loading...

سلام پرواز | تورهای ارزان لحظه آخری

بازدید : 122
دوشنبه 3 مرداد 1401 زمان : 15:32

یکی از مکان‌هایی که در تایلند باید حتما به آن سفر کرد "شهر سامویی" است، سامویی، جزیره پیری که دیر کشف شد؛ یک مقصد هیجان‌انگیز و سومین جزیره بزرگ تایلند بعد از "پوکت و چانگ" است. جزیره سامویی امروزه تبدیل به یکی از مقصدهای اصلی گردشگران برای سفرهای‌شان شده و به خاطر سواحل زیبا و آب و هوای همیشه مطبوعش، همواره پر از توریست است. این نقطه زیبا از کره زمین، میزبان مسافرانی از کل جهان است و سامویی که پیرترین مکان در تایلند است و اولین ساکنین تایلند در این منطقه سکونت داشته‌اند، با وجود شلوغی و گردشگر زیاد، هنوز طبیعت بکر خود را حفظ کرده و این خود یکی از زیبایی‌های خاص این جزیره است. از جمله سواحل معروف در این منطقه به چی وانگ، لامایی، بوفوت و مائینام می‌شود اشاره کرد که پوشیده از درختان نارگیل و جنگل‌های گرمسیری است و حتما باید در شب‌ نشینی‌های پرشور و نشاط این سواحل شرکت کنید و لذت ببرید، ضمنا یکی از جذابیت‌های این جزیره مربعی شکل این است که برخلاف بقیه جزایر کشور ناهموار و کوهستانی است و فقط در کناره‌های جزیره منطقه‌ای صاف و هموار می‌توان یافت و به همین دلیل است که در اینجا ساختمان‌سازی نشده و خانه‌ها همان سبک و سیاق قدیمی را دارند و با معماری و فرهنگ منحصر به فرد خود، همچنین با زیبایی طبیعت بکرش، دلربایی می‌کند، علاوه بر زیبایی‌هایش، در سامویی می‌توانید از میل کردن غذاهای محلی بسیار لذید در بهترین رستوران‌های سامویی، لذت فراوان ببرید زیرا غذاها در این جا طعم خاص خود را دارند و لااقل ارزش یک بار امتحان کردن را دارند.

شما با سفر به سامویی می‌توانید از پکیج‌های ویژه که برای‌تان در نظر گرفته شده است‌، استفاده کنید که از بین آن‌ها به بازدید از جاذبه‌های طبیعی‌، امکانات اقامتی و تفریحی که همگی در سطح خیلی خوبی هستند، اشاره کرد. یکی از ویژگی‌های این جزیره، رفت و آمد به این جزیره در هر ساعتی به وسیله قایق، کشتی و یا پروازهای مستقیم می‌باشد که این یکی از دلایلی بوده که سامویی را تبدیل به یکی از پر ترددترین جزایر دنیا کرده است.

اطلاعات مهم شهر سامویی


جزیره سامویی در خلیج تایلند درست در 35 کیلومتری شمال شرقی سورات تانی (Surat Thani) قرار گرفته است و مهم‌ترین جزیره مجمع ‌الجزایر چامفن (Chumphon) نیز به شمار می‌رود. همچنین این منطقه در شمال جزایر پر رفت و آمد کو فانگان (Ko Pha ngan)، کو تاو (koh Tao) و کو ناین یوآن (Koh NangYuan) قرار دارد. جمعیت ساموئی 62.5 هزار نفر و مساحت آن 250 کیلومتر مربع برآورد شده است. در سال‌های اخیر این جزیره به منطقه ساحلی گرمسیری برای توریست‌های خارجی تبدیل شده اما هنوز مانند گذشته زیبایی طبیعی خود را حفظ کرده است. فرودگاه کوه سامویی به طور رسمی در سال 1989میلادی افتتحاح شد و این فرودگاه دارای 2 ترمینال داخلی و بین‌المللی است که از طریق آن‌ها انواع پروازهای بین‌المللی انجام می‌گردد، فرودگاه کوه سامویی به عنوان هفتمین فرودگاه شلوغ و پر تردد تایلند شناخته شده چرا که به طور میانگین سالانه 3 میلیون مسافر را در کشور تایلند جا به جا می‌کند.

اطلاعات مهم شهر سامویی

  • زبان رسمی: تایلند؛ زبان انگلیسی هم به دلیل وجود زیاد گردشگران خارجی تقریبا رایج است.
  • اختلاف ساعت با تهران: 3 ساعت و نیم از ایران جلوتر
  • کد جزیره سامویی: 077
  • شماره پلیس: 191
  • شماره آتش ‌نشانی: 199
  • شماره پلیس گردشگری: 1155
  • مرکز خدمات گردشگری: 1672
  • دین رسمی مردم سامویی: بودایی



نقشه گردشگری سامویی

نقشه گردشگری سامویی

قیمت تور سامویی


تور سامویی از آن سفری‌هایی است که می‌توانید حسابی تفریح کنید و خوش بگذرانید لذا در این تور تمام امکانات یک سفر مدرن و درجه یک وجود دارد و همه چیز با توجه به بودجه‌تان امکان‌پذیر است. اگر اهل سفرهای لوکس و تجملاتی هستید یا سفرهای کم‌هزینه را ترجیح می‌دهید در هر صورت می‌توانید در سامویی لذت ببرید. قیمت این تور برای 5 شب از حدود 10 میلیون تومان شروع می‌شود؛ اما با توجه به پرواز و هتلی که انتخاب می‌کنید، هزینه‌ها تغییر می‌کند و از طرفی قیمت‌ها در زمان‌های پرگردشگر افزایش می‌یابد. مثلا نوروز اغلب برای سفر برنامه‌ریزی دارند و حجم افرادی که می‌خواهند به سامویی سفر کنند از روزهای معمولی بیش‌تر است به همین دلیل قیمت تور سامویی افزایش خواهد یافت. علاوه بر این موارد؛ موضوعاتی مانند نرخ دلار و یا شرایط اقتصادی نیز می‌تواند در افزایش قیمت نهایی دخیل باشد.

قیمت تور سامویی

تور سامویی ارزان


در این جزیره زیبا همانقدر که هتل‌های زیبا وجود دارد به همان نسبت نیز می‌توان اقامتگاه‌های ارزان و مقرون به‌صرفه‌ای هم پیدا کرد. به طور کلی اگر به دنبال تور سامویی ارزان هستید سعی کنید از تجملات سفر بکاهید و همچنین می‌توانید هزینه‌ها را تا حد زیادی کاهش دهید؛ البته باید توجه داشته باشید انتخاب اقامتگاه‌های اشتراکی مانند هاستل‌ها برای سفرهای خانوادگی گزینه مناسبی نیستند. موضوع دیگر، سفر در فصل کم‌گردشگر و در اصطلاح لو‌سیزن به سامویی است که می‌تواند سفری ارزان برای شما بسازد. بسیاری از شهرها و کشورها به دلیل شرایط آب و هوایی ممکن است در فصلی توریست کم‌تری داشته باشند و به همین دلیل در آن زمان‌ها اغلب هتل‌ها و آژانس‌های هواپیمایی تخفیف‌های ویژه‌ای را در نظر می‌گیرند که به نفع شما خواهد بود.

تور سامویی ارزان

تور سامویی لحظه آخری


اگر واقعا می‌خواهید از تورهای لحظه آخری استفاده کنید حتما به سراغ آژانس‌های برگزار کننده تور بروید، یعنی آژانس‌هایی که چارترکننده هستند. این آژانس‌ها تخفیف‌های خوبی در تورهای لحظه آخری خودشان ارائه می‌دهند و به همین دلیل محبوبیت بیش‌تری در بین مسافران دارند؛ در حالی که آژانس‌های دیگر که خودشان مجبورند بلیط و تور را از این آژانس‌ها، تهیه کنند خیلی دستشان باز نیست و گاهی تنها برای جذب مشتری اسم لحظه آخری را روی تورهای‌شان می‌گذارند و در واقعیت فقط امکانات تور را کم کرده‌اند بنابراین با تحقیقات جلو بروید و در ضمن، با توجه به اینکه شما برای سفر با تور سامویی باید ویزای این کشور را اخذ نمایید می‌توانید برای استفاده از این تورها تمامی کارهای اخذ ویزای‌تان را به مجموعه سلام پرواز بسپارید و با خیال راحت به اقدامات سفرتان برسید.

تور سامویی لحظه آخری


سامویی سومین جزیره بزرگ در تایلند است که یکی از بهترین انتخاب‌های گردشگران می‌باشد. سلام پرواز با ارائه تور سامویی ارزان، شما را با کم‌ترین هزینه به آن طرف آب‌ها، به دیدن جزیره پیر سامویی می‌رساند. با سلام پرواز همراه باشید تا سفری خوش و پرهیجان را تجربه کنید، ما متخصص در برنامه‌ریزی سفر هستیم و این باعث افتخار گروه ماست که شما عزیزان را در سفرتان با سامویی همراهی نماییم و در قبال بهتر شدن کیفیت سفرتان سهمی را از آن خود کنیم و ضمنا اگر می‌خواهید هزینه‌های‌تان سرشکن شود و تمامی مسئولیت سفر از دوش شما برداشته شود و با خیال آسوده به لذت بردن از لحظات سفر خود مشغول باشید.

چگونه به سامویی برویم؟


خوب در ابتدا لازم است بدانید که پرواز مستقیم به سامویی از ایران وجود ندارد، اما روزانه 30 پرواز از فرودگاه سوارنابومی بانکوک به فرودگاه سامویی انجام می‌شود و اینکه این پروازها از طریق دو ایرلاین بانکوک، ایر ویز و تای ایرویز از ساعت 6 صبح تا 8 شب صورت می‌گیرند و قیمت بلیط یک طرفه بانکوک به سامویی از 3500 بات آغاز می‌گردد. همانطور که بالا هم ذکر شد، بهترین و سریع‌ترین راه برای سفر به جزیره سامویی، پرواز از فرودگاه بانکوک به سامویی می‌باشد. راه دیگر پرواز هست که از فرودگاه بانکوک به سورات تانی می‌باشد. اگر بخواهید از این مسیر به جزیره سامویی بروید، هزینه رفت و آمد شما بسیار کم‌تر خواهد شد، اما نزدیک به 3 ساعت سفر شما بیش‌تر طول خواهد کشید. به این شکل که ابتدا با هواپیما به سورات تانی رفته و سپس با کشتی عازم سامویی می‌شوید. شاید این راه برای کسانی که مسیر سفر برای‌شان لذت‌بخش است، دلپذیرتر باشد. در ضمن این، راهی ارزان برای سفر به جزیره سامویی خواهد بود.

چگونه به سامویی برویم؟

بهترین زمان سفر به سامویی


توجه داشته باشید که آب و هوای سامویی گرم و مرطوب است اما در مقایسه با سایر شهرهای توریستی تایلند، هوا معتدل‌تر و باثبات‌تر است. ماه‌های آذر و دی و تیر و مرداد، مطلوب‌ترین هوای سامویی به شمار رفته و در این ماه‌ها، تعداد مسافران این جزیره هم بسیار بیشتر از سایر مواقع مشاهده می‌شود. در این شهر، بارش باران نیز به نسبت کم‌تر است و تنها بین آبان ماه و آذر ماه باران می‌بارد که در این زمان قیمت تور سامویی نیز کاهش می‌یابد. متوسط دمای سامویی حدود 27.5 درجه سانتی‌گراد است و مرطوب‌ترین ماه سال در سامویی، ماه نوامبر با میانگین بارش 430mm می‌باشد. گرم‌ترین ماه سامویی، ماه می با میانگین دمای 30 درجه سانتی‌گراد بوده و سردترین ماه سامویی، ماه ژانویه با متوسط دمای 26 درجه سانتی‌گراد است. بهترین ماه برای شنا و تفریحات آبی در دریاهای سامویی، ماه آوریل است که میانگین دمای دریا حدود 28 درجه سانتی‌گراد می‌باشد.

بهترین زمان سفر به سامویی


بهترین فصل سفر به سامویی را می‌توان فصل پاییز و زمستان نام برد. به طور کلی، آب و هوای سامویی در فصل پاییز و زمستان بسیار مطبوع و دلچسب است و بیش‌تر گردشگران این فصل را برای سفر به سامویی انتخاب می‌کنند و به نوعی تور سامویی و تور تایلند در این فصل‌ها طرفداران بیش‌تری را به خود اختصاص می‌دهد.

جاذبه‌های گردشگری سامویی

  • ساحل چاونگ سامویی | Chaweng

ساحل جذاب چاونگ، زیبایی بی‌نظیری را به نمایش در می‌آورد و خالی از لطف نیست که سواحل زیبای سامویی را بشناسید و شاید بتوان گفت؛ زیباترین جزیره سامویی ساحل چاونگ نام دارد که شن‌های سفید، صخره‌های مرجانی و درختان نارگیل به وفور در این ساحل شما را شیفته و مسحور خود می‌کند. امکانات ساحل نظیر هتل‌ها و رستوران‌ها و سایر امکانات رفاهی نیز وضعیت مناسب و ایده‌آلی در این ساحل دارند. این ساحل بهترین جاذبه گردشگری این جزیره می‌باشد که باید در سفر با تور سامویی این مکان را در لیست گردشگری خود اضافه کنید.

ساحل چاونگ سامویی

  • پارک ملی آنگ تونگ | Ang Thong National Marine Park

جالب است بدانید که این پارک در زمان‌های بسیار دور، مکانی برای زندگی افرادی بوده که از جامعه ترد می‌شدند و این روزها، آثار تاریخی از زندگی آن افراد هنوز در این مکان باقی مانده است. در این پارک حدود 40 جزیره کوچک وجود دارد که از جنگل‌های انبوه پوشیده شده‌اند و زیبایی آن را دوچندان کرده است. همچنین حیواناتی مثل میمون‌ها، بوزینه‌ها و دم‌درازها در این پارک زندگی می‌کنند.

پارک ملی آنگ تونگ

  • آبشار ناموآنگ سامویی | Samui Namuang Waterfall

آبشار ناموآنگ یا به عبارتی همان آبشارهای ناموآنگ به دو آبشار مجزا تقسیم بندی شده‌اند که آبشار اول در حدود 18 متر ارتفاع دارد و ارتفاع آبشار دوم به 80 متر می‌رسد. آبشار ناموآنگ جزو زیباترین و جذاب‌ترین آبشار جزیره سامویی محسوب می‌گردد و یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های تفریحی سامویی برای علاقه‌مندانی است که به این جزیره زیبا سفر کرده‌اند. در ضمن مسیر رسیدن به آبشار اول دارای مقدار کمی شیب بوده و مسیر آبشار دوم به دلیل ریزش آب آبشار به اطراف و همین طور بر روی تخته سنگ‌ها مقداری لغزنده است و توصیه می‌شود شما توریست‌های عزیز، کفش مناسب به همراه داشته باشید.

آبشار ناموآنگ سامویی

بهترین هتل‌های سامویی

  • هتل ریتز کارلتون ساموئی | The Ritz-Carlton, Koh Samui

هتل ریتز کارلتون ساموئی یکی از زیباترین و مجلل‌ترین هتل‌های سامویی است. این هتل زیبا و لوکس تمامی امکانات یک هتل ایده‌آل را در خود جمع‌آوری کرده است. ضمنا استخر در فضای باز، اتاق‌‌های بزرگ مدرن و سالن‌‌های خدمات سلامتی تنها قسمتی از امکانات کامل هتل به شمار می‌رود. کیفیت ارائه خدمات در این هتل از سطح بسیار بالایی برخوردار بوده و تمامی کارکنان هتل به زبان‌های چینی، مالزیایی، فیلیپینی، تایلندی و انگلیسی صحبت می‌‌کنند. در آخر، فرودگاه بین‌المللی سامویی در فاصله 4 کیلومتری این هتل قرار دارد.

  • هتل پریویلیج ازرا بیچ کلاب سامویی The Privilege Hotel Ezra Beach Club

این هتل، دقیقا در ساحل بانگراک قرار گرفته است و با معبد بودا تنها 2 کیلومتر فاصله دارد. از امکانات این هتل می‌توان به: استخر روباز، تراس برای آفتاب‌گیری و رستوران و ... اشاره نمود. این هتل تا روستا معروف فیشر من، 5 دقیقه فاصله داشته و تمامی اتاق‌ها مجهز به سیستم تهویه هوا، اتاق نشیمن، چشم‌انداز زیبا از دریا، استخر و یا باغ، اتاق‌های مخصوص برای استراحت میهمانان، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، سشوار و اینترنت بی‌سیم رایگان در تمامی نقاط است. همچنین پذیرش هتل، به صورت 24 ساعته در حال سرویس دهی به میهمانان می‌باشد. کرایه ماشین در هتل برای میهمانان قابل ارائه بوده و از سرگرمی‌های هتل می‌توان به غواصی و اسنورکلینگ اشاره نمود و در آخر فاصله هتل تا ساحل چاونگ 15 دقیقه و تا فرودگاه بین‌المللی سامویی 10 دقیقه می‌باشد.

  • هتل کنراد سامویی | Conrad Koh Samui

هتل کنراد سامویی یکی از بی نظیرترین هتل‌های این شهر ساحلی است و جزو یکی از زیبا‌ترین و شیک‌ترین هتل‌های 5 ستاره ساحلی تایلند نام‌ برده می‌شود، کیفیت بسیار خوب این هتل در زمینه ارائه خدمات زبان‌زد خاص و عام است. در این هتل از استخر‌های لب دریا گرفته تا رستوران‌‌های عالی با غذا‌های متنوع، خوشمزه و امکانات کامل رفاهی همه و همه این هتل را به هتلی بسیار محبوب میان گردشگران تبدیل کرده‌ است. هر آن چیزی که میهمانان از یک هتل 5 ستاره انتظار دارند در این هتل در دسترس‌شان قرار داده و سوئیت‌ ها و اتاق‌های ویلایی هتل با امکانات کامل رفاهی طراحی شده‌اند و در اختیار میهمانان قرار گرفته‌اند.

منبع : تور سامویی

بازدید : 29
سه شنبه 21 تير 1401 زمان : 11:33

یکی از مکان‌هایی که در تایلند باید حتما به آن سفر کرد "شهر سامویی" است، سامویی، جزیره پیری که دیر کشف شد؛ یک مقصد هیجان‌انگیز و سومین جزیره بزرگ تایلند بعد از "پوکت و چانگ" است. جزیره سامویی امروزه تبدیل به یکی از مقصدهای اصلی گردشگران برای سفرهای‌شان شده و به خاطر سواحل زیبا و آب و هوای همیشه مطبوعش، همواره پر از توریست است. این نقطه زیبا از کره زمین، میزبان مسافرانی از کل جهان است و سامویی که پیرترین مکان در تایلند است و اولین ساکنین تایلند در این منطقه سکونت داشته‌اند، با وجود شلوغی و گردشگر زیاد، هنوز طبیعت بکر خود را حفظ کرده و این خود یکی از زیبایی‌های خاص این جزیره است. از جمله سواحل معروف در این منطقه به چی وانگ، لامایی، بوفوت و مائینام می‌شود اشاره کرد که پوشیده از درختان نارگیل و جنگل‌های گرمسیری است و حتما باید در شب‌ نشینی‌های پرشور و نشاط این سواحل شرکت کنید و لذت ببرید، ضمنا یکی از جذابیت‌های این جزیره مربعی شکل این است که برخلاف بقیه جزایر کشور ناهموار و کوهستانی است و فقط در کناره‌های جزیره منطقه‌ای صاف و هموار می‌توان یافت و به همین دلیل است که در اینجا ساختمان‌سازی نشده و خانه‌ها همان سبک و سیاق قدیمی را دارند و با معماری و فرهنگ منحصر به فرد خود، همچنین با زیبایی طبیعت بکرش، دلربایی می‌کند، علاوه بر زیبایی‌هایش، در سامویی می‌توانید از میل کردن غذاهای محلی بسیار لذید در بهترین رستوران‌های سامویی، لذت فراوان ببرید زیرا غذاها در این جا طعم خاص خود را دارند و لااقل ارزش یک بار امتحان کردن را دارند.

شما با سفر به سامویی می‌توانید از پکیج‌های ویژه که برای‌تان در نظر گرفته شده است‌، استفاده کنید که از بین آن‌ها به بازدید از جاذبه‌های طبیعی‌، امکانات اقامتی و تفریحی که همگی در سطح خیلی خوبی هستند، اشاره کرد. یکی از ویژگی‌های این جزیره، رفت و آمد به این جزیره در هر ساعتی به وسیله قایق، کشتی و یا پروازهای مستقیم می‌باشد که این یکی از دلایلی بوده که سامویی را تبدیل به یکی از پر ترددترین جزایر دنیا کرده است.

اطلاعات مهم شهر سامویی


جزیره سامویی در خلیج تایلند درست در 35 کیلومتری شمال شرقی سورات تانی (Surat Thani) قرار گرفته است و مهم‌ترین جزیره مجمع ‌الجزایر چامفن (Chumphon) نیز به شمار می‌رود. همچنین این منطقه در شمال جزایر پر رفت و آمد کو فانگان (Ko Pha ngan)، کو تاو (koh Tao) و کو ناین یوآن (Koh NangYuan) قرار دارد. جمعیت ساموئی 62.5 هزار نفر و مساحت آن 250 کیلومتر مربع برآورد شده است. در سال‌های اخیر این جزیره به منطقه ساحلی گرمسیری برای توریست‌های خارجی تبدیل شده اما هنوز مانند گذشته زیبایی طبیعی خود را حفظ کرده است. فرودگاه کوه سامویی به طور رسمی در سال 1989میلادی افتتحاح شد و این فرودگاه دارای 2 ترمینال داخلی و بین‌المللی است که از طریق آن‌ها انواع پروازهای بین‌المللی انجام می‌گردد، فرودگاه کوه سامویی به عنوان هفتمین فرودگاه شلوغ و پر تردد تایلند شناخته شده چرا که به طور میانگین سالانه 3 میلیون مسافر را در کشور تایلند جا به جا می‌کند.

اطلاعات مهم شهر سامویی

  • زبان رسمی: تایلند؛ زبان انگلیسی هم به دلیل وجود زیاد گردشگران خارجی تقریبا رایج است.
  • اختلاف ساعت با تهران: 3 ساعت و نیم از ایران جلوتر
  • کد جزیره سامویی: 077
  • شماره پلیس: 191
  • شماره آتش ‌نشانی: 199
  • شماره پلیس گردشگری: 1155
  • مرکز خدمات گردشگری: 1672
  • دین رسمی مردم سامویی: بودایی



نقشه گردشگری سامویی

نقشه گردشگری سامویی

قیمت تور سامویی


تور سامویی از آن سفری‌هایی است که می‌توانید حسابی تفریح کنید و خوش بگذرانید لذا در این تور تمام امکانات یک سفر مدرن و درجه یک وجود دارد و همه چیز با توجه به بودجه‌تان امکان‌پذیر است. اگر اهل سفرهای لوکس و تجملاتی هستید یا سفرهای کم‌هزینه را ترجیح می‌دهید در هر صورت می‌توانید در سامویی لذت ببرید. قیمت این تور برای 5 شب از حدود 10 میلیون تومان شروع می‌شود؛ اما با توجه به پرواز و هتلی که انتخاب می‌کنید، هزینه‌ها تغییر می‌کند و از طرفی قیمت‌ها در زمان‌های پرگردشگر افزایش می‌یابد. مثلا نوروز اغلب برای سفر برنامه‌ریزی دارند و حجم افرادی که می‌خواهند به سامویی سفر کنند از روزهای معمولی بیش‌تر است به همین دلیل قیمت تور سامویی افزایش خواهد یافت. علاوه بر این موارد؛ موضوعاتی مانند نرخ دلار و یا شرایط اقتصادی نیز می‌تواند در افزایش قیمت نهایی دخیل باشد.

قیمت تور سامویی

تور سامویی ارزان


در این جزیره زیبا همانقدر که هتل‌های زیبا وجود دارد به همان نسبت نیز می‌توان اقامتگاه‌های ارزان و مقرون به‌صرفه‌ای هم پیدا کرد. به طور کلی اگر به دنبال تور سامویی ارزان هستید سعی کنید از تجملات سفر بکاهید و همچنین می‌توانید هزینه‌ها را تا حد زیادی کاهش دهید؛ البته باید توجه داشته باشید انتخاب اقامتگاه‌های اشتراکی مانند هاستل‌ها برای سفرهای خانوادگی گزینه مناسبی نیستند. موضوع دیگر، سفر در فصل کم‌گردشگر و در اصطلاح لو‌سیزن به سامویی است که می‌تواند سفری ارزان برای شما بسازد. بسیاری از شهرها و کشورها به دلیل شرایط آب و هوایی ممکن است در فصلی توریست کم‌تری داشته باشند و به همین دلیل در آن زمان‌ها اغلب هتل‌ها و آژانس‌های هواپیمایی تخفیف‌های ویژه‌ای را در نظر می‌گیرند که به نفع شما خواهد بود.

تور سامویی ارزان

تور سامویی لحظه آخری


اگر واقعا می‌خواهید از تورهای لحظه آخری استفاده کنید حتما به سراغ آژانس‌های برگزار کننده تور بروید، یعنی آژانس‌هایی که چارترکننده هستند. این آژانس‌ها تخفیف‌های خوبی در تورهای لحظه آخری خودشان ارائه می‌دهند و به همین دلیل محبوبیت بیش‌تری در بین مسافران دارند؛ در حالی که آژانس‌های دیگر که خودشان مجبورند بلیط و تور را از این آژانس‌ها، تهیه کنند خیلی دستشان باز نیست و گاهی تنها برای جذب مشتری اسم لحظه آخری را روی تورهای‌شان می‌گذارند و در واقعیت فقط امکانات تور را کم کرده‌اند بنابراین با تحقیقات جلو بروید و در ضمن، با توجه به اینکه شما برای سفر با تور سامویی باید ویزای این کشور را اخذ نمایید می‌توانید برای استفاده از این تورها تمامی کارهای اخذ ویزای‌تان را به مجموعه سلام پرواز بسپارید و با خیال راحت به اقدامات سفرتان برسید.

تور سامویی لحظه آخری


سامویی سومین جزیره بزرگ در تایلند است که یکی از بهترین انتخاب‌های گردشگران می‌باشد. سلام پرواز با ارائه تور سامویی ارزان، شما را با کم‌ترین هزینه به آن طرف آب‌ها، به دیدن جزیره پیر سامویی می‌رساند. با سلام پرواز همراه باشید تا سفری خوش و پرهیجان را تجربه کنید، ما متخصص در برنامه‌ریزی سفر هستیم و این باعث افتخار گروه ماست که شما عزیزان را در سفرتان با سامویی همراهی نماییم و در قبال بهتر شدن کیفیت سفرتان سهمی را از آن خود کنیم و ضمنا اگر می‌خواهید هزینه‌های‌تان سرشکن شود و تمامی مسئولیت سفر از دوش شما برداشته شود و با خیال آسوده به لذت بردن از لحظات سفر خود مشغول باشید.

چگونه به سامویی برویم؟


خوب در ابتدا لازم است بدانید که پرواز مستقیم به سامویی از ایران وجود ندارد، اما روزانه 30 پرواز از فرودگاه سوارنابومی بانکوک به فرودگاه سامویی انجام می‌شود و اینکه این پروازها از طریق دو ایرلاین بانکوک، ایر ویز و تای ایرویز از ساعت 6 صبح تا 8 شب صورت می‌گیرند و قیمت بلیط یک طرفه بانکوک به سامویی از 3500 بات آغاز می‌گردد. همانطور که بالا هم ذکر شد، بهترین و سریع‌ترین راه برای سفر به جزیره سامویی، پرواز از فرودگاه بانکوک به سامویی می‌باشد. راه دیگر پرواز هست که از فرودگاه بانکوک به سورات تانی می‌باشد. اگر بخواهید از این مسیر به جزیره سامویی بروید، هزینه رفت و آمد شما بسیار کم‌تر خواهد شد، اما نزدیک به 3 ساعت سفر شما بیش‌تر طول خواهد کشید. به این شکل که ابتدا با هواپیما به سورات تانی رفته و سپس با کشتی عازم سامویی می‌شوید. شاید این راه برای کسانی که مسیر سفر برای‌شان لذت‌بخش است، دلپذیرتر باشد. در ضمن این، راهی ارزان برای سفر به جزیره سامویی خواهد بود.

چگونه به سامویی برویم؟

بهترین زمان سفر به سامویی


توجه داشته باشید که آب و هوای سامویی گرم و مرطوب است اما در مقایسه با سایر شهرهای توریستی تایلند، هوا معتدل‌تر و باثبات‌تر است. ماه‌های آذر و دی و تیر و مرداد، مطلوب‌ترین هوای سامویی به شمار رفته و در این ماه‌ها، تعداد مسافران این جزیره هم بسیار بیشتر از سایر مواقع مشاهده می‌شود. در این شهر، بارش باران نیز به نسبت کم‌تر است و تنها بین آبان ماه و آذر ماه باران می‌بارد که در این زمان قیمت تور سامویی نیز کاهش می‌یابد. متوسط دمای سامویی حدود 27.5 درجه سانتی‌گراد است و مرطوب‌ترین ماه سال در سامویی، ماه نوامبر با میانگین بارش 430mm می‌باشد. گرم‌ترین ماه سامویی، ماه می با میانگین دمای 30 درجه سانتی‌گراد بوده و سردترین ماه سامویی، ماه ژانویه با متوسط دمای 26 درجه سانتی‌گراد است. بهترین ماه برای شنا و تفریحات آبی در دریاهای سامویی، ماه آوریل است که میانگین دمای دریا حدود 28 درجه سانتی‌گراد می‌باشد.

بهترین زمان سفر به سامویی


بهترین فصل سفر به سامویی را می‌توان فصل پاییز و زمستان نام برد. به طور کلی، آب و هوای سامویی در فصل پاییز و زمستان بسیار مطبوع و دلچسب است و بیش‌تر گردشگران این فصل را برای سفر به سامویی انتخاب می‌کنند و به نوعی تور سامویی و تور تایلند در این فصل‌ها طرفداران بیش‌تری را به خود اختصاص می‌دهد.

جاذبه‌های گردشگری سامویی

  • ساحل چاونگ سامویی | Chaweng

ساحل جذاب چاونگ، زیبایی بی‌نظیری را به نمایش در می‌آورد و خالی از لطف نیست که سواحل زیبای سامویی را بشناسید و شاید بتوان گفت؛ زیباترین جزیره سامویی ساحل چاونگ نام دارد که شن‌های سفید، صخره‌های مرجانی و درختان نارگیل به وفور در این ساحل شما را شیفته و مسحور خود می‌کند. امکانات ساحل نظیر هتل‌ها و رستوران‌ها و سایر امکانات رفاهی نیز وضعیت مناسب و ایده‌آلی در این ساحل دارند. این ساحل بهترین جاذبه گردشگری این جزیره می‌باشد که باید در سفر با تور سامویی این مکان را در لیست گردشگری خود اضافه کنید.

ساحل چاونگ سامویی

  • پارک ملی آنگ تونگ | Ang Thong National Marine Park

جالب است بدانید که این پارک در زمان‌های بسیار دور، مکانی برای زندگی افرادی بوده که از جامعه ترد می‌شدند و این روزها، آثار تاریخی از زندگی آن افراد هنوز در این مکان باقی مانده است. در این پارک حدود 40 جزیره کوچک وجود دارد که از جنگل‌های انبوه پوشیده شده‌اند و زیبایی آن را دوچندان کرده است. همچنین حیواناتی مثل میمون‌ها، بوزینه‌ها و دم‌درازها در این پارک زندگی می‌کنند.

پارک ملی آنگ تونگ

  • آبشار ناموآنگ سامویی | Samui Namuang Waterfall

آبشار ناموآنگ یا به عبارتی همان آبشارهای ناموآنگ به دو آبشار مجزا تقسیم بندی شده‌اند که آبشار اول در حدود 18 متر ارتفاع دارد و ارتفاع آبشار دوم به 80 متر می‌رسد. آبشار ناموآنگ جزو زیباترین و جذاب‌ترین آبشار جزیره سامویی محسوب می‌گردد و یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های تفریحی سامویی برای علاقه‌مندانی است که به این جزیره زیبا سفر کرده‌اند. در ضمن مسیر رسیدن به آبشار اول دارای مقدار کمی شیب بوده و مسیر آبشار دوم به دلیل ریزش آب آبشار به اطراف و همین طور بر روی تخته سنگ‌ها مقداری لغزنده است و توصیه می‌شود شما توریست‌های عزیز، کفش مناسب به همراه داشته باشید.

آبشار ناموآنگ سامویی

بهترین هتل‌های سامویی

  • هتل ریتز کارلتون ساموئی | The Ritz-Carlton, Koh Samui

هتل ریتز کارلتون ساموئی یکی از زیباترین و مجلل‌ترین هتل‌های سامویی است. این هتل زیبا و لوکس تمامی امکانات یک هتل ایده‌آل را در خود جمع‌آوری کرده است. ضمنا استخر در فضای باز، اتاق‌‌های بزرگ مدرن و سالن‌‌های خدمات سلامتی تنها قسمتی از امکانات کامل هتل به شمار می‌رود. کیفیت ارائه خدمات در این هتل از سطح بسیار بالایی برخوردار بوده و تمامی کارکنان هتل به زبان‌های چینی، مالزیایی، فیلیپینی، تایلندی و انگلیسی صحبت می‌‌کنند. در آخر، فرودگاه بین‌المللی سامویی در فاصله 4 کیلومتری این هتل قرار دارد.

  • هتل پریویلیج ازرا بیچ کلاب سامویی The Privilege Hotel Ezra Beach Club

این هتل، دقیقا در ساحل بانگراک قرار گرفته است و با معبد بودا تنها 2 کیلومتر فاصله دارد. از امکانات این هتل می‌توان به: استخر روباز، تراس برای آفتاب‌گیری و رستوران و ... اشاره نمود. این هتل تا روستا معروف فیشر من، 5 دقیقه فاصله داشته و تمامی اتاق‌ها مجهز به سیستم تهویه هوا، اتاق نشیمن، چشم‌انداز زیبا از دریا، استخر و یا باغ، اتاق‌های مخصوص برای استراحت میهمانان، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، سشوار و اینترنت بی‌سیم رایگان در تمامی نقاط است. همچنین پذیرش هتل، به صورت 24 ساعته در حال سرویس دهی به میهمانان می‌باشد. کرایه ماشین در هتل برای میهمانان قابل ارائه بوده و از سرگرمی‌های هتل می‌توان به غواصی و اسنورکلینگ اشاره نمود و در آخر فاصله هتل تا ساحل چاونگ 15 دقیقه و تا فرودگاه بین‌المللی سامویی 10 دقیقه می‌باشد.

  • هتل کنراد سامویی | Conrad Koh Samui

هتل کنراد سامویی یکی از بی نظیرترین هتل‌های این شهر ساحلی است و جزو یکی از زیبا‌ترین و شیک‌ترین هتل‌های 5 ستاره ساحلی تایلند نام‌ برده می‌شود، کیفیت بسیار خوب این هتل در زمینه ارائه خدمات زبان‌زد خاص و عام است. در این هتل از استخر‌های لب دریا گرفته تا رستوران‌‌های عالی با غذا‌های متنوع، خوشمزه و امکانات کامل رفاهی همه و همه این هتل را به هتلی بسیار محبوب میان گردشگران تبدیل کرده‌ است. هر آن چیزی که میهمانان از یک هتل 5 ستاره انتظار دارند در این هتل در دسترس‌شان قرار داده و سوئیت‌ ها و اتاق‌های ویلایی هتل با امکانات کامل رفاهی طراحی شده‌اند و در اختیار میهمانان قرار گرفته‌اند.

منبع : تور سامویی

بازدید : 17
دوشنبه 9 خرداد 1401 زمان : 12:52

تور پاتایا

یکی از زیباترین و اصلــی‌تریــن مقاصــد توریست‌ها، پاتایا می‌باشد که سالانه میلیون‌ها گردشگر وارد این شهر بسیار جذاب می‌شوند، این شهر 150 کیلومتر با شهر بانکوک فاصله دارد و ســواحل زیبــا و هتــل‌هــای لوکــس و ســرگرمی‌هــای خوبش این شهر را به شهرت رسانده است و علاوه بر گردشگران خارجی بسیاری نیز تعطیلات خود را در این شهر سپری می‌کنند، اگر در ایام کریســمس به پاتایا سفر کنید، از جمعیت توریستی که در این شهر می‌بینید، تعجب خواهید کرد، همچنین ســال نــو چینــی که در مــاه فوریــه می‌باشد، از زمان‌های بسیار شلوغ پاتایاست، البته این شهر توریستی تقریبا در همه ماه‌های سال شلوغ است اما مسافرت به آن در تمام فصول برگزار می‌گردد و گردشگران را می‌بینید که در کنار دریا و در سواحل از نور خورشید لذت می‌برند و یا با قایق دل به دریا می‌زنند.

پاتایا یکی از شهرهای محبوب میان ایرانی‌ها است و یکی از دلایل مهمی که پاتایا را از میان شهرهای تایلند بیش از هر چیز در بین توریست‌ها مشهور کرده است، رستوران‌های باحال غذاهای فوق العاده و عجیب و ماساژ در این شهر می‌باشد که معروف ترین و بهترین نوع ماساژ ماساژ سنگ داغ است پس اگر با تور پاتایا سفر می‌کنید حتما به مرکز ماساژ بروید و تجربه سفر به پاتایا را برای خود شیرین تر نمایید، همچنین به جزیره مرجانی در جنوب غربی پاتایا بروید و در آن جا اوج آرامش و بودن در طبیعت را تجربه کنید . ضمنا علاوه بر طبیعت زیبا و بی بدیل پاتایا، یکی دیگر از دلایل محبوبیت شهر پاتایا در بین گردشگران است. هتل‌های بسیار لوکس پاتایا و البته خدماتی که این هتل‌ها به مشتریان خود می‌دهند، می‌باشد و جالب است بدانید که بسیاری از ثروتمندان جهان با تورهای لوکس پاتایا به این جا سفر می‌کنند و لااقل یک ماه می‌ماند.

اطلاعات مهم شهر پاتایا


کشور تایلند در جنوب شرقی آسیا قرار دارد و با برمه و لائوس از شمال و از جنوب با مالزی و خلیج تایلند همسایه است. پرجمعیت‌ترین شهر این کشور بانکوک است و نام تایلند در زبان مردم محلی برگرفته از دو لغت Thi و Land می‌باشد که به معنای سرزمین حوری یا همان تایی است. مساحت این کشور 513120 کیلومتر مربع بوده و طبق آمار سرشماری که در سال 68863514 نفر بوده است. این کشور از طریق مرزهای آبی ,از جنوب شرقی با ویتنام در خلیج تایلند و از جنوب غربی با اندونزی و هند در دریای آندمان هم مرز است. شهر پاتایا با بازدید بیش از ۵/۵ میلیون توریست خارجی در سال، یکی از مهم‌ترین مناطق توریستی کشور تایلند به حساب می‌آید.

اطلاعات مهم شهر پاتایا

  • زبان رسمی: کشور تایلندی
  • واحد پول رسمی : بات تایلند
  • نوع برق شهری 220 ولت - 50 هرتز
  • پیش شماره تایلند 66+
  • اختلاف ساعتش با تهران 3:30+
  • شماره‌های ضروری آن به شرح زیر است :
  • شماره پلیس: 191
  • شماره آتش ‌نشانی: 199
  • شماره پلیس گردشگری: 1155
  • رزرو اتوبوس گردشگری: 1188
  • شماره پلیس دریایی : 76211883 (0) 66+
  • شماره بیمارستان بین ‌المللی پوکت: 66 76 249 400 +
  • فرودگاه‌های کشور تایلند: بانکوک: فرودگاه بین‌ المللی دن موئنگ، پاتایا: Pattaya Airpark، پوکت: فرودگاه بین‌المللی پوکت

نقشه گردشگری پاتایا

نقشه گردشگری پاتایا

قیمت تور پاتایا


به طور کلی در سفر با تور پاتایا همه چیز برای سفری کم نظیر برای شما فراهم است. طبیعتا چنین سفری نیاز به بودجه مناسب و معقولی دارد اما این بدان معنا نیست که هزینه‌ها در این شهر توریستی بیش از حد زیاد است و با بودجه ای معمولی نمی‌توان به آن سفر کرد بلکه اتفاقا پاتایا نسبت به دیگر شهرهای تایلند همانند سامویی ارزان‌تر است. لازم به ذکر است که پروازهای این تورها را هم می‌توانید با ایرلاین‌های داخلی و هم با ایرلاین‌‌های خارجی، هر دو تجربه کنید اما یان را هم بدانید این پروازها نیز می‌‌توانند متناسب با هزینه سفرتان انتخاب بشوند. البته پروازهای داخلی تورهای سلام پرواز معمولا ماهان، معراج، ایران ایر و قشم ایر و ... هستند که پروازهای بسیار عالی برای تورهای پاتایا مقرون به صرفه به حساب می‌آیند و افراد زیادی این ایرلاین‌های معتبر را برای سفرشان انتخاب می‌کنند و از خدمات آن‌ها هم بسیار راضی هستند و افراد دیگری هم هستند که از هواپیمایی‌های خارجی مانند امارات، قطر ایرویز و ... استفاده می‌کنند که البته استفاده از این پروازها با بالا رفتن هزینه‌های سفرشان ارتباط مستقیمی خواهد داشت.

قیمت تور پاتایا


البته توجه داشته باشید که قیمت تور پاتایا علاوه بر کلاس پرواز و نوع ایرلاین انتخابی شما، به هتل و محل اقامتتان، مدت زمان تور مسافرتی شما و فصلی که پاتایا سفر می‌کنید هم ارتباط مستقیمی دارد و تمامی این موضوعات می‌تواند بر قیمت تور شما تاثیر بگذارد.

تور پاتایا ارزان


شما علاقه مندان به تجربه‌های جدید تور ارزان پاتایا را می‌توانید فصل‌های کم گردشگر یا لو سیزن را برای سفر انتخای کنید. مثلا زمان‌هایی مانند فصل درس و مدرسه اغلب خانواده‌ها برنامه‌های تفریحی و سفر خود را کاهش می‌دهند و این فرصت ایجاد می‌شود تا تورهایی با هزینه‌های بسیار پایین‌تر از معمول پیدا کنید. به علاوه عواملی مثل آب و هوا نیز در حجم گردشگران تاثیر می‌گذارد یعنی می‌توانید در فصلی سفر کنید که آب و هوای شهر آن قدرها خوب نیست و توریست کم‌تری به آن جا می‌رود. در نهایت با انتخاب هتل‌های متوسط و همین طور پرواز معمولی می‌توانید از هزینه‌های اضافی سفرتان جلوگیری کنید.

تور پاتایا ارزان


ضمنا مهمه بدونید که تور پاتایا ارزان براساس قیمت بلیط هواپیما پرواز ایرانی و پرواز‌های خارجی به مقصد این شهر و قیمت هتل رزرو شده در پاتایا تعیین می‌شود و شما علاوه بر این 2 فاکتور که تاثیر زیادی در قیمت تور دارند، تعداد روزهای مدت تور و فصلی که در آن به آنتالیا سفر می‌کنید نیز می‌توانند قیمت‌ها را دستخوش تغییراتی نماید و همچنین به یاد داشته باشید همیشه ارزان‌ترین تورهای مسافرتی نمی‌توانند دلیل بر بهتر بودن تور مورد نظرتان باشد، برای خرید و یا رزرو خرید تور پاتایا ارزان حتما از آژانس‌های مطمئن و شناخته شده اقدام نمایید.

تور پاتایا لحظه آخری


تور لحظه آخری همان قدر که می‌تواند یک فرصت ایده آل برای سفر باشد، همان قدر هم می‌تواند پولتان را به هدر بدهد. موضوع این جاست که تور لحظه آخری را تنها باید از آژانس‌های چارتر کننده تهیه کنید، متاسفانه بسیاری از آژانس‌های واسطه تنها نام تور لحظه آخری را یدک می‌کشند و در واقع با کم کردن هزینه‌ها کیفیت پایین‌تری را ارائه می‌دهند. تورهای لحظه آخری واقعی خیلی هم ایده آل و خوب هستند اما همانطور که گفته شد به شرطی که از آژانس‌های معتبر خریداری شوند. در ادامه سلام پرواز، متخصص در برگزاری تور مستقیم پاتایا با ارزان‌ترین تعرفه در بازار است و با کادر مجرب خود، شما را در انتخاب بهترین هتل و هواپیما مسافرتی یاری می‌دهد؛ ضمنا هدف ما در درجه اول رضایت مندی شما عزیزان و لذت بردن از سفرتان است و در این راستا تمامی تلاشمان را می‌کنیم تا به این مهم دست یابیم، اگر ما را انتخاب کرده اید، این اطمینان را داشته باشید که از انتخاب خود در نهایت رضایتمند هستید و بدون شک در سفرهای بعدی هم ما افتخار این را داریم تا میزبان شما عزیزان باشیم.

تور پاتایا لحظه آخری

چگونه به پاتایا برویم؟


تایلند در سال‌های اخیر به یکی از مقاصد محبوب و پرطرفدار گردشگری برای ما ایرانی‌ها تبدیل شده و شهرهای آن هم پذیرای میلیون‌ها توریست است. اگر قصد سفر به تایلند و به ویژه پاتایا را دارید به احتمال زیاد بلیط هواپیمایتان را به مقصد فرودگاه یو-تاپائو (U-Tapao Airport) یا همان فرودگاه بین‌المللی پاتایا رزرو کرده اید. راستی شما عزیزان با اطلاع از گزینه‌های حمل و نقل فرودگاه پاتایا می‌توانید با توجه به بودجه سفر و زمانی که در اختیار دارید بهترین گزینه را داشته باشید و به راحتی به هتل و مرکز شهر پاتایا بروید.

چگونه به پاتایا برویم؟

در ابتدا لازمه اطلاعاتی از این فرودگاه داشته باشید. فرودگاه بین المللی یو-تاپائو که به فرودگاه پاتایا مشهور است یکی از فرودگاه‌های کشور تایلند بشمار می‌رود. این فرودگاه 140 کیلومتر با شهر بانکوک و 30 کیلومتر با شهر پاتایا فاصله داشته و تنها با 45 دقیقه رانندگی می‌توانید به شهر پاتایا این پرطرفدارترین شهر ساحلی برسید. اگرچه ممکن است افرادی که به تایلند سفر می‌کنند بلیط هواپیمایشان را به مقصد بانکوک و فرودگاه سووارنابومی (Suvarnabhumi Airport) رزرو کرده باشند و از آنجا راهی پاتایا شوند، اما بسیاری دیگر ترجیح می‌دهند مستقیما به فرودگاه پاتایا پرواز کنند، زیرا این فرودگاه نزدیک‌ترین فرودگاه بین المللی به شهر پاتایا بشمار می‌رود و در نهایت از فرودگاه پاتایا به راحتی و با صرف هزینه ای نسبتا پایین می‌توانید خود را به هتل و مرکز شهر برسانید.

بهترین زمان سفر به پاتایا


در آب و هوای تایلند که پاتایا هم جزو آن است موسمی می‌باشد و سه فصل گرم، خنک و بارنی دارد ولی توجه داشته باشید که پاتایا در تمامی فصل‌ها گرم است و میانگین دمای هوا 29 درجه است و این شهر زیبا از نوامبر تا فوریه فصل خنک خود را تجربه می‌کند که هوا خشک ولی دمای هوا معتدل است و شلوغ‌ترین زمان تور پاتایا در همین فصل می‌باشد؛ ضمنا از اواسط مارس دمای هوا کم کم بالا می‌رود و با آغاز فصل گرم، هوا گرم و مرطوب می‌شود و به دلیل رطوبت موجود در هوا کمی شرایط آب و هوایی سخت‌تر می‌شود که همین موضوع باعث شده که در این زمان تعداد گردشگران کم شود که با بارش در آوریل و اوایل ماه مه، شرایط بهتر می‌شود.

بهترین زمان سفر به پاتایا


بهترین زمان سفر به پاتایا بر اساس آب و هوا، 26 نوامبر تا 25 مارس (5 آذر تا 5 فروردین) می‌باشد. شهر پاتایا در میان دیگر مقاصد گردشگری جهانی، از نظر آب و هوا، نمره 14 از 100 را به خود اختصاص داده است و دمای میانگین در پاتایا در زمان‌‌های مختلف از سال بسیار کم تغییر می‌کند و با توجه به رطوبت، هوا در بیش‌تر سال گرم است. ضمنا احتمال بارش باران در تمام سال محتمل است.


جاذبه‌های گردشگری پاتایا

  • خانه مقدس حقیقت | Sanctuary of Truth

این خانه مقدس حقیقت که کاملا از چوب ساخته شده، در شمال پاتایا و در کنار دریا قرار دارد و 105 متر ارتفاع دارد و در برابر باد و نور آفتاب ساحل دریا کاملا مقاوم است و معماری آن از معماری تایلند قدیم گرفته شده است، وقتی از این بنا بازدید می‌کنید می‌توانید مسئولیت انسان، افکار اولیه، چرخش زندگی، ارتباط زندگی با جهان و هدف مشترک از زندگی به سوی یک مدینه فاضله را درک کنید.

خانه مقدس حقیقت

  • باغ نانگ نوچ پاتایا | Nong Nooch

در این باغ استوایی، گل‌های زیبای استوایی که در کنار مجسمه‌های جالب و خاص تایلندی قرار دارند، زیبایی خاصی را به آن بخشیده اند، طراحی این باغ از طراحی باغ‌های قرن هفدهم در فرانسه در دوره رنسانس الهام گرفته و اگر بخواهید به این باغ بروید حتما حداقل نصف روزتان را باید به بازدید از آن اختصاص دهید و از دیدن گل‌های مختلف، درختان نخل، ارکیده‌های زیبا و بونسای لذت ببرید.

باغ نانگ نوچ پاتایا

  • بازار شناور پاتایا | Pattaya Floating Market

یکی از جاذبه‌های گردشگری پاتایا که از بهترین و جالب‌ترین تجربیات در سفر به این کشور است، رفتن به بازارهای شناور می‌باشد و با تور پاتایا شما می‌توانید با قایق در رودخانه به خرید و فروش بپردازید، در اصلاح محلی به این بازارهای شناور، چهارگانه معلق می‌گویند که همه چیز در آن‌ها یافت می‌شود و از 10 صبح تا 11 شب باز است.

بازار شناور پاتایا

  • پارک آبی رامایانا پاتایا | Ramayana Water Park

پارک آبی رامایانا کی دیگر از جاذبه‌های گردشگری پاتایا می‌باشد که می‌تواند یک روز هیجان انگیز و به یاد ماندنی را برایتان به همراه داشته باشد، لازم به ذکر است که در این پارک، رستورانی وجود دارد که نمای 360 درجه از پاتایا را به شما می‌دهد و در بالای برج مشرف به پارک است و می‌توانید غذایتان را با منظره کلی از پاتایا میل کنید.

پارک آبی رامایانا پاتایا

بهترین هتل‌های پاتایا

  • هتل مرکیور پاتایا اوشن ریزورت | Mercure Pattaya Ocean Resort

این هتل یک هتل چهار ستاره و لوکس در پاتایا تایلند است. دارای 210 اتاق مجهز به تهویه و یخچال بوده و حمام اختصاصی هتل نیز سشوار و دوش دارد. همچنین برخی اتاق‌ها رو به اقیانوش چشم ‌انداز محصور کننده ای به شما خواهند داد. مهم‌ترین امکانات هتل شامل وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، سالن اجتماعات، استخر رو باز، پارک آبی، سالن ورزشی و پذیرش 24 ساعته می‌باشد.

  • هتل ربیت ریزرت پاتایا | Rabbit Resort Pattaya

از هتل‌های پنج ستاره لوکس در این شهر هتل ربیت ریزرت پاتایا نام دارد و این هتل دارای 49 اتاق بوده که تمامی آن‌ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع، وای ‌فای رایگان، تلویزیون کابلی، یخچال و قهوه/چای ساز می‌باشد. ضمنا چشم ‌انداز اتاق‌ها به باغ یا استخر روباز نزدیک هتل بوده و شما میهمانان می‌توانید از استخر روباز هتل استفاده کنید و این هتل خدمات کرایه خودرو نیز به مسافران ارائه می‌دهد و همچنین ترنسفر فرودگاهی در هتل نیز موجود است.

  • هتل رويال كليف گرند پاتايا‬ | Royal Cliff Grand Pattaya

هتل 5 ستاره رویال کلیف درست واقع در شهر پاتایا (Pattaya) است که یکی از بهترین و معروف‌ترین هتل‌های پاتایا می‌باشد. این هتل دارای 15 تیپ مختلف اتاق بوده و در مجموع دارای 1090اتاق و سوییت را داراست. این هتل زنجیره ای از جشنواره‌ها مختلف برنده جوایز بسیار زیادی در زمینه هتل‌ها و خدمات شده و از این حیث جزو هتل‌های پرافتخار این شهر محسوب می‌شود. تعطیلات ساحلی لوکسی در زمین وسیع این گروه هتل‌ها منتظر میهمانان بوده و این هتل 5 ستاره که قبلا برنده جایزه هم شده، منظره ای رو به کوهستان و دریا دارد و 11 رستوران با چندین استخر از امکانات تکمیلی آن می‌باشند. شهر پاتایا در 5 کیلومتری و معبد Khao Phra در 800 متری این هتل واقع شده اند.

  • هتل سنتارا گرند میراژ | Centara Grand Mirage Beach Resort Pattaya

از هتل‌های لوکس 5 ستاره در پاتایا که محبوبیت ویزه ای هم دارد همین است که دارای 555 اتاق است که دارای بالکن خصوصی با دید به مناظر زیبای اطراف هستند. ضمنا از چشمگیرترین امکانات هتل می‌توان به : استخر روباز، تراس، سالن بدنسازی، سونا، ماساژ، بیلیارد، زمین تنیس، تنیس روی میز، غواصی، خدمات تبدیل ارز، سرویس اتاق، وای‌فای رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته و پارکینگ رایگان اشاره کرد. راستی شما میهمانان عزیز در رستوران هتل می‌توانید انواع غذاهای آسیایی را تجربه کنید و می‌توانید صبحانه ای کامل و سلف سرویس را در رستوران Oasis نوش جان کنید. پیشنهاد می‌کنیم حتما غذاهای گریل شده را در رستوران ساحلی Flames و غذاهای آسیایی را در رستوران فضای باز Ginger & Lime امتحان کنید.

لیست هتل‌های پاتایا

در ادامه می‌توانید لیست هتل‌های محبوب پاتایا را مشاهده کنید

  • هتل Signature Pattaya
  • هتل Garden Cliff Resort Pattaya
  • هتل AVANI Pattaya Resort
  • هتل Amari Ocean Pattaya
  • هتل Bett Pattaya
  • هتل Travelodge Pattaya
  • هتل Sunbeam Pattaya
  • هتل Siam Bayshore Resort Pattaya
  • هتل Vista Pattaya
  • هتل Aiyara Grand
  • هتل Pattaya Sea View Pattaya

  • هتل Sun City Pattaya

منبع : تور پاتایا

بازدید : 27
سه شنبه 2 فروردين 1401 زمان : 11:19

در سال‌های اخیر شهر توریستی و جذاب پوکت تبدیل به یکی از محبوب‌ترین شهرها در بین تمامی گردشگران از سراسر جهان شده است و یکی از دلایل این موضوع زیبایی بی‌حد و حصر پوکت و تنوع غذا و تفریحات در این شهر می‌باشد. یکی از زیباترین مناطق دنیا، جزیره پوکت است که در جنوب غربی کشور تایلند قرار دارد و افسانه‌های زیادی در دل دارد. اگر می‌خواهید یک تعطیلات عالی و تمام و کمال را بگذرانید تور پوکت گزینه بسیار خوبی است؛ اینکه در این جزیره رویایی هر آنچه برای یک ریکاوری کامل لازم است وجود دارد. سواحل شنی زیبا، آبی گرم و زلال از جمله جاذبه‌های زیرآبی پوکت بوده که شما را حیرت‌زده می‌کند. شما گردشگران عزیز می‌توانید در این آب‌های آبی‌رنگ و شفاف به راحتی غواصی کنید.

ضمنا اگر خیلی اهل دریا و ساحل نیستید باز هم گزینه بسیار خوبی برای سفرتان است زیرا تورهایی در جزیره پوکت برگزار می‌شود که شما می‌توانید با آن‌ها از جنگل‌های سرسبز گرمسیری، جنگل‌های گسترده‌ی نارگیل، شالیزارها دیدن نمایید. علاوه بر این، سواری بر روی فیل‌ها، موج سواری، قایق سواری با قایق‌های بامبو و حتی بانجی جامپینگ را به تجربیات شیرین سفر خود اضافه کنید. توجه داشته باشید که پوکت، بهشت گمشده‌ای است که تنها با رفتن به آن می‌توانید کشف‌اش کنید و پی به زیبایی ناب این جزیره استوایی ببرید. نگران جیبتان هستید؟ ما برای همین موضوع در این جا هستیم و در کنار شما.

اطلاعات مهم شهر پوکت


پوکت جزیره‌ای بسیار زیبا و سرسبز درست در 862 کیلومتری جنوب بانکوک می‌باشد که همچون نگینی در دیای آندامان می‌درخشد و با این همه چشم‌نوازی هر ساله مسافران زیادی را برای تفریح و گردش به خود جذب می‌کند. پوکت به خاطر شن‌‌های ساحلی سفیدش، درختان نخلش، دریاهای نیلگون و شفافش و شهرهای پر جنب و جوشی که دارد به عنوان یکی از محبوب‌ترین سواحل گردشگری در جهان هم نام‌برده می‌شود. شهر پوکت در کشور تایلند، از لحاظ جغرافیایی بیش از نیمی از آن را جنگل پوشانده و به همین دلیل اسم این جزیره رو پوکت گذاشتن که به زبان مالزیایی، "کوه یا تپه" معنی می‌دهد. همچنین مساحت این شهر 543 کیلومتر مربع بوده و جمعیت حاضر در آن طبق آمار سرشماری در سال 2015 میلادی این شهر دارای جمعیت 386.605 نفر است.

اطلاعات مهم شهر پوکت

  • زبان رسمی: تایلندی
  • واحد پول رسمی: بات تایلند (THB)
  • نوع برق شهری: 220 ولت – 50 هرتز
  • پیش شماره تایلند: 66+
  • پیش شماره پوکت: 076 (گرفتن کد حتی وقتی در این ناحیه قرار دارید ضروری است)
  • اختلاف ساعت با تهران: 3:30+
  • شماره‌های ضروری شهر پوکت:
  • شماره پلیس: 191
  • شماره آتش ‌نشانی: 199
  • شماره پلیس گردشگری: 1155
  • شماره پلیس دریایی: 883 211 76(0) 66+
  • شماره بیمارستان بین ‌المللی پوکت: 400 249 76 66+


قیمت تور پوکت


پوکت از آن مقصدهای پرطرفدار است که همیشه مملو از گردشگر و توریست خارجی است. این شهر زیبا می‌تواند سفری خاطره انگیز و به یادماندنی برای‌تان رقم بزند. سفر به پوکت هم می‌تواند خیلی لوکس و مجلل باشد و هم می‌تواند معمولی و ارزان‌تر باشد چرا که همه چیز برای اینکه قیمت تور پوکت را تعیین می‌کند، انتخاب‌های متنوع شماست. حداقل قیمت این سفر برای اقامتی 7، 8 روزه و در سطح متوسط چیزی از حدود 7 تا 8 میلیون تومان شروع می‌شود که با تغییر شرایط سفر و امکانات و خدماتی که طلب می‌کنید می‌توانید این هزینه را کم‌تر یا بیش‌ترش کنید.

قیمت تور پوکت

بطور کلی قیمت تور پوکت به عوامل همچون: رزرو هتل همراه با وعده‌های غذایی، خرید آنلاین بلیط پرواز خارجی، نوع خدماتی که ارائه می‌شود، ترانسفر فرودگاهی برای رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، تور لیدر فارسی زبان کاملا مسلط به زبان انگلیسی، گشت شهری رایگان و ارائه سیم‌کارت و ... بستگی دارد و خوشبختانه شما این امکان را دارید با بررسی وب‌سایت سلام پرواز تورهای لحظه آخری پوکت را به راحتی رزرو نموده و از سفری ارزان و مقرون به‌صرفه در کنار خانواده‌تان لذت ببرید.

تور پوکت ارزان


پیدا کردن تور ارزان خیلی هم کار سختی نیست تنها باید چند مورد را مد نظر داشته باشید. به طور مثال اگر هتلی با رده متوسط انتخاب کنید می‌توانید تا حد زیادی در هزینه‌های‌تان صرفه جویی کنید. البته این به معنای سفری بد و سطح پایین نیست چون بسیاری از هتل‌های 3 ستاره پوکت نیز از برخی جهات مناسب و کاملا ایده‌آل هستند. موضوع دیگر انتخاب نوع ایرلاین و کلاس پروازی شماست که تا آنجاییکه می‌دانید صندلی‌های فرست کلاس و بیزنس کلاس در همه هواپیماها قیمت بیش‌تری برخوردارند؛ به علاوه پروازهای خارجی کلا گران‌تر از پروازهای ایرانی هستند و رعایت تمام این‌ها و دقت در جزئیات سفر می‌تواند هزینه‌ها را تا حد زیادی کاهش دهد. موضوع بعدی مدت زمان تور انتخابی و فصلی که به پوکت سفر می‌کنید همگی می‌تواند در نرخ تور شما تاثیرات به‌سزایی بگذارد.

تور پوکت ارزان

تور پوکت لحظه آخری


در ایران یکی از معروف‌ترین واژه‌های مرتبط با گردشگری، تور لحظه آخری می‌باشد که بیش‌تر مسافران منتظر دریافت یک پیشنهاد ویژه خرید تور با این عنوان هستند. قطعا می‌دانید که تور لحظه آخری معمولا طرفداران زیادی دارد. این تورها بیش‌تر در زمان کم‌توریست توسط آژانس‌های چارتر کننده برگزار می‌شود و اگر می‌خواهید از این تورها استفاده کنید حتما باید پاستورتتان آماده باشد و اگر کشور مقصد نیاز به ویزا دارد باید برای آن هم از قبل برنامه‌ریزی کرده باشید. تورهای لحظه آخری به دلیل پر شدن ظرفیت هواپیما و هتل‌ها تخفیف‌های خوبی را به گردشگران ارائه می‌دهند. همین طور زمانی که به دلایلی مانند بدی آب و هوا مسافر کم است، این تورها فرصت خوبی برای سفر ارزان ایجاد می‌کنند.

تور پوکت لحظه آخری

چگونه به پوکت برویم؟


2 حالت برای مسافران تور پوکت ارائه شده است یکی با ایرلاین‌های داخلی و دیگری ایرلاین‌های خارجی. اگر برای سفر به پوکت از تهران راهی می‌شوید این امکان را دارید که با خطوط هوایی قطر ایرویز ابتدا خود را به دوحه برسانید و از آنجا مستقیما در پوکت فرود بیایید و یا این که از طریق هواپیمایی امارات، ابتدا در دوبی فرود بیایید و از آنجا مستقیما به پوکت بروید؛ این پروازها مربوط به ایرلاین‌های خارجی است. اما در خصوص پروازهای ایرانی این را بدانید که با توجه به فاصله بسیار زیادی که پوکت با ایران دارد، راحت‌ترین راه برای سفر کردن به آن، استفاده از مسیر هوایی است.

چگونه به پوکت برویم؟


از ایران پرواز مستقیم به پوکت وجود ندارد و برای رسیدن به پوکت شما باید به فرودگاه بانکوک رفته، سپس از فرودگاه بانکوک با خطوط هوایی متنوعی همچون ایراسیا (Air Asia)، تای ایرویز (Thai AirWays)، اورینت تای (Orient Thai) و نوک ایر (nok Air) که هر روز از بانکوک برای پوکت پرواز دارند و مدت زمان آن نیز حدود 70 دقیقه است به مقصد خود پوکت برسید. اگر شما مسافران از طریق پروازهای هواپیمایی ماهان راهی پوکت می‌شوید باید ابتدا به بانکوک پایتخت تایلند بروید، در فرودگاه بانکوک دوباره سوار هواپیما شوید و در پوکت پیاده شوید. در ادامه لازم به ذکر است که یک فرودگاه در شمال جزیره پوکت قرار دارد و هر روز پروازهای بسیار زیادی از همه ‌جای جهان به آن انجام می‌شود.

بهترین زمان سفر به پوکت


پوکت در طول سال، هوایی گرم و شرجی را تجربه می‌کند و فصل گرما در این جزیره از ماه مارچ تا اوایل می (فروردین ماه تا خرداد ماه) می‌باشد و در طول تابستان، فصل مانسون از ماه می تا اکتبر (خرداد ماه تا آبان ماه) است. در این شهر صبح‌ها و بعد از ظهرهای آن آفتابی و صاف است، اما هنگام عصرها هوا بارانی می‌شود و بارانی عالی شروع به باریدن می‌کند. این را هم بدانید که بومی‌های این منطقه، ماه نوامبر تا فوریه (آذر ماه تا اسفند ماه) را فصل سرما نامیده‌اند لذا هوا عالی و مطبوع می‌شود تا جایی که بیش‌تر گردشگران این فصل را جهت سفر با تور پوکت انتخاب می‌کنند.

بهترین زمان سفر به پوکت


در ادامه بهترین زمان سفر به پوکت، در (ماه‌های نوامبر تا آوریل (10 آبان تا 10 اردیبهشت) است، زمانی که شرایط آب و هوایی برای فعالیت‌‌های ساحلی، مانند شنا و قایقرانی، ایده‌آل و مناسب هستند. ضمنا شش ماهه بین ماه‌‌های می تا اکتبر (11 اردیبهشت تا 9 آبان)، فصل باد و بارش‌های موسمی به شمار می‌رود و اگر چه هزینه هتل‌ها و محل‌های اقامتی در این زمان از سال بسیار پایین‌تر است، اما شرایط آب و هوایی می‌‌تواند به موقعیتی خطرناک بدل شود.

جاذبه‌های گردشگری پوکت

  • جزیره‌ فانگ انگا | Phang Nga Bay

جزیره‌ فانگ انگا که بیش‌تر به عنوان جزیره‌ جیمز باند شناخته می‌‌شود، مقصدی بی نظیر برای سفری ماجراجویانه و لذت بخش است. جالب است بدانید جاذبه‌‌‌های اصلی این جزیره، ساختارهای سنگ آهکی سربرافراشته از دریا می‌باشند که چندین شرکت مختلف ارائه دهنده‌ تور، امکان گشت و گذاری راحت را در این جزیره به میهمانان خود ارائه می‌کنند که تجربیات به یادماندنی و مهیجی برای شما خواهد بود. در اینجا می‌توانید به غواصی، قایق ‌سواری در میان غارهای آهکی و ماهیگیری مشغول شوید و این جزیره را حتما در لیست گردشگری خود قرار دهید. اگر دنبال تجربه‌ای به یاد ماندنی هستید، به هیچ وجه بازدید از جزیره‌ فانگ انگا را از دست ندهید.

جزیره‌ فانگ انگا

جزایر فی فی | Phi Phi Islands

امکان ندارد اسم پوکت را شنیده باشید، اما نام جزایر فی فی به گوشتان نخورده باشد چرا که این جزیره جزو جذاب‌ترین و مشهورترین جاذبه‌های دیدنی پوکت می‌باشند. اصلا سفر به پوکت بدون دیدن این جزایر فوق‌ العاده زیبا که نمونه‌‌اش را در جهان هم ندیده‌اید، فایده ندارد. این جزایر یکی از پرطرفدارترین، نقاط توریستی تایلند بوده که قایق‌های مختلفی در طول روز، به آن‌‌ها در حال رفت و آمد هستند. ضمنا، این جزایر از دو جزیره مهم از جمله فی فی کوچک و فی فی بزرگ تشکیل شده است. فی فی کوچک خالی از سکنه بوده، اما غار بی‌نظیر و زیبایی به نام "Viking" در آن قرار دارد که بر جذابیت‌‌های آن افزوده است.

جزایر فی فی

  • مجسمه بودای بزرگ | Big Buddha Phuket

مجسمه بودای بزرگ نیز یکی از نقاط توریستی و دیدنی این جزیره دوست داشتنی بکر است. ارتفاع این مجسمه 45 متر است و شما مسافران از دوردست هم به ‌راحتی می‌توانید آن را مشاهده کنید. با حضور در این مکان، نمایی شگفت‌انگیز و 360 درجه از جزیره را نظاره‌گر خواهید بود و می‌توانید در کنار آن کلی عکس یادگاری بگیرید و خاطره خود را از سفر به این نقطه ثبت کنید.

مجسمه بودای بزرگ

  • پارک تفریحی فانتازیا | Phuket FantaSea

جالب است بدانید که پارک فانتازیا پوکت به نوعی به دیزنی ‌لند جنوب ‌شرقی آسیا معروف است و همین‌طور نماد فرهنگ، تاریخ و هنر تایلند هم به شمار می‌آید. فانتازیا از جاذبه‌‌های مهیج و سرگرم‌کننده‌ای از جمله سیرک‌‌های بامزه، فروشگاه‌‌های متنوع و نمایش‌ها و رویدادهای فرهنگی برجسته و بزرگی برخوردار است. غذا خوردن در رستوران بوفه "گلدن کیناری" نیز از جذابیت‌‌های این پارک تفریحی به شمار می‌رود.

پارک تفریحی فانتازیا

بهترین هتل‌های پوکت

  • هتل پوکت ماریوت ریزورت‌ اند اسپا مرلین بیچ |Phuket Marriott Resort & Spa, Merlin Beach

این هتل با امکاناتی اعم از: 3 استخر روباز، 8 رستوران و کافی شاپ، خدمات آبگرم ویژه، باشگاه بازی کودکان، فعالیت‌های هیجان انگیز، ساحل خصوصی و اینترنت رایگان در تمام مناطق هتل مناسب خانواده‌ها و همچنین جمع جوان‌ها هست. ضمنا اتاق‌های بزرگ هتل با طراحی زیبا و مدرن و نورگیر طبیعی مناسب، شامل یک تراس خصوصی، تلویزیون صفحه تخت، گاو صندوق، یک حمام با دوش و وان جداگانه و سشوار است.

  • هتل جی دبلیو ماریوت پوکت ریزورت اند اسپا | JW Marriott Phuket Resort & Spa

یکی از گران‌ترین و البته لوکس‌ترین هتل‌‌های پوکت همین هتل جذاب است و اینکه باغ‌‌های پر از گیاهان گرمسیری و خدمات 24 ساعته این هتل تقریبا بی‌‌نقص بوده و موقعیت مکانی هتل در نزدیکی فرودگاه بین ‌المللی پوکت و دارای دسترسی عالی به شهر است؛ اما احتمالا برای آن دسته از مسافران تور تایلند که ترجیح می‌دهند جزیره را بگردند این منطقه از پوکت زیاد جذاب نیست. هتل جی دبلیو ماریوت پوکت 3 استخر شنای بسیار سطح بالا، یک اسپای لوکس و 12 رستوران و کافه مختلف را در خود دارد.

  • هتل گرند مرکور پوکت پاتونگ | Grand Mercure Phuket Patong

این هتل لوکس و بسیار شگفت ‌انگیز دارای 314 اتاق است. هتل در مرکز منطقه پاتونگ قرار گرفته است و به فاصله یک پیاده ‌روی کوتاه از ساحل بسیار معروف پاتونگ و زندگی شبانه جاده بانگلا فاصله زمانی دارد. در ضمن تمامی اتاق‌ها به سبک مدرن هستند و سرویس‌‌های بهداشتی لوکسی دارند و بعضی از اتاق‌های هتل گرند مرکور پوکت بالکن هم دارند. راستی در بخش طراحی این هتل، از زیبایی‌های طبیعی پوکت و میراث فرهنگی تایلند هم بهره برده شده است.

  • هتل کالیما ریزورت اند اسپا پوکت | Kalima Resort & Spa

هتل کالیما ریزورت اند اسپا پوکت تنها 5 دقیقه با قلب پرتپش پوکت یعنی پاتونگ فاصله زمانی دارد. این هتل با امکانات فوق‌العاده عالی که به میهمانان خود ارائه می‌کند، توانسته محبوبیت بسیار زیادی را در میان میهمانان کسب کند. در ضمن شما میهمانان این امکان را دارید که بعد از گذراندن یک روز پرهیجان در استخر هتل شنا کنید و یا از خدمات ماساژ و اسپای ارائه شده در هتل لذت ببرید. هتل 5 ستاره هتل کالیما ریزورت اند اسپا در موقعیت عالی و مناسبی قرار دارد و تنها 5 دقیقه با مرکز خرید جانگ سیلون و نیم ساعت تا فرودگاه بین‌المللی پوکت فاصله دارد.

لیست هتل‌های پوکت

در ادامه می‌توانید لیست هتل‌های محبوب پوکت را مشاهده بفرمایید

  • هتل Hyatt Regency Phuket Resort
  • هتل Avista Hideaway Phuket
  • هتل Hyatt Palace Phuket Patong
  • هتل Araya Beach Patong Phuket
  • هتل The Ashlee Heights Patong
  • هتل Patong Heritage Phuket
  • هتل The Lunar Patong Phuket
  • هتل Sunset Beach Resort Phuket
  • هتل Shanaya Beach Resort Phuket
  • هتل Grand Mercure Phuket
  • هتل The Charm Resort Phuket
  • هتل The Gig Hotel Patong Beach

منبع : تور پوکت

بازدید : 30
دوشنبه 23 اسفند 1400 زمان : 10:25

سفر به تایلند یعنی سفر به بکرترین، سرسبزترین و رویایی‌ترین مکان‌های گردشگری جهان که شما را شیفته و مجذوب خود می‌کند و سالانه هزاران گردشگر را با خود به معروف‌ترین جزیره‌های دنیا با آن آب و هوای نسبتا استوایی و عالی خود، شهرهای ساحلی و توریستی و مهم‌تر با فرهنگ و آداب و رسوم مردم آشنا می‌کند و وقتی تایلند را که با دیگر کشورهای آسیای جنوب شرقی مقایسه می‌کنیم به این نتیجه می‌رسیم که این کشور استوایی و گرم ولی در عین حال خوش آب و هوا، یکی از بهترین و محبوب‌ترین کشورهای آسیایی از نظر گردشگری است چرا که همه به دنبال تعریفاتی که از معابد و غذاها شنیده‌اند هستند و گردشگران می‌توانند در سفر به آن همواره از جاذبه‌های گردشگری دیدن کنند.

اطلاعات مهم کشور تایلند


کشور تایلند درست در جنوب شرقی آسیا و منطقه هندو چین قرار گرفته است و اینکه مساحت این کشور 513.115 کیلومتر مربع می‌باشد و جالبه بدونید تايلند به كشور هزار معبد معروف است. تایلند از شمال و شرق با کشور لائوس، از جنوب شرق با کشور کامبوج، از شمال غرب و غرب با کشور برمه، از جنوب با کشور مالزی و آب‌های اقیانوس هند همسایه بوده و در این کشور همانند دیگر کشورهای منطقه آسیای جنوب شرقی، بارش باران‌های فصلی باعث رویش جنگل‌‌های استوایی بسیار زیبا و بکری شده است.

در ضمن تایلند در گذشته " سیام " نامیده می‌شده است، اما در سال 1949 میلادی به طور رسمی نام تایلند بر را بر آن گذاشتند و نیز این نام از قوم تای برگرفته شده که " تای " به معنی آزادی است. پرجمعیت‌ترین شهر این کشور بانکوک می‌باشد و در این کشور بیش‌تر مردم به طور کلی به زبان محلی صحبت می‌کنند. زبان کشور تایلند تایلندی است و واحد پول رسمی در این کشور نیز "بات" اعلام شده و در ادامه شهروندان تايلند، در داشتن هر دينی آزاد هستند. اگر چه اكثريت آن‌ها بودايی و اقليتی مسلمان هستند و مسلمانان عمدتا در جنوب کشور متمرکز و بيش‌تر آنان دارای مذهب شافعی بوده و اقليت شيعه نيز در استان‌‏های جنوبی و مرزی و در بانکوک متمرکز هستند.

تور تایلند

  • زبان رسمی: تایلندی
  • واحد پول رسمی: بات تایلند
  • نوع برق شهری: 220 ولت – 50 هرتز
  • پیش شماره تایلند: 66+
  • اختلاف ساعت با تهران: 3:30+
  • شماره‌های ضروری: شماره پلیس: 191
  • شماره آتش‌نشانی: 199
  • شماره پلیس گردشگری: 1155
  • رزرو اتوبوس گردشگری: 1188
  • شماره پلیس دریایی: 883 211 76(0) 66+
  • شماره بیمارستان بین‌المللی پوکت: 400 249 76 66+
  • فرودگاه‌های کشور تایلند: بانکوک: فرودگاه بین‌المللی دن موئنگ
  • پاتایا: Pattaya Airpark
  • پوکت: فرودگاه بین‌المللی پوکت

نقشه گردشگری تایلند

نقشه گردشگری تایلند

قیمت تور تایلند


عوامل متعددی بر قیمت تورها تاثیر می‌گذارند و قیمت‌ها را با توجه به فاکتورهای متعددی می‌توان پیش بینی کرد. یکی از مسائل مهم تعداد روزهای اقامت و البته فصلی است که در آن سفر می‌کنید. برای مثال هزینه سفر به تایلند در فصل‌های بارانی و زمانی که متقاضی سفر کم‌تر است، کاهش می‌یابد و در فصول خوش آب و هوا یا زمان برگزاری فستیوال‌های مهم، قیمت‌ها بیش‌تر خواهند شد. تعداد شهرهایی که از آن‌ها بازدید می‌کنید هم روی قیمت‌ها موثر است. معمولا تورهای ترکیبی گران‌تر هستند. با توجه به همه این موارد، در حال حاضر قیمت تور تایلند بسته به نوع پرواز و هتلی که انتخاب می‌کنید بازه‌ای در حدود 6 تا 9 میلیون تومان را در بر می‌گیرد.

قیمت تور تایلند


در ادامه قیمت تورهای تایلند به عوامل مختلفی همچون رزرو هتل‌های همراه با وعده‌های غذایی، بلیط هواپیما، نوع خدماتی که ارائه می‌شود، ترانسفر فرودگاهی برای رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، تور لیدر فارسی زبان کاملا مسلط به زبان انگلیسی، گشت شهری رایگان و ارائه سیمکارت و ... بستگی دارد و شما مسافران عزیز این امکان را دارید برای داشتن سفری ارزان قیمت به این کشور تورهای لحظه آخری تایلند را از وب سایت ما خریداری نمایید.

تور تایلند ارزان


اگر می‌خواهید سفر کم هزینه‌تری داشته باشید، باید به چند نکته دقت کنید‌: اول این که فصل‌هایی را انتخاب کنید که تعداد گردشگران کم‌تر است. وضعیت آب و هوای تایلند در این مورد نقش موثری ایفا می‌کند. روزهای اوج گرما و رطوبت یا زمان باران‌های موسمی استوایی، فصل کم گردشگر محسوب می‌شود. زمان‌هایی مثل تعطیلات سال نوی میلادی یا نوروز خودمان، تعداد متقاضیان سفر و به تبع آن، قیمت‌ها افزایش می‌یابد. نکته مهم دیگر این است که دور تورهای ترکیبی را خط بکشید. وقتی قرار باشد از چند شهر بازدید کنید، هزینه‌ها بیش‌تر می‌شوند. مسئله بعدی مدت زمان اقامت است، در صورت امکان، پکیج‌هایی را انتخاب کنید که شامل تعداد روزهای کم‌تری می‌شوند. این را هم همیشه به یاد داشته باشید همیشه ارزان‌ترین قیمت تور نمی‌تواند دلیل بر بهتر بودن آن پکیج مسافرتی باشد، بعضی از آژانس‌های هواپیمایی با ارائه تور ارزان‌تر و بی کیفیت فقط باعث هدر رفتن سرمایه و زمان شما می‌شوند پس همیشه هوشمندانه رفتار کنید و در آخر مجموعه ما در بالای همین صفحه قیمت‌های مختلفی برای تور‌های این مقصد را خدمت شما ارائه کرده‌اند تا با توجه به بودجه مورد نظرتان، بهترین انتخاب تور را داشته باشید.

تور تایلند لحظه آخری


منظور از تور لحظه آخری همان تور ارزان است ولی شرایط خاصی هم دارد چرا که به تورهای دقیقه 90 هم شناخته می‌شوند اما برای پیدا کردن این گونه تورها باید تا نزدیک شدن به زمان حرکت صبر کنید. آژانس‌هایی که پروازها را چارتر کرده باشند در صورتی که ظرفیت مسافران تکمیل نشده باشد، پرواز را با قیمت کم‌تری به مسافرانشان با آفرهای ویژه‌ای ارائه می‌دهند. البته این در صورتی است که تمامی موارد لازم، مانند ویزا، آماده باشد. به صورت کلی، اگر زیاد سخت نمی‌گیرید و همیشه آماده سفر هستید، حواس تان به آفرهایی که آژانس‌های هواپیمایی در روزهای نزدیک پرواز یا فصول کم گردشگر ارائه می‌دهند، باشد و از فرصت‌ها استفاده کنید. ضمنا از آنجایی که سفر با تور تایلند نیاز به اخذ ویزا دارد و شاید با خودتان فکر کنید پس نمی‌توانید از تورهای لحظه آخری تایلند استفاده کنید ولی نگران نباشید چرا که مجموعه ما به راحتی برای شما ویزای فوری تایلند را خواهد گرفت فقط کافیست که مراحل سفرتان را به ما بسپارید.

تور لحظه آخری تایلند

بهترین زمان سفر به تایلند


به هر جای دنیا که سفر می‌کنید دانستن بهترین زمان برای سفر به آن منطقه همیشه مورد بحث و ضروری است و وقتی صحبت از تور تایلند باشد، باید بدانید که در این سرزمین خبری از شرایط آب و هوایی سخت و خاصی نیست و خوشبختانه شما مسافر عزیز همیشه شاهد آب و هوایی مطبوع و دلپذیر هستید و در این سرزمین به نوعی فصل وجود ندارد، لااقل نه با آن مفهومی که ما تابحال فهمیدیم؛ به طوری که در تایلند تمام طول سال هوا گرم و دلچسب است و اینکه چند ماهی از سال هم باران بیش‌تری میبارد و لازم به ذکر است که به شکل کلی 3 فصل در این سرزمین وجود دارد‌: فصل گرم، فصل بارانی و فصل خنک. همچنین در تابستان هوا گرم‌تر از حد معمول می‌شود و نوامبر تا فوریه خنک‌ترین ماه‌‌های سال هستند، در این مدت باران کم‌تری نسبت به باقی زمان‌ها باریده و نیز برای انتخاب زمانی مناسب برای رفتن با تور تایلند، حذف گزینه فصل بارندگی (جولای تا اکتبر) احتمالا بهترین تصمیم جهت اقدام خرید تور این کشور می‌باشد.

تور ارزان تایلند


نکته بعدی اینکه فصل‌‌ها تقریبا در تمام کشور به یک شکل هستند، ولی مناطقی در این کشور با الگوهای آب و هوایی متفاوت هم به چشم می‌خورد؛ به طور کلی هیچ زمانی برای بازدید از تایلند را نمی‌توانیم بگوییم بد است و اگر قصد دارید به این امید به تایلند بیایید که بعد از بازگشت به خانه، اثرات آفتاب و حتی برنزه شدن را بر روی پوست خود مشاهده نمایید، بهتر است ماه‌های جولای تا اکتبر (۱۰ تیر تا ۹ آبان) را برای سفر انتخاب کنید و در طول این ماه‌ها، فصل بارندگی‌های موسمی رو به اتمام است و آب و هوای تمام کشور، از چیانگ مای که همیشه سرد و مرطوب است گرفته تا بانکوک که همیشه طوفانی و در حال بارندگی می‌باشد در حال تغییر و رو به گرما می‌روند.

جاذبه‌های گردشگری تایلند

  • بازارهای شناور بانکوک (Floating Markets near Bangkok)

برای آشنایی با نحوه خرید مردم بانکوک و همچنین آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم مردم تایلند پیشنهاد می‌کنیم به بازارهای شناور بانکوک سری بزنید، در پایتخت این کشور کانال‌های پر از فروشندگان و خریداران را می‌بینید به نحوی که امروز بیش‌تر جزو برترین جاذبه‌های تایلند شناخته می‌شوند تا بازاری برای خرید اما همچنان بسیار پر سر و صدا و وست داشتنی هستند و انواع غذاهای خوشمزه در آن فروخته می‌شوند. گردشگران بیش‌تر بازار Damnoen Saduak را انتخاب می‌کنند و انتخاب بسیاری از مردم محلی بازار شناور Amphawa می‌باشد.

بازار شناور تایلند

  • جزایر رویایی سیمیلان تایلند (Similan Island)

جزایر سیمیلان جزو زیباترین و بهترین جزایر تایلند بشمار می‌رود که متاسفانه یا خوشبختانه بسیاری از توریست‌ها از وجود آن شاید بی خبر باشند. جزیره بسیار معروف فی فی را با تمام زیبایی‌ها و جلوه‌های مبهوت کننده طبیعی اش در نظر اشته باشید، حالا تصور کنید که جزیره ای دقیقا شبیهه به جزیره فی فی اما کوچک‌تر، خلوت‌تر و بکرتر و حتی زیباتر در تایلند جای خوش کرده است و در واقع 9 تا از این جزیره‌ها در یک امتداد قرار گرفته‌اند. بله، درست شنیده‌اید 9 جزیره رویایی و بهشتی که در مجموع جزایر سیمیلان را تشکیل می‌دهند که هر کدام جذابیت‌های خاص خودشان را دارند.

  • جزیره مرجان پاتایا (Koh Larn)

این جزیره درست در 7 کیلومتری جنوب غربی پاتایا یکی از زیباترین جزایر مرجانی، سواحل شنی سفید و آب‌‌های شفاف گرفته است. لازم به ذکر است جزیره‌ مرجانی مذکور غیر قابل سکونت بوده و تمام مساحت آن برای امکانات تفریحی و رفاهی گردشگران در نظر گرفته شده و شما گردشگران می‌‌توانند سوار بر قایق کف شیشه‌ای از زیبایی این جزیره‌ کلی لذت ببرند و در ضمن این جزیره یکی از شگفت ‌انگیزترین نواحی برای غواصی بشمار می‌رود.

  • جزایر فی فی (Phi Phi Islands)

این جزیره بسیار زیبا در استان کرابی (Krabi) قرار دارد و یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری تایلند محسوب شده و این شهرت در میان مکان‌های جذاب و دیدنی تایلند به‌‎ دلیل دربرگرفتن چندین جزیره و امکان سفر یک روزه به همه آن‌هاست. جالبه بدونید یکی از نقاط معروف در جزایر فی فی ساحل میمون (Monkey Beach) است.

  • پارک ملی خائو سوک (Khao Sok National Park)

پارک ملی خائو سوک در بزرگ‌ترین استان جنوب تایلند به نام سوراتانی قرار دارد و جایگاه وسیع‌ترین جنگل‌های بکر و بی نظیر جهان بشمار می‌رود. این پارک ملی یک مقصد گردشگری بی نظیر و عالی است. این پارک برای آن دسته از علاقه مندانی است که ترجیح می‌دهند در زیبایی‌های طبیعت کشور تایلند غرق شوند و آرامش را در این نواحی به خود هدیه دهند. در ضمن قسمت‌هایی از جنگل‌های بارانی قدیمی توسط یک رشته کوه آهکی شگفت‌انگیزی در طول پارک ملی گسترده شده است.

بهترین هتل‌های تایلند

  • هتل امانپوری پوکت | Amanpuri

پیش از این که پوکت پر از اقامتگاه‌‌ها و هتل‌‌های 5 ستاره بشود، هتل فوق ‌العاده لوکس و بسیار زیبای Amanpuri وجود داشته و می‌توان گفت این هتل تمامی استانداردهای هتل‌‌های لوکس را داراست و همچنان یکی از بهترین هتل‌های کل کشور هم بشمار می‌رود و در آخر اتاق‌ها و محوطه‌های شیک و به دقت تزئین شده، آرامش و خاص بودن را انتقال می‌دهند.

  • هتل سیکس سنسز سامویی | Six Senses

به جرات می‌توان گفت این هتل رویایی و بی نظیر درست در سال 2008 میلادی همه رقبای خود در سراسر جهان را کنار زد و توسط مجله Conde Nast Traveler بهترین هتل دنیا لقب گرفته است. در ضمن جای تعجب هم ندارد، چرا که امکاناتی همچون پیشخدمت شخصی مترادف با خدماتی بی‌ نقص و توجه کامل به جزئیات می‌باشد. در ادامه بدانید که این هتل مجلل میهمانان ویلاها، استخرهای بی‌انتهای اختصاصی خودشان را دارند و این هتل یک استخر بی‌انتهای فوق‌ العاده وسیع برای استفاده همه میهمانان نیز دارد. همچنین 8.1 هکتار زمین اختصاصی در شمالی‌ترین بخش سامویی حریم خصوصی کامل مهمانان را تضمین می‌‌کند.

  • هتل رویال بیچ کلیف تراس پاتایا | Royal Cliff Beach Terrace

این اقامتگاه یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره پاتایا بشمار می‌رود و به زیبایی در کنار دریا واقع شده است، ضمنا این هتل از مرکز نمایشگاه این شهر و کوه‌هال فرابات، تنها 2 کیلومتر فاصله داشته و "هتل رویال بیچ کلیف تراس پاتایا" با دکوراسیون شیک و جذابش، آماده پذیرایی از همه مسافران با هر نوع سلیقه ای بوده و شما می‌توانید هر چیزی که دلتان بخواهد را از امکانات ساحلی گرفته تا کلاس‌های آشپزی در این هتل دریافت کنید.

  • هتل اورینتال رزیدنس بانکوک تایلند | Oriental ResidenceBangkok

هتل اورینتال رزیدنس بانکوک یکی دیگر از بهترین هتل‌های تایلند می‌باشد که در یک خیابان پر از درخت و در نزدیک سفارت آمریکا قرار گرفته است. اگر به دنبال تعطیلاتی همراه با آرامش و سکون هستید، هتل اورینتال رزیدنس بانکوک بهترین مکان برای اقامت شما با تور بانکوک خواهد بود. هتل 5 ستاره اورینتال رزیدنس بانکوک به خاطر نزدیکی به مناطق تجاری سیام و سیلوم برای دوستداران خرید هم، موقعیت ایده‌آلی و مناسبی برای گردشگران محسوب می‌شود.


آدرس سفارت تایلند در تهران

میدان بهارستان‌، خیابان ابن سینا، روبروی بیمارستان طرفه، کوچه‌ استقلال، پلاک 4

شماره تلفن‌‌های سفارت تایلند 77531433 و 77537708 می‌باشند و شما می‌توانید همچنین با ایمیل info@thaiembassy-tehran.org مکاتبه نمایید و سوالات مربوط به نحوه دریافت ویزا را می‌‌توانید با تماس با شماره‌‌های داخلی بخش ویزا که 107، 109 و 120 می‌باشند، بپرسید.

لیست هتل‌های تایلند

در ادامه می‌توانید لیست برخی از هتل‌های محبوب تایلند را مشاهده بفرمایید

  • هتل H Residence Sathorn Bangkok
  • هتل InterContinental Bangkok
  • هتل Miramar Bangkok
  • هتل Ramada D MA Bangkok
  • هتل The Montien Bangkok
  • هتل Amari Watergate Bangkok
  • هتل Prince Palace Bangkok
  • هتل Forum Park Hotel Bangkok
  • هتل lebua at State Tower Bangkok
  • هتل Montien Riverside Bangkok
  • هتل Asia Bangkok
  • هتل Ibis Sathorn Bangkok
  • هتل Boss Suites Bangkok
  • هتل J TWO S Pratunam Bangkok
  • هتل Royal Orchid Sheraton Bangkok
  • هتل Happyland Bangkok
  • هتل H2 Bangkok
  • هتل The Heritage Bangkok
  • هتل My Pratunam Bangkok
  • هتل Shadi Home Bangkok
  • هتل Bangkok Palace Bangkok
  • هتل Eastin Makkasan Bangkok
  • هتل Avani Atrium Bangkok
  • هتل Mandarin Oriental Bangkok

منبع : تور تایلند

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 222
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 22
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 70
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 111
  • بازدید ماه : 373
  • بازدید سال : 2531
  • بازدید کلی : 9866
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی