردشگران زیادی را به سمت خود می کشاند؛ کشتی مدت زیادیست که در جزیره قرار دارد و بخش‌هایی از آن فرسوده شدند و در خطر نابودی قرار دارد؛ اگر عازم کیش هستید این موقعیت را از دست ندهید و بازدید از کشتی یونانی را در الویت‌هایتان بگذارید، در ادامه مطلب نیز اطلاعاتی کامل و جالب از این کشتی در اختیارتان می گذاریم.

علاوه بر این که کشتی یونانی نما و عظمتی زیبا دارد در کنار آن مراکزی تفریحی و دیدی نیز وجود دارد و رفتن به این منطقه تنها به دیدن کشتی ختم نمی شود

داستان کشتی یونانی

کشتی یونانی که سال‌هاست در خلیج فارس ماندگار شده به مرور زمان به یکی از جاذبه‌های دیدی کیش تبدیل شده است و امروزه تا حرف از سفر به کیش و گشت و گذار در این جزیره می شود همه بازدید از این کشتی را به شما پیشنهاد می دهند؛ اولین مالک کشتی شرکتی انگلیسی بوده اما بعد از دو سال کشتی از مالکیت شرکت انگلیسی بیرون آمده و سپس بعد از چند دست خرید و فروش این کشتی توسط دولت آفریقای جنوبی، سپس شرکتی ایرانی در خرمشهر و بعد از آن کشتیرانی ایران نهایتا توسط دو نفر یونانی خریداری شد و اتفاقا درست در همان سال کشتی به گل نشست؛ کشتی در سال‌هایی که به ایران تعلق داشت ابتدا به نام "کوروش ایرانی" و سپس "همدان" شناخته می شد اما از آنجایی که آخرین مالکان آن یونانی‌ها بودند اکنون به کشتی یونانی شهرت پیدا کرده است. کشتی در سال 1943 توسط شرکتی اسکاتلندی ساخته شد و بعد از طی کردن مسیرهای زیاد در نهایت، سال 1966 میلادی مصادف با 1345 شمسی درست همان سالی که توسط دو نفر یونانی خریداری شد در راه بازگشت به یونان در آب‌های خلیج فارس به گل نشست؛ علت اصلی این ماجرا به طور قطعی مشخص نشده است اما اگر داستان را از مردم منطقه پرس و جو کنید روایت‌های مختلفی از این کشتی خواهید شنید؛ عده ای می گویند کارکنان کشتی آنقدر مشغول خوش گذرانی بودند که مسیر را اشتباه تشخیص دادند و عده ای دیگر به داستانی عاشقانه که بین کاپیتان کشتی و دختری ایرانی رخ داده اشاره می کنند و علت اصلی توقف کشتی را نیز عشق کاپیتان به دختر می دانند، در حالی که عده ای دیگر بر این معتقد هستند که تمام ماجرا داستانی ساختگی بوده تا مالکان کشتی از حق بیمه آن نزد یک شرکت انگلیسی بهره ببرند.

کشتی یونانی در غروب آفتاب

تفریحات و دیدنی‌ های اطراف کشتی یونانی

ممکن است پیش خود فکر کنید دیدن یک کشتی به گل نشسته چه جذابیتی می تواند داشته باشید، باید بگویم علاوه بر این که کشتی نما و عظمتی زیبا دارد در کنار آن مراکزی تفریحی و دیدی نیز وجود دارد و رفتن به این منطقه تنها به دیدن کشتی ختم نمی شود؛ از اصلی‌ترین زیبایی‌ها کشتی تصویریست که در غروب آفتاب پیدا می کند، خورشید در افق محو می شود و همزمان رنگ‌های قرمز و نارنجی آسمان را می پوشاند و کشتی مانند اثری نقاشی به نظر می رسد، مردم زیادی تنها برای تماشای این غروب دل انگیز و رویایی و عکاسی از آن به دیدن کشتی می آیند، البته در بعضی از روزهای خاص نیز کشتی با نورهای رنگی تزئین می شود که زیبایی آن را چندین برابر می کند؛ در اطراف این منطقه برای بازدیدکنندگان تفریحات جالبی وجود دارد یکی از آن‌ها شتر سواری و اسب سواری در ساحل است و در کنار آن مجسمه‌‌های بزرگ و متنوعی در ساحل طراحی کرده اند که هم فضای زیبایی ایجاد کرده و هم فرصت خوبی برای عکاسی است؛ به علاوه پارکی ساحلی نیز درست در همین نزدیکی قرار گرفته، فضایی که با 60 هزار متر مربع، امکانات تفریحی مانند بوفه، کافه‌ تریا، رستوران، آمفی تئاتر و ... ارائه می دهد و همین طور غرفه‌هایی برای اجاره دوچرخه دارد؛ البته این پارک در حال توسعه است و بخشی از آن همچنان به طور کامل افتتاح نشده، سالن ورزشی، رستوران‌های متعدد و ... از مواردی هستند که به مجموعه اضافه خواهند شد و همین طور قسمتی برای کرایه اسکیت در نظر گرفته می شود.

کشتی یونانی جزیره کیش


در بازدید از کشتی تنها می توانید کشتی را از دور نگاه کنید و اجازه ورود به آن و همین طور شنا کردن اطراف و زیر کشتی را ندارید چرا که کشتی در سال‌های طولانی به دست آب شور فرسایش پیدا کرده و بخش‌های زیادی از آن پوسیده شده است، بنابراین هر لحظه امکان فروریختن آن وجود دارد، حتی به نظر می رسد در سال‌های نه چندان دور چیزی از باقی نماند و روزی به اعماق آب فرو رود.

کشتی زیبای یونانی کیش

مناسب‌ ترین زمان بازدید از این کشتی

برای بازدید از کشتی محدودیت زمانی وجود ندارد اما از آنجایی که کیش جزیره ای با آب و هوای گرم محسوب می شود بهتر است فصل‌هایی خنک‌تر مانند پاییز و زمستان را برای سفر انتخاب کنید، در طول روز نیز بهترین زمان ساعاتی قبل از غروب خورشید است که از گرمی ظهر کاسته شده و منظره ای زیبا از غروب خورشید پیش رویتان است؛ فراموش نکنید در اطراف کشتی یونانی با فاصله ای حدود 8 کیلومتر نزدیک‌ترین مرکز تفریحی یعنی پارک آبی اوشن وجود دارد و مناطق دیدنی و تاریخی کیش نیز مانند شهر زیرزمینی کاریز در فاصله ی 15 کیلومتری آن واقع شده است؛ شهر قدیمی حریره و همین طور اسکله بزرگ تفریحی به ‌ترتیب در فاصله 11 و 17 کیلومتری این منطقه قرار دارند.

کشتی یونانی در جزیره زیبای کیش

مسیر رفتن به کشتی یونانی

برای رفتن به کشتی یونانی باید از وسایل نقلیه یا ماشین شخصی استفاده کنید، البته بسیاری از هتل‌ های کیش ماشین‌ هایی را برای گردش در شهر در اختیار مهمانان خود قرار می دهند و حتی بعضی از آن‌ ها امکان اجاره ماشین بدون راننده را نیز دارند اما با این حال اگر بخواهید می توانید از تاکسی‌های سطح شهر استفاده کنید؛ این کشتی در قسمت جنوب غربی جزیره در خیابانی به نام غروب کیش قرار گرفته است و با ورود به محدوده پارک ساحلی می توانید نمای کشتی را ببینید و از امکانات و تفریحات آن استفاده کنید.

کشتی یونانی کیش

شاید شما هم اسم کشتی یونانی کیش را شنیده باشید، جاذبه ای گردشگری در جزیره کیش است که بسیاری از آن دیدن می کنند، کیش جزیره ای زیبا و پرجاذبه است و دیدنی‌ های زیادی دارد، کشتی یونانی نیز یکی از همین دیدنی‌ هاست که گردشگران زیادی را به سمت خود می کشاند؛ کشتی مدت زیادیست که در جزیره قرار دارد و بخش‌هایی از آن فرسوده شدند و در خطر نابودی قرار دارد؛ اگر عازم کیش هستید این موقعیت را از دست ندهید و بازدید از کشتی یونانی را در الویت‌هایتان بگذارید، در ادامه مطلب نیز اطلاعاتی کامل و جالب از این کشتی در اختیارتان می گذاریم.

علاوه بر این که کشتی یونانی نما و عظمتی زیبا دارد در کنار آن مراکزی تفریحی و دیدی نیز وجود دارد و رفتن به این منطقه تنها به دیدن کشتی ختم نمی شود

داستان کشتی یونانی

کشتی یونانی که سال‌هاست در خلیج فارس ماندگار شده به مرور زمان به یکی از جاذبه‌های دیدی کیش تبدیل شده است و امروزه تا حرف از سفر به کیش و گشت و گذار در این جزیره می شود همه بازدید از این کشتی را به شما پیشنهاد می دهند؛ اولین مالک کشتی شرکتی انگلیسی بوده اما بعد از دو سال کشتی از مالکیت شرکت انگلیسی بیرون آمده و سپس بعد از چند دست خرید و فروش این کشتی توسط دولت آفریقای جنوبی، سپس شرکتی ایرانی در خرمشهر و بعد از آن کشتیرانی ایران نهایتا توسط دو نفر یونانی خریداری شد و اتفاقا درست در همان سال کشتی به گل نشست؛ کشتی در سال‌هایی که به ایران تعلق داشت ابتدا به نام "کوروش ایرانی" و سپس "همدان" شناخته می شد اما از آنجایی که آخرین مالکان آن یونانی‌ها بودند اکنون به کشتی یونانی شهرت پیدا کرده است. کشتی در سال 1943 توسط شرکتی اسکاتلندی ساخته شد و بعد از طی کردن مسیرهای زیاد در نهایت، سال 1966 میلادی مصادف با 1345 شمسی درست همان سالی که توسط دو نفر یونانی خریداری شد در راه بازگشت به یونان در آب‌های خلیج فارس به گل نشست؛ علت اصلی این ماجرا به طور قطعی مشخص نشده است اما اگر داستان را از مردم منطقه پرس و جو کنید روایت‌های مختلفی از این کشتی خواهید شنید؛ عده ای می گویند کارکنان کشتی آنقدر مشغول خوش گذرانی بودند که مسیر را اشتباه تشخیص دادند و عده ای دیگر به داستانی عاشقانه که بین کاپیتان کشتی و دختری ایرانی رخ داده اشاره می کنند و علت اصلی توقف کشتی را نیز عشق کاپیتان به دختر می دانند، در حالی که عده ای دیگر بر این معتقد هستند که تمام ماجرا داستانی ساختگی بوده تا مالکان کشتی از حق بیمه آن نزد یک شرکت انگلیسی بهره ببرند.

کشتی یونانی در غروب آفتاب

تفریحات و دیدنی‌ های اطراف کشتی یونانی

ممکن است پیش خود فکر کنید دیدن یک کشتی به گل نشسته چه جذابیتی می تواند داشته باشید، باید بگویم علاوه بر این که کشتی نما و عظمتی زیبا دارد در کنار آن مراکزی تفریحی و دیدی نیز وجود دارد و رفتن به این منطقه تنها به دیدن کشتی ختم نمی شود؛ از اصلی‌ترین زیبایی‌ها کشتی تصویریست که در غروب آفتاب پیدا می کند، خورشید در افق محو می شود و همزمان رنگ‌های قرمز و نارنجی آسمان را می پوشاند و کشتی مانند اثری نقاشی به نظر می رسد، مردم زیادی تنها برای تماشای این غروب دل انگیز و رویایی و عکاسی از آن به دیدن کشتی می آیند، البته در بعضی از روزهای خاص نیز کشتی با نورهای رنگی تزئین می شود که زیبایی آن را چندین برابر می کند؛ در اطراف این منطقه برای بازدیدکنندگان تفریحات جالبی وجود دارد یکی از آن‌ها شتر سواری و اسب سواری در ساحل است و در کنار آن مجسمه‌‌های بزرگ و متنوعی در ساحل طراحی کرده اند که هم فضای زیبایی ایجاد کرده و هم فرصت خوبی برای عکاسی است؛ به علاوه پارکی ساحلی نیز درست در همین نزدیکی قرار گرفته، فضایی که با 60 هزار متر مربع، امکانات تفریحی مانند بوفه، کافه‌ تریا، رستوران، آمفی تئاتر و ... ارائه می دهد و همین طور غرفه‌هایی برای اجاره دوچرخه دارد؛ البته این پارک در حال توسعه است و بخشی از آن همچنان به طور کامل افتتاح نشده، سالن ورزشی، رستوران‌های متعدد و ... از مواردی هستند که به مجموعه اضافه خواهند شد و همین طور قسمتی برای کرایه اسکیت در نظر گرفته می شود.

کشتی یونانی جزیره کیش


در بازدید از کشتی تنها می توانید کشتی را از دور نگاه کنید و اجازه ورود به آن و همین طور شنا کردن اطراف و زیر کشتی را ندارید چرا که کشتی در سال‌های طولانی به دست آب شور فرسایش پیدا کرده و بخش‌های زیادی از آن پوسیده شده است، بنابراین هر لحظه امکان فروریختن آن وجود دارد، حتی به نظر می رسد در سال‌های نه چندان دور چیزی از باقی نماند و روزی به اعماق آب فرو رود.

کشتی زیبای یونانی کیش

مناسب‌ ترین زمان بازدید از این کشتی

برای بازدید از کشتی محدودیت زمانی وجود ندارد اما از آنجایی که کیش جزیره ای با آب و هوای گرم محسوب می شود بهتر است فصل‌هایی خنک‌تر مانند پاییز و زمستان را برای سفر انتخاب کنید، در طول روز نیز بهترین زمان ساعاتی قبل از غروب خورشید است که از گرمی ظهر کاسته شده و منظره ای زیبا از غروب خورشید پیش رویتان است؛ فراموش نکنید در اطراف کشتی یونانی با فاصله ای حدود 8 کیلومتر نزدیک‌ترین مرکز تفریحی یعنی پارک آبی اوشن وجود دارد و مناطق دیدنی و تاریخی کیش نیز مانند شهر زیرزمینی کاریز در فاصله ی 15 کیلومتری آن واقع شده است؛ شهر قدیمی حریره و همین طور اسکله بزرگ تفریحی به ‌ترتیب در فاصله 11 و 17 کیلومتری این منطقه قرار دارند.

کشتی یونانی در جزیره زیبای کیش

مسیر رفتن به کشتی یونانی

برای رفتن به کشتی یونانی باید از وسایل نقلیه یا ماشین شخصی استفاده کنید، البته بسیاری از هتل‌ های کیش ماشین‌ هایی را برای گردش در شهر در اختیار مهمانان خود قرار می دهند و حتی بعضی از آن‌ ها امکان اجاره ماشین بدون راننده را نیز دارند اما با این حال اگر بخواهید می توانید از تاکسی‌های سطح شهر استفاده کنید؛ این کشتی در قسمت جنوب غربی جزیره در خیابانی به نام غروب کیش قرار گرفته است و با ورود به محدوده پارک ساحلی می توانید نمای کشتی را ببینید و از امکانات و تفریحات آن استفاده کنید.

شاید شما هم اسم کشتی یونانی کیش را شنیده باشید، جاذبه ای گردشگری در جزیره کیش است که بسیاری از آن دیدن می کنند، کیش جزیره ای زیبا و پرجاذبه است و دیدنی‌ های زیادی دارد، کشتی یونانی نیز یکی از همین دیدنی‌ هاست که گردشگران زیادی را به سمت خود می کشاند؛ کشتی مدت زیادیست که در جزیره قرار دارد و بخش‌هایی از آن فرسوده شدند و در خطر نابودی قرار دارد؛ اگر عازم کیش هستید این موقعیت را از دست ندهید و بازدید از کشتی یونانی را در الویت‌هایتان بگذارید، در ادامه مطلب نیز اطلاعاتی کامل و جالب از این کشتی در اختیارتان می گذاریم.

علاوه بر این که کشتی یونانی نما و عظمتی زیبا دارد در کنار آن مراکزی تفریحی و دیدی نیز وجود دارد و رفتن به این منطقه تنها به دیدن کشتی ختم نمی شود

داستان کشتی یونانی

کشتی یونانی که سال‌هاست در خلیج فارس ماندگار شده به مرور زمان به یکی از جاذبه‌های دیدی کیش تبدیل شده است و امروزه تا حرف از سفر به کیش و گشت و گذار در این جزیره می شود همه بازدید از این کشتی را به شما پیشنهاد می دهند؛ اولین مالک کشتی شرکتی انگلیسی بوده اما بعد از دو سال کشتی از مالکیت شرکت انگلیسی بیرون آمده و سپس بعد از چند دست خرید و فروش این کشتی توسط دولت آفریقای جنوبی، سپس شرکتی ایرانی در خرمشهر و بعد از آن کشتیرانی ایران نهایتا توسط دو نفر یونانی خریداری شد و اتفاقا درست در همان سال کشتی به گل نشست؛ کشتی در سال‌هایی که به ایران تعلق داشت ابتدا به نام "کوروش ایرانی" و سپس "همدان" شناخته می شد اما از آنجایی که آخرین مالکان آن یونانی‌ها بودند اکنون به کشتی یونانی شهرت پیدا کرده است. کشتی در سال 1943 توسط شرکتی اسکاتلندی ساخته شد و بعد از طی کردن مسیرهای زیاد در نهایت، سال 1966 میلادی مصادف با 1345 شمسی درست همان سالی که توسط دو نفر یونانی خریداری شد در راه بازگشت به یونان در آب‌های خلیج فارس به گل نشست؛ علت اصلی این ماجرا به طور قطعی مشخص نشده است اما اگر داستان را از مردم منطقه پرس و جو کنید روایت‌های مختلفی از این کشتی خواهید شنید؛ عده ای می گویند کارکنان کشتی آنقدر مشغول خوش گذرانی بودند که مسیر را اشتباه تشخیص دادند و عده ای دیگر به داستانی عاشقانه که بین کاپیتان کشتی و دختری ایرانی رخ داده اشاره می کنند و علت اصلی توقف کشتی را نیز عشق کاپیتان به دختر می دانند، در حالی که عده ای دیگر بر این معتقد هستند که تمام ماجرا داستانی ساختگی بوده تا مالکان کشتی از حق بیمه آن نزد یک شرکت انگلیسی بهره ببرند.

کشتی یونانی در غروب آفتاب

تفریحات و دیدنی‌ های اطراف کشتی یونانی

ممکن است پیش خود فکر کنید دیدن یک کشتی به گل نشسته چه جذابیتی می تواند داشته باشید، باید بگویم علاوه بر این که کشتی نما و عظمتی زیبا دارد در کنار آن مراکزی تفریحی و دیدی نیز وجود دارد و رفتن به این منطقه تنها به دیدن کشتی ختم نمی شود؛ از اصلی‌ترین زیبایی‌ها کشتی تصویریست که در غروب آفتاب پیدا می کند، خورشید در افق محو می شود و همزمان رنگ‌های قرمز و نارنجی آسمان را می پوشاند و کشتی مانند اثری نقاشی به نظر می رسد، مردم زیادی تنها برای تماشای این غروب دل انگیز و رویایی و عکاسی از آن به دیدن کشتی می آیند، البته در بعضی از روزهای خاص نیز کشتی با نورهای رنگی تزئین می شود که زیبایی آن را چندین برابر می کند؛ در اطراف این منطقه برای بازدیدکنندگان تفریحات جالبی وجود دارد یکی از آن‌ها شتر سواری و اسب سواری در ساحل است و در کنار آن مجسمه‌‌های بزرگ و متنوعی در ساحل طراحی کرده اند که هم فضای زیبایی ایجاد کرده و هم فرصت خوبی برای عکاسی است؛ به علاوه پارکی ساحلی نیز درست در همین نزدیکی قرار گرفته، فضایی که با 60 هزار متر مربع، امکانات تفریحی مانند بوفه، کافه‌ تریا، رستوران، آمفی تئاتر و ... ارائه می دهد و همین طور غرفه‌هایی برای اجاره دوچرخه دارد؛ البته این پارک در حال توسعه است و بخشی از آن همچنان به طور کامل افتتاح نشده، سالن ورزشی، رستوران‌های متعدد و ... از مواردی هستند که به مجموعه اضافه خواهند شد و همین طور قسمتی برای کرایه اسکیت در نظر گرفته می شود.

کشتی یونانی جزیره کیش


در بازدید از کشتی تنها می توانید کشتی را از دور نگاه کنید و اجازه ورود به آن و همین طور شنا کردن اطراف و زیر کشتی را ندارید چرا که کشتی در سال‌های طولانی به دست آب شور فرسایش پیدا کرده و بخش‌های زیادی از آن پوسیده شده است، بنابراین هر لحظه امکان فروریختن آن وجود دارد، حتی به نظر می رسد در سال‌های نه چندان دور چیزی از باقی نماند و روزی به اعماق آب فرو رود.

کشتی زیبای یونانی کیش

مناسب‌ ترین زمان بازدید از این کشتی

برای بازدید از کشتی محدودیت زمانی وجود ندارد اما از آنجایی که کیش جزیره ای با آب و هوای گرم محسوب می شود بهتر است فصل‌هایی خنک‌تر مانند پاییز و زمستان را برای سفر انتخاب کنید، در طول روز نیز بهترین زمان ساعاتی قبل از غروب خورشید است که از گرمی ظهر کاسته شده و منظره ای زیبا از غروب خورشید پیش رویتان است؛ فراموش نکنید در اطراف کشتی یونانی با فاصله ای حدود 8 کیلومتر نزدیک‌ترین مرکز تفریحی یعنی پارک آبی اوشن وجود دارد و مناطق دیدنی و تاریخی کیش نیز مانند شهر زیرزمینی کاریز در فاصله ی 15 کیلومتری آن واقع شده است؛ شهر قدیمی حریره و همین طور اسکله بزرگ تفریحی به ‌ترتیب در فاصله 11 و 17 کیلومتری این منطقه قرار دارند.

کشتی یونانی در جزیره زیبای کیش

مسیر رفتن به کشتی یونانی

برای رفتن به کشتی یونانی باید از وسایل نقلیه یا ماشین شخصی استفاده کنید، البته بسیاری از هتل‌ های کیش ماشین‌ هایی را برای گردش در شهر در اختیار مهمانان خود قرار می دهند و حتی بعضی از آن‌ ها امکان اجاره ماشین بدون راننده را نیز دارند اما با این حال اگر بخواهید می توانید از تاکسی‌های سطح شهر استفاده کنید؛ این کشتی در قسمت جنوب غربی جزیره در خیابانی به نام غروب کیش قرار گرفته است و با ورود به محدوده پارک ساحلی می توانید نمای کشتی را ببینید و از امکانات و تفریحات آن استفاده کنید.

کشتی یونانی کیش

شاید شما هم اسم کشتی یونانی کیش را شنیده باشید، جاذبه ای گردشگری در جزیره کیش است که بسیاری از آن دیدن می کنند، کیش جزیره ای زیبا و پرجاذبه است و دیدنی‌ های زیادی دارد، کشتی یونانی نیز یکی از همین دیدنی‌ هاست که گردشگران زیادی را به سمت خود می کشاند؛ کشتی مدت زیادیست که در جزیره قرار دارد و بخش‌هایی از آن فرسوده شدند و در خطر نابودی قرار دارد؛ اگر عازم کیش هستید این موقعیت را از دست ندهید و بازدید از کشتی یونانی را در الویت‌هایتان بگذارید، در ادامه مطلب نیز اطلاعاتی کامل و جالب از این کشتی در اختیارتان می گذاریم.

علاوه بر این که کشتی یونانی نما و عظمتی زیبا دارد در کنار آن مراکزی تفریحی و دیدی نیز وجود دارد و رفتن به این منطقه تنها به دیدن کشتی ختم نمی شود

داستان کشتی یونانی

کشتی یونانی که سال‌هاست در خلیج فارس ماندگار شده به مرور زمان به یکی از جاذبه‌های دیدی کیش تبدیل شده است و امروزه تا حرف از سفر به کیش و گشت و گذار در این جزیره می شود همه بازدید از این کشتی را به شما پیشنهاد می دهند؛ اولین مالک کشتی شرکتی انگلیسی بوده اما بعد از دو سال کشتی از مالکیت شرکت انگلیسی بیرون آمده و سپس بعد از چند دست خرید و فروش این کشتی توسط دولت آفریقای جنوبی، سپس شرکتی ایرانی در خرمشهر و بعد از آن کشتیرانی ایران نهایتا توسط دو نفر یونانی خریداری شد و اتفاقا درست در همان سال کشتی به گل نشست؛ کشتی در سال‌هایی که به ایران تعلق داشت ابتدا به نام "کوروش ایرانی" و سپس "همدان" شناخته می شد اما از آنجایی که آخرین مالکان آن یونانی‌ها بودند اکنون به کشتی یونانی شهرت پیدا کرده است. کشتی در سال 1943 توسط شرکتی اسکاتلندی ساخته شد و بعد از طی کردن مسیرهای زیاد در نهایت، سال 1966 میلادی مصادف با 1345 شمسی درست همان سالی که توسط دو نفر یونانی خریداری شد در راه بازگشت به یونان در آب‌های خلیج فارس به گل نشست؛ علت اصلی این ماجرا به طور قطعی مشخص نشده است اما اگر داستان را از مردم منطقه پرس و جو کنید روایت‌های مختلفی از این کشتی خواهید شنید؛ عده ای می گویند کارکنان کشتی آنقدر مشغول خوش گذرانی بودند که مسیر را اشتباه تشخیص دادند و عده ای دیگر به داستانی عاشقانه که بین کاپیتان کشتی و دختری ایرانی رخ داده اشاره می کنند و علت اصلی توقف کشتی را نیز عشق کاپیتان به دختر می دانند، در حالی که عده ای دیگر بر این معتقد هستند که تمام ماجرا داستانی ساختگی بوده تا مالکان کشتی از حق بیمه آن نزد یک شرکت انگلیسی بهره ببرند.

کشتی یونانی در غروب آفتاب

تفریحات و دیدنی‌ های اطراف کشتی یونانی

ممکن است پیش خود فکر کنید دیدن یک کشتی به گل نشسته چه جذابیتی می تواند داشته باشید، باید بگویم علاوه بر این که کشتی نما و عظمتی زیبا دارد در کنار آن مراکزی تفریحی و دیدی نیز وجود دارد و رفتن به این منطقه تنها به دیدن کشتی ختم نمی شود؛ از اصلی‌ترین زیبایی‌ها کشتی تصویریست که در غروب آفتاب پیدا می کند، خورشید در افق محو می شود و همزمان رنگ‌های قرمز و نارنجی آسمان را می پوشاند و کشتی مانند اثری نقاشی به نظر می رسد، مردم زیادی تنها برای تماشای این غروب دل انگیز و رویایی و عکاسی از آن به دیدن کشتی می آیند، البته در بعضی از روزهای خاص نیز کشتی با نورهای رنگی تزئین می شود که زیبایی آن را چندین برابر می کند؛ در اطراف این منطقه برای بازدیدکنندگان تفریحات جالبی وجود دارد یکی از آن‌ها شتر سواری و اسب سواری در ساحل است و در کنار آن مجسمه‌‌های بزرگ و متنوعی در ساحل طراحی کرده اند که هم فضای زیبایی ایجاد کرده و هم فرصت خوبی برای عکاسی است؛ به علاوه پارکی ساحلی نیز درست در همین نزدیکی قرار گرفته، فضایی که با 60 هزار متر مربع، امکانات تفریحی مانند بوفه، کافه‌ تریا، رستوران، آمفی تئاتر و ... ارائه می دهد و همین طور غرفه‌هایی برای اجاره دوچرخه دارد؛ البته این پارک در حال توسعه است و بخشی از آن همچنان به طور کامل افتتاح نشده، سالن ورزشی، رستوران‌های متعدد و ... از مواردی هستند که به مجموعه اضافه خواهند شد و همین طور قسمتی برای کرایه اسکیت در نظر گرفته می شود.

کشتی یونانی جزیره کیش


در بازدید از کشتی تنها می توانید کشتی را از دور نگاه کنید و اجازه ورود به آن و همین طور شنا کردن اطراف و زیر کشتی را ندارید چرا که کشتی در سال‌های طولانی به دست آب شور فرسایش پیدا کرده و بخش‌های زیادی از آن پوسیده شده است، بنابراین هر لحظه امکان فروریختن آن وجود دارد، حتی به نظر می رسد در سال‌های نه چندان دور چیزی از باقی نماند و روزی به اعماق آب فرو رود.

کشتی زیبای یونانی کیش

مناسب‌ ترین زمان بازدید از این کشتی

برای بازدید از کشتی محدودیت زمانی وجود ندارد اما از آنجایی که کیش جزیره ای با آب و هوای گرم محسوب می شود بهتر است فصل‌هایی خنک‌تر مانند پاییز و زمستان را برای سفر انتخاب کنید، در طول روز نیز بهترین زمان ساعاتی قبل از غروب خورشید است که از گرمی ظهر کاسته شده و منظره ای زیبا از غروب خورشید پیش رویتان است؛ فراموش نکنید در اطراف کشتی یونانی با فاصله ای حدود 8 کیلومتر نزدیک‌ترین مرکز تفریحی یعنی پارک آبی اوشن وجود دارد و مناطق دیدنی و تاریخی کیش نیز مانند شهر زیرزمینی کاریز در فاصله ی 15 کیلومتری آن واقع شده است؛ شهر قدیمی حریره و همین طور اسکله بزرگ تفریحی به ‌ترتیب در فاصله 11 و 17 کیلومتری این منطقه قرار دارند.

کشتی یونانی در جزیره زیبای کیش

مسیر رفتن به کشتی یونانی

برای رفتن به کشتی یونانی باید از وسایل نقلیه یا ماشین شخصی استفاده کنید، البته بسیاری از هتل‌ های کیش ماشین‌ هایی را برای گردش در شهر در اختیار مهمانان خود قرار می دهند و حتی بعضی از آن‌ ها امکان اجاره ماشین بدون راننده را نیز دارند اما با این حال اگر بخواهید می توانید از تاکسی‌های سطح شهر استفاده کنید؛ این کشتی در قسمت جنوب غربی جزیره در خیابانی به نام غروب کیش قرار گرفته است و با ورود به محدوده پارک ساحلی می توانید نمای کشتی را ببینید و از امکانات و تفریحات آن استفاده کنید.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 222
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 31
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 70
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 120
  • بازدید ماه : 382
  • بازدید سال : 2540
  • بازدید کلی : 9875
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی